quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:42 schreef jpg97 het volgende:
Paranormal Activity 3
Beetje meer van hetzelfde. Wel een hoop plot-holes maar wel vermakelijk!
VooralGisteren ook 'gezien' vond hem idd goed... het pannen is idd nice bedachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vond ik goed werken in deze film.
6,77,5
Ti Wests vorige film, The House of the Devil, is een stuk beter. Maar om dit nou de slechtste horrorfilm te noemen, is wel overdreven. De film gaat over een hotel dat voor het laatst een weekend open is. Het personeel, een man en een vrouw, zijn bezig elkaar bang te maken / gaan geesten oproepen. Net als in The House vond ik dat de spanning, de dreiging weer aardig werd opgebouwd. Het hotel was ook wel een aardige locatie. Maar het is allemaal wel wat minder uitgewerkt. Af en toe wel wat herhaling, geesten zien er idd. niet goed uit...quote:Op maandag 23 januari 2012 09:55 schreef AciD_Nightmare het volgende:
The Innkeepers
[..]
Dit moet de slechtste horrorfilm zijn die ik ooit heb gezien. Slecht verhaal, slecht geacteerd, lelijke geesten, totaal niet eng. De trailer was goed in elkaar gezet maar deze film. Niet kijken mensen. Zonde van je leven.
Serieus, ik dacht echt dat ik een schoolproject zat te kijken ofzo. Was gewoon tenenkrommend slecht. Superslecht geacteerd. Superslechte dialogen. Poolse afwerking. Ik kan niet meer dan een 2 a een 3 geven.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:34 schreef Toad het volgende:
[..]
Ti Wests vorige film, The House of the Devil, is een stuk beter. Maar om dit nou de slechtste horrorfilm te noemen, is wel overdreven. De film gaat over een hotel dat voor het laatst een weekend open is. Het personeel, een man en een vrouw, zijn bezig elkaar bang te maken / gaan geesten oproepen. Net als in The House vond ik dat de spanning, de dreiging weer aardig werd opgebouwd. Het hotel was ook wel een aardige locatie. Maar het is allemaal wel wat minder uitgewerkt. Af en toe wel wat herhaling, geesten zien er idd. niet goed uit...
Blijft een van mijn favoriete jeugdfilms. maar hemeltje, was een houten klaas is Keanu Reeves toch..quote:Op maandag 23 januari 2012 13:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Gisteren weer eens point break gezien, blijft leuk. Keanu als surferdude, een rol die hij nooit echt ontgroeid is
Is het vreemd dat ik Brigitte Lahaie herkenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:44 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
La Nuit des Traquees (Night of the Hunted)
[ afbeelding ]
Wat mij betreft nog steeds 1 van de 2 beste van Godardquote:Op maandag 16 januari 2012 17:39 schreef Falco het volgende:
Le Mépris (Contempt)
Maar weer een Godardje meegepikt, de derde alweer. En ik ben er wederom niet uit wat ik er van moet vinden. De film is ongewoon (of juist typisch Godard?) en heeft een lichtvoetig stijltje. Halverwege de film wordt bijvoorbeeld een half uur uitgetrokken tussen Bardot en Piccoli die een hele discussie hebben over van alles en nog wat. Dan besluiten ze wel naar Capri, dan weer niet, dan weer wel. Beetje oeverloos, maar ja ik bleef toch enigszins geboeid kijken. Gelukkig voor de kijker gaan ze naar Capri en word je op het eind van de film daardoor getrakteerd op schitterende natuur.
Maar toch, ik weet het niet. Uuiteindelijk heb ik het idee dat ik na iets heel magers gekeken heb., wat toevallig niet vervelend was om naar te kijken De uitwerking van het dilemma (Piccoli krijgt de opdracht om een verhaal commercieel aantrekkelijker te maken) vond ik niet heel super gedaan. Brigitte Bardot is zeker knap, maar zo bijzonder vind ik haar voorkomen ook niet. Tenslotte had Le Mépris ook nog regisseur Fritz Lang als zichzelf, dat was dan wel weer stoer. Maar ik heb absoluut niet het idee gehad dat dit weer een ander meesterwerk was van Godard. Cijfer: 7
Dat ligt eraan.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:50 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Is het vreemd dat ik Brigitte Lahaie herken![]()
Ja, vond die ook een veilig zeventje. Ben wel bang dat nog meer Godards me gaan vervelen, maar ik geef hem het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat mij betreft nog steeds 1 van de 2 beste van Godard![]()
![]()
De andere is
![]()
A Bout de Souffle
![]()
![]()
heb je die ook gezien?
SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een 7.5
Hehe, eindelijk weer eens een goede film gezien. Het is wel een lange zit 2,5 uur maar hij bleef spannend. Vooral het einde zo vond ik wel mooi in elkaar gezet. Ik geef deze een 8.quote:Onderzoeksjournalist Mikael Blomkvist krijgt een lucratieve opdracht aangeboden door oud-zakenman Henrik Vanger. Het betreft de zoektocht naar zijn nichtje Harriet Vanger, die veertig jaar geleden plotseling verdween. Blomkvist krijgt hulp van de zonderlinge Lisbeth Salander, een onaangepaste, gecompliceerde en geheel in het zwart geklede hacker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond hem wat traag, maar dat lag meer aan de muziek / manier van sceneselectie en alles dan echt aan het verhaal. Verhaal was goed en je wilde wel weten hoe het afliep en op het einde toch nog een beetje verrast.quote:Wealthy financier Nicholas Van Orton gets a strange birthday present from wayward brother Conrad: a live-action game that consumes his life.
titel?quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Vond hem wat traag, maar dat lag meer aan de muziek / manier van sceneselectie en alles dan echt aan het verhaal. Verhaal was goed en je wilde wel weten hoe het afliep en op het einde toch nog een beetje verrast.
een 7.5
quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:23 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
The girl with the dragon tattoo
[..]
Hehe, eindelijk weer eens een goede film gezien. Het is wel een lange zit 2,5 uur maar hij bleef spannend. Vooral het einde zo vond ik wel mooi in elkaar gezet. Ik geef deze een 8.
Enige vraag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het plaatje is van The Gamequote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |