Deze film zat echt barstensvol potentie. Het eerste uur van de film was echt vetquote:De succesvolle uitgever Will Atenton stopt met zijn drukke baan in New York om een rustiger leven te kunnen leiden met zijn vrouw Libby en kinderen. Vol mooie plannen vertrekt het gezin naar een nieuw huis in een rustig stadje. Al snel blijkt dat het huis plaats delict is van een moord op de vorige bewoners. Wanneer Will en Libby erachter komen welke gruwelijkheden zich in het verleden hebben afgespeeld in hun nieuwe huis, gaan ze op zoek naar antwoorden. Ze komen in contact met buurvrouw Ann Paterson, die een goede band had met de vorige bewoners. Beetje bij beetje ontdekken Will en Libby samen hoe de verontrustende puzzel in elkaar zit.
Ik vond hem net te matig. Veel potentie waar weinig mee gedaan werd in mijn ogen, maar prettig gestoord. 7.quote:Op zondag 18 december 2011 12:27 schreef JDx het volgende:
Dark City
Wat een epic film, dat ik die nooit eerder heb gezien, hoewel ik het gevoel had, dat ik deze ooit wel eens laat op de avond half gezien heb op Veronica o.i.d. vroeger, wist ik niet waar het precies naartoe ging. Had wel meteen een vermoeden natuurlijk, daarvoor kijk ik teveel films denk ik.
Al met al weer dat heerlijke 90's gevoel, heb toch het idee dat ze de laatste 10 jaar een heel ander soort films maken.
8.
Als ie nu uitgebracht was ja, maar hij komt wel uit 98 hequote:Op maandag 19 december 2011 13:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vond hem net te matig. Veel potentie waar weinig mee gedaan werd in mijn ogen, maar prettig gestoord. 7.
gisteren begonnen met de serie, kijk de film daarna wel. Maar de eerste 2 afleveringen al flink gelachen. Een beetje de engelse variant op Superbadquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:22 schreef casper019 het volgende:
The Inbetweeners Movie
[ afbeelding ]
Verenigd Koninkrijk
Komedie
97 minuten
geregisseerd door Ben Palmer
met Simon Bird, James Buckley en Blake Harrison
Will, Neil, Simon en Jay zijn vier onrustige en onaantrekkelijke achttien-jarige jongens uit het zuiden van Engeland. Als hun school is afgerond en een van de jongens wordt gedumpt door zijn vriendinnetje, besluiten de jongemannen op vakantie te gaan naar Kreta. Het zal een zoektocht naar zon, zee, drank, vrouwen en seks worden. De zoektocht verloopt echter niet van een leien dakje.
Coole film, geinig verhaal en goeie grappen! echt een aanrader om te zien.
moet de serie ook maaris gaan bekijken
dikke 7.5!
weet jij toevallig of die serie al te koop ismet nl subs?quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:03 schreef planethugo het volgende:
[..]
gisteren begonnen met de serie, kijk de film daarna wel. Maar de eerste 2 afleveringen al flink gelachen. Een beetje de engelse variant op Superbad
geen idee, heb ze met engelse subs en is prima te volgen, de pubers hebben iig geen moeilijk taalgebruikquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:30 schreef casper019 het volgende:
[..]
weet jij toevallig of die serie al te koop ismet nl subs?
Vond dit eigenlijk wel een hele toffe film. Het verhaal is misschien niet origineel, maar de uitwerking vond ik van wel. Het was allemaal vrij sober en naar. 7.5 van mij.quote:Op maandag 19 december 2011 13:42 schreef raptorix het volgende:
Contagion
IMDB: 7
Mijn oordeel: 2.5
Uitgemolken verhaal van ontsnapt virus van 12 in een dozijn.
Eigenlijk geen enkele spannende wending ten opzichte van andere films met dit thema.
http://www.imdb.com/title/tt1598778/
quote:Op maandag 19 december 2011 17:56 schreef Falco het volgende:
Easy A
flauw 5,5
EuroTrip
vrijwel nooit grappige bende 4,5
Wat ik vreemd vond aan die film, is dat er een half dozijn topacteurs meedoen die vrijwel geen meerwaarde hebben. Soderbergh heeft de laatste jaren al een paar van die films gemaakt die eigenlijk meer op een docu leken dan een film en stak dan vaak amateurs in de hoofdrollen, hier had hij dat ook perfect kunnen doen, het was misschien zelfs geloofwaardiger/beter geweest.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:18 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Vond dit eigenlijk wel een hele toffe film. Het verhaal is misschien niet origineel, maar de uitwerking vond ik van wel. Het was allemaal vrij sober en naar. 7.5 van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |