quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:01 schreef oh-oh het volgende:
Qwea niet, die heeft naar eigen zeggen een privé haringkraam
Over OP's gesproken, daar mag ook wel eens de bezem door, dies ook een jaar oudquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:00 schreef Miniem het volgende:
Gaan jullie naa de v&a markt bovenaan de OP?
Zo lijkt het nog wat. #imagoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over OP's gesproken, daar mag ook wel eens de bezem door, dies ook een jaar oud
Ik heb 3 buien gehad, het wisselt elke 5 minuten hierquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Hmm, volgens buienradar zou ik naar de markt moeten kunnen gaan
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb 3 buien gehad, het wisselt elke 5 minuten hier, maar wel fruit (grapefruit lijkt wel een meloen
) gehaald, vers gebrande nootjes en allerlei lekkere baksels van een biologisch bakkertje.
![]()
En nog even een kwartier staan lullen met verkopers van een krantje, ik dacht nog op dat moment "Vaduschk was er nooit ingetrapt"
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh het boek is gepost! En ik zag op de terugweg nog een poedel (althans van afstand leek het erop), ben gestopt voor een foto, maar zat half tussen het verkeer in. Zal straks ff kijken of je nog iets zwarts kun spotten op de foto
Und???quote:
Geen kans dat jullie nog weg zouden moeten? Ik hoop dat jullie het fijn droog houden daarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:54 schreef Strega het volgende:
Nou, wij zijn weer aan de watersnood ramp ontsnapt.
4 km noord, 4 km zuid en west, word nog gevreesd voor duikdoorbraken.
Onze normale route naar Groningen is afgesloten. Evacuaties vlakbij, maar ons kleine buurtschapje ligt precies op het laatste stukje Hondsrug, Dus natuurlijke terp. Heb het water hiervoor nog nooit zo hoog gezien. En stormen vannacht
Kijk, zo hoort het, Chico zat er wel heel leuk in!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh, mag ik even heel hard jubelen voor Zooplus?
Die tas, daar was al een stiksel van los aan een hengsel, na 1 keer gebruiken, dus ik had foto gemaakt en gemaild gisteren, krijg ik net een mail, krijg mn geld terug en artikel hoeft niet retour!
Dat is nog es service![]()
Kan ie mooi als mandje gebruikt worden, knip ik die lelijke rothengels eraf.
En dan ga ik volgende week toch maar es met Chico naar de dierenwinkel hier om te kijken voor zo een hele dure fijne tas
Ja precies, ik heb nog pijn in mn arm van het slepen though, dus dat doen we niet meerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Kijk, zo hoort het, Chico zat er wel heel leuk in!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:25 schreef Strega het volgende:
Ik ga er vanuit dat wij het wel droog houden.
Die lullos bij het Groninger Museum.... paar jaar geleden onder gelopen, nu moet er weer op het allerlaatste moment van alles omhoog. Lekker op tijd, stelletje faalhazen
Ja, dan kunnen ze beter de (ex) directeur maar eens aan het werk zetten. Kan ie iets terugdoen voor de miljoenen schuld die er zijn ontstaan onder zijn "deskundige" leidingquote:
Dat is nog eens service, wat goed!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh, mag ik even heel hard jubelen voor Zooplus?
Die tas, daar was al een stiksel van los aan een hengsel, na 1 keer gebruiken, dus ik had foto gemaakt en gemaild gisteren, krijg ik net een mail, krijg mn geld terug en artikel hoeft niet retour!
Dat is nog es service![]()
Kan ie mooi als mandje gebruikt worden, knip ik die lelijke rothengels eraf.
En dan ga ik volgende week toch maar es met Chico naar de dierenwinkel hier om te kijken voor zo een hele dure fijne tas
Wat een ellende zeg dat water, ik hoop dat het bij jullie droog blijft.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:54 schreef Strega het volgende:
Nou, wij zijn weer aan de watersnood ramp ontsnapt.
4 km noord, 4 km zuid en west, word nog gevreesd voor duikdoorbraken.
Onze normale route naar Groningen is afgesloten. Evacuaties vlakbij, maar ons kleine buurtschapje ligt precies op het laatste stukje Hondsrug, Dus natuurlijke terp. Heb het water hiervoor nog nooit zo hoog gezien. En stormen vannacht
Zien wij hier een nieuw liefdeskoppel?quote:
Vieslapje, de Keizer en zijn prinsesje hebben puur een platonische relatiequote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Zien wij hier een nieuw liefdeskoppel?
Ik had al zo'n vermoeden dat het niks zou worden, 4x ingezoomd, maar ja, liever een prutfoto dan "ik zag een poedel, maar heb geen foto gemaakt". Dus dan maar prutquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat het niks zou worden, 4x ingezoomd, maar ja, liever een prutfoto dan "ik zag een poedel, maar heb geen foto gemaakt". Dus dan maar prut![]()
[ afbeelding ]
Ik sta 50 meter op een fietspad tussen het drukke verkeer, ik kon echt niet dichterbij en die man bleef het maar lopen.
Misschien kom ik hem nog eens tegen
Die moeten er ook zijnquote:
True!quote:
Sjon is toch echt zeer fotogeniek!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
True!
Ik had hellehonden mee vandaag![]()
[ afbeelding ]
Ja, zelfs Sjon heeft zn kwaliteitenquote:
Nou hij plaatst de foto dus niet.quote:
Wie is een mooie hond?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Het is toch echt wel een heeeeele mooie hond he![]()
Passen ze allemaal tegelijk in de buggy?
Sjon jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie is een mooie hond?
Chico Billy en Kees zijn showkwaliteit honden, Sjon is echt geheel mislukt, en hij wordt door iedereen mooi gevonden![]()
Ja, ze passen samen in de buggy, als ik de Hema in ga of zo dan prop ik ze dr met zn allen in.
Maar Billy en Sjon lopen liever.
Jawel maar die kuif en het jolige bekkie doen het wel goed op foto's!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Echt, Sjon zn kop is te grof en groot voor zn formaat,zn oren zijn prut, zn voorpoten zijn veel te kort icm met zn achterpoten, zijn lijf is als dat van een teckel, op show zou ie echt de ring uitgelachen worden
Ja, Billy is echt de mooiste hond ( ter wereldquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Jawel maar die kuif en het jolige bekkie doen het wel goed op foto's!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sjon ja![]()
Maar dat is hier ook, iedereen vindt Vinnie het mooist terwijl Yian de showkwaliteiten heeft
En Daartje is zelfs jeugdkampioen geweest, maar die begint nu pas weer een beetje mooi te worden.
Dat doet het hemquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Jawel maar die kuif en het jolige bekkie doen het wel goed op foto's!
quote:
quote:
Mooi, zijn nu voor jou de ergste zenuwen achter de rug?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat doet het hemen omdat hij de underdog is heb ik een zwak voor hem
[..]![]()
even crosspost
Ze hebben mijn man net pas naar boven gehaald vanuit de uitslaapkamer en nu moet hij nog gegipst worden, hij wilde nog doorslapen zei de verpleegster die belde ( dat wil hij thuis ook altijd dus dat is niet zo vreemd)
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooh, daar is dat gratis Hello Kitty skipak wat ik een maat groter kreeg van dat meisje uit Hong Kong al![]()
Ja nu welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mooi, zijn nu voor jou de ergste zenuwen achter de rug?
Goede servicequote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooh, daar is dat gratis Hello Kitty skipak wat ik een maat groter kreeg van dat meisje uit Hong Kong al![]()
Een goed herstel voor je manquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:17 schreef indaha het volgende:
Ik ga eens langzaam richting ziekenhuis, allemaal nog een fijne avond
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehehehe:
[ afbeelding ]
Ze mogen zo blij zijn dat die er alleen in roze is
Ja natuurlijk, wat dacht jij dan?quote:
FOTO!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:49 schreef oh-oh het volgende:
Hahahahahaha Sjon is in slaap gevallen in dat nieuwe pak, het is echt aaaaawesome, zit ook heel fijn. Heb net voor Billy ook nog een pak besteld daar, in een hele grote maat, en dan hebben ze er alledrie een
Nee, echt nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Joh dat is die cola light , dat kennen ze niet hoor
Nee, hier nu niet, maar een paar weken geleden welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:53 schreef Ynske het volgende:
Boh, is t nationale bedel dag vandaag?
overal en iedereen is om geld aan t vragen vandaag
quote:
hoelang zouden die erin blijven zittenquote:
omgquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoelang zouden die erin blijven zitten
weet nog toen ik mijn konijn na haar operatie in rompertjes had zitten
Dat vraagt bijna om een fotoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
je mandarijn is gewoon gekrompenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
Check mijn grapefruit van de markt, sinds wanneer zijn ze 4 slagen groter dan een mandarijntje?
[ afbeelding ]
Maat gele meloen
Go go gadget crimpquote:
Gewoon goed aandoen. Of eerst het petshirtje en dan het jasje, dan kunnen ze geen kant opquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
grapefruitquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
Check mijn grapefruit van de markt, sinds wanneer zijn ze 4 slagen groter dan een mandarijntje?
[ afbeelding ]
Maat gele meloen
Kun je poppetje van makenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Maat gele meloen
Nee, grapefruit is niet standaard roodquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
grapefruit![]()
Das toch die rode van binnen?
Ik ken alleen die rode. Die is zo bitter toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, grapefruit is niet standaard rood
Je hebt witte, rode...
Kusjes erbijquote:
Maar dan mag je soms wel gewoon grapefruit eten of sap van verse grapefruits drinken, is dat bij jou niet zo?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik weet niet hoe grapefruit smaakt. Ik mag het ook niet hebben. Tenminste op de bijsluiter van mijn pillen staat, dat het drinken van Grapefruitsap risicovol is..
Ja klopt, volgens het recept moest er ook brood bij om te soppen in de saus/bouillon. Maar ik had hier zin in.quote:
Geen idee, nooit naar gevraagd, wel staat er op dat ik geen st. janskruid mag hebben en toen ik vroeg of dat ook geld voor de thee, was dat antwoord JAquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dan mag je soms wel gewoon grapefruit eten of sap van verse grapefruits drinken, is dat bij jou niet zo?
Niet dat het per se een aanrader is, ik vind ze heerlijk maar veel mensen denken erover als Q
KLONERT!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga mn bed maar ff vers opmaken, ik moet hard iets bedenken om nog een uurtje wakker te blijven, ik sta op instorten geloof ik
Ja, maar het was echt lekker, in het recept stond peulvruchten, ik zoeken wat allemaal peulvruchten zijn, ter variatie en kennis. Toen zag ik pinda's erbij staan. Ach ik had al bleekselderij en wortels, dus waarom niet pinda's erbij dan..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Klinkt als een apart en best spannend recept Bos
Precies die pinda's klinken spannend erbijquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar het was echt lekker, in het recept stond peulvruchten, ik zoeken wat allemaal peulvruchten zijn, ter variatie en kennis. Toen zag ik pinda's erbij staan. Ach ik had al bleekselderij en wortels, dus waarom niet pinda's erbij dan..
Werk ze Miniem!quote:
Ik doe een jompeltje voor je!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Woaaah, straks de voorronde van het darttoernooi!!
Oh je bedoelt je persoonlijke toernooi, ik dacht op tv?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja gerne! Zit toch een paar weken voorbereiding in inmiddels. Ze moeten zo naar de juiste vakjes zeilen.
Top, thanx.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:02 schreef Qwea het volgende:
gebruikt er hier iemand inecto?
1,99 bij de action. Shampoo, conditioner, body scrub en nog iets.
Geeft ie nog wat aan in je balk? Dat je een plugin mist ofzo?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Q, waarom kan ik in chrome geen pics uploaden op FB en in IE wel???
Koop je het voor de geur of doet het nog iets maaaagic met je haar?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:41 schreef Qwea het volgende:
Ik heb net mijn haar gewassen met inectoOh my gawd
Ja, al eerder gehad. Is briljant spul. Dus voor 1.99 per fles kon ik het niet laten liggenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht dat je dat al eerder gehad had toch Q?
Ik gebruik het al een poos niet meer, Etos verkoopt t nie meer en bij Kruidvat mogen geen honden binnen
Nee, geen melding trouwens, hij blijft gewoon hangen
Beide. De geur is geniaalquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Koop je het voor de geur of doet het nog iets maaaagic met je haar?
Oh dat doet hier echt niemand, zelfs Sjon niet, dat zou ik ook echt onmiddelijk dr uit boksenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:58 schreef Qwea het volgende:
Baloe heeft op zijn donder gehad
Beetje lopen grommen en zijn lip op trekken als ik zijn neus weg wil halen.
Tis een beetje een blondie geworden! Hijs altijd zo leuk geweestquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Nee hij is ook wat lichter geworden geloof ik.
Hijs leuk he
Baloe doet het bij zijn voerbak dan weer niet. Maar het viel me van de week al op bij zijn bot en nu dus ook bij zijn neus.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat doet hier echt niemand, zelfs Sjon niet, dat zou ik ook echt onmiddelijk dr uit boksen
Jaa leuk!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal volgend weekend nog es een foto maken van Thessa die hem vast houdt, dan zie je echt hoe hij gegroeid is, hij past nu niet meer in twee handen
Ze komt logeren met dr mama, sleepover party voor Billy zn Bdayquote:
Baloe heeft wel soms baknijd gehad. Niet echt echt baknijd, maar wel soms dat als ik eraan kwam of er wat bij in gooide hij gromde.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Nee, dat mag heul nie malle appie
Sjon is echt fel op eten, maar geen baknijd gelukkig, nooit gehad ook, de rest zijn sowieso sukkels wat dat betreft, goed opgevoed mbv Thessa, die alles weer uit hun bekkies peuterde als klein kindje al
groooooooootquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Kiek mn knappe Sonic dan
Hij was net echt mega actief, en dat overdag
Ik heb hem ff in de hal laten lopen terwijl ik zijn hok schoonmaakte.
Stond ie aan de deur te krabbelen om binnen te kunnen haha!
Ik had nog een stuk gedroogde runderstaart of zo, mijn honden eten het niet, Sonic zit te knagen als een malle, zo leuk
Straks nog ff wegen, maar de droogmachine staat aan, op de weegschaal, dus nu ff nie.
Hij is alweer thuis? Wat fantastisch! Men.....ik heb er zes weken moeten liggen na de laatste operatie! Hulde voor jullie!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:58 schreef indaha het volgende:
Sonic![]()
Leuk darten, heb ik vroeger ook gedaan, maar was niet erg goed helaas
, mijn man zat vroeger bij de dartclub.
En hij is gelukkig weer terug uit het ziekenhuis, wel moe en ook wel pijn, maar alles beter dan het ziekenhuis.
Mooie foto's van Sonic, wat is hij heerlijk groot geworden en dat smoeltje.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:06 schreef oh-oh het volgende:
Ah fijn dat ie thuis is, bij jou issie minstens in even goede handen dan in het ziekenhuis![]()
Jammer Vaduz!
Mijn eten is bijna klaar, hete kippenvleugels uit de oven ( zak van de Aldi, die dingen zijn echt zo lekker) en ik heb er een salade bijgemaakt met oa geitenkaas en geroosterde paprika
De wind stond gewoon verkeerd zeker! Jammer Vaduzna.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Uitgeschakeld. Sterke poulegenoten en zelf niet op mijn best gegooid.
Wat fijn indaha, ook prettig dat je hem zelf weer kunt vertroetelenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:58 schreef indaha het volgende:
En hij is gelukkig weer terug uit het ziekenhuis, wel moe en ook wel pijn, maar alles beter dan het ziekenhuis.
Ik ben, ik ben er!quote:
Goedzooooo, toffe is, die serie wordt dus echt alleen maar beter , seizoen 6 en 7 vind ik geloof ik het tofstquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:49 schreef Qwea het volgende:
Oh-oh, bitchik ben x files hooked
kutsnol
seizoen 1, ep 13 of 14 ofzo.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goedzooooo, toffe is, die serie wordt dus echt alleen maar beter , seizoen 6 en 7 vind ik geloof ik het tofst
Waar ben je nu?
Ow ja, en wanneer moest je nog es onder t mes? Maandag of dinsdag toch?
Oh die ex van Scully, da was wel een goeien EP ja!quote:Op zondag 8 januari 2012 15:26 schreef Qwea het volgende:
We hebben net die ep gekeken met die FBI agent die dood gaat samen met die bankrover en dat die bankrover in zijn lichaam terugkomt.
Oehquote:Op zondag 8 januari 2012 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh; morgen de Pfaffertjes om 19:55, RTL 8. En vanaf de 15e komt seizoen 12 wekelijks
Ik zag het van de week, en net ging de bel en dacht ik 'potver, ze moet die kinderen eens afleren dat te... oh nee, ze is het zelf"quote:
omfg, neem dan gewoon een telefoon met intercom. Die gebruiken mo en ik ook.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
Elke keer vraag ik me af waarom de deurbel bij de buren zo vaak gaat, blijkt mijn buurvrouw zelf haar hoofd buiten de deur te steken, op de bel te drukken en haar zoon zo op te 'piepen' (die op een andere verdieping is)
Ja echt hoor. Ik kan daar zoooo slecht tegen. Rot op, hoe de fuck neem je huisdieren als je onwijs krap bij kas zit. Falersquote:
Oh dat wil ik ook, just for funquote:Op zondag 8 januari 2012 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
omfg, neem dan gewoon een telefoon met intercom. Die gebruiken mo en ik ook.
Whehe.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net de slaapkamer nog maar es helemaal schoongemaakt gewoon omdat ik er zin in had. Ik dacht joh wat is het schoon eigenlijk, en toen bedacht ik dat ik het vorige week ook al gedaan had
Ik snap niet waar het slotje blijft? Zo blijf het maar gaanquote:Op zondag 8 januari 2012 15:50 schreef Qwea het volgende:
Pup van 4 maand roggelt als oud mannetje, wat moet ik doen?Echt hoor
Haha ja precies, maar ik ga dat niet zo heel direct benoemen, ik wil hem niet op ideetjes brengenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe.Dat betekent misschien ook dat Sjon al een poos geen rare dingen onder het bed heeft gedaan?
Ik heb hem aangeraden een verzekering te nemen, gaat 'ie dat nog doen dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 15:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Ik kan daar zoooo slecht tegen. Rot op, hoe de fuck neem je huisdieren als je onwijs krap bij kas zit. Falers
Tuurlijk nie, wat denk je dat dat kost gekkiequote:Op zondag 8 januari 2012 15:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb hem aangeraden een verzekering te nemen, gaat 'ie dat nog doen dan?
Geen idee, voor de katten vond ik het te duurquote:Op zondag 8 januari 2012 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tuurlijk nie, wat denk je dat dat kost gekkie
Ik zit benee, mo boven. Ik heb 2 draadloze handsets gekocht met intercom. Dus als ik hem nodig heb bel ik naar boven. Plus dat er conferance call op zitquote:Op zondag 8 januari 2012 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat wil ik ook, just for fun![]()
![]()
Ik zou naar buiten gaan voor de deurbel meer moeite vinden dan een lullig trappetje ook, het is geen huis met 4 etages ofzo
Welnee, dat kost doekoe.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb hem aangeraden een verzekering te nemen, gaat 'ie dat nog doen dan?
Ooooh, zo. Tja, dan moet je ook niet piepen, vind ikquote:Op zondag 8 januari 2012 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee, voor zoveel honden als ik heb is het sowieso niks
Maar ik bedoel, die gaat echt geen cent uitgeven als het niet perse moet hoor.
Maar ja, waar begin je dan aan, vraag ik me af? En het is ook geen klein hondje of zo he (ik bedoel, een grote hond is toch ook duurder in onderhoud, voedsel e.d.)...quote:Op zondag 8 januari 2012 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat de verzekering ook veel te prijzig is voor hem/ouders...
Ik vind het serieus een beetje kansloos als je weet dat je amper de week door komt, iedereen moet bijlappen voor een bord vreten, dan vervolgens nog geen nagel hebt om je reet te kunnen krabben, en dan een hond te nemen.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ooooh, zo. Tja, dan moet je ook niet piepen, vind ik![]()
Niet dat ik niet zuur was hoor, toen ik van de zomer met meer dan 800 euro kosten geconfronteerd werd, maar ja, that's life, gelukkig leeft 'ie nog en heeft het geen gevolgen voor zijn verdere leventje
Nou ja, geen idee, wat kost dat, 20 euro per maand of minder these days?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat de verzekering ook veel te prijzig is voor hem/ouders...
Niet alleen dat, plus dat grotere honden veeeeel meer kans op HD, artrose, gescheurde kniebanden, ect hebben. Baloe heeft van elke knie een keer zijn banden gescheurd. 1x was het 750 euro en de keer daarna 1500 euro.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ja, waar begin je dan aan, vraag ik me af? En het is ook geen klein hondje of zo he (ik bedoel, een grote hond is toch ook duurder in onderhoud, voedsel e.d.)...
om en nabij idd. Hoe jonger je hem verzekerd hoe goedkoper. Zelfs rond de 12 dacht ik. Baloe zou 31 kosten als ik hem zou verzekeren.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, geen idee, wat kost dat, 20 euro per maand of minder these days?
Maar dan hoeven ze ieg nooit meer helemaal 80 euro tegelijk op te roggelen , wat zij willen hoor
Ja dat is ook zo, ik denk dat zij een beeld voor zich hebben van dieren (misschien ooit gehad, of bij familie) die 1 keer per 10 jaar naar de DA moeten...quote:Op zondag 8 januari 2012 16:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ja, waar begin je dan aan, vraag ik me af? En het is ook geen klein hondje of zo he (ik bedoel, een grote hond is toch ook duurder in onderhoud, voedsel e.d.)...
Precies. En hij kwam ook al janken in de SC.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Hij lijkt al vanaf het begin af aan meer in te zitten over het geld dan over de zieke hond en dat irriteert me mateloos, echt, in het hondenfototopic zat ie al weken geleden te blehren over goedkope da's en zo.
Mn moeder had die rolmops meteen verzekerd, dat heeft ze echt een grof kapitaal gescheeld, en dan hebben ze nog heel veel zelf op mogen hoesten, want niet alles wordt gedekt natuurlijk.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
om en nabij idd. Hoe jonger je hem verzekerd hoe goedkoper. Zelfs rond de 12 dacht ik. Baloe zou 31 kosten als ik hem zou verzekeren.
Ik betaal 36 euro (vanaf pup verzekering gestart), en dat is best wat als je het een jaar lang in een potje doet en niet gebruikt...quote:Op zondag 8 januari 2012 16:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, geen idee, wat kost dat, 20 euro per maand of minder these days?
Maar dan hoeven ze ieg nooit meer helemaal 80 euro tegelijk op te roggelen , wat zij willen hoor
Dan hoop ik voor ze dat het niet zo'n kwakkelaar als Baloe wordt. Ik kijk er niet eens meer van op als ik weer 3x per week bij de DA sta. Serieus niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, ik denk dat zij een beeld voor zich hebben van dieren (misschien ooit gehad, of bij familie) die 1 keer per 10 jaar naar de DA moeten...
Of ze hopen daar op "oh hoe vaak komt het nou voor dat je naar de dierenarts moet...".
Ja en dan helemaal die mensen met 'mogen arme mensen dat geen dieren, boe-hoe'quote:Op zondag 8 januari 2012 16:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet alleen dat, plus dat grotere honden veeeeel meer kans op HD, artrose, gescheurde kniebanden, ect hebben. Baloe heeft van elke knie een keer zijn banden gescheurd. 1x was het 750 euro en de keer daarna 1500 euro.
Ja, kut. Dat is veel geld. Maar dat had je kunnen weten op het moment dat je een hond neemt. Er kan ALTIJD iets gebeuren. Of je nou een hond een kat of een kind neemt.
En het irriteert / irriteerde me dan ook mateloos dat hij het lef heeft om over een lullige fucking 80 euro te gaan bitchen. Rot een end op. Ik zat net voor oud en nieuw bij de DA met Baloe voor die plek vol met pus. In totaal heeft dat 350 euro gekost. En meneer gaat bitchen over 80 euro. Ik mag lijen dat die hond nooit iets echt serieus krijgt
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Ja idd, waarom hebben ze geen kat genomen? Die zijn gratis en als ze stuk gereden worden haal je zo een nieuwe ergens![]()
Serieus? 36? Dat is nog best veelquote:Op zondag 8 januari 2012 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik betaal 36 euro (vanaf pup verzekering gestart), en dat is best wat als je het een jaar lang in een potje doet en niet gebruikt...
Nou ja, dat is mijn insteek dus ook, en ik klop het af, maar ik heb tot nu toe nog geen hond gehad waarbij ik dat geld er wel uitgehaald had. Chico is drie keer onder het mes geweest, Frits heeft het laatste jaar dure medicijnen gehad, verder kosten ze me niks eigenlijk, goddank.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik betaal 36 euro, en dat is best wat als je het een jaar lang in een potje doet en niet gebruikt...
klopt. Laatste keer dat ik in een verzekering dook (jaar of 2 gelee) is bijvoorbeeld HD uitgesloten, artrose ook. En entingen ook enzo.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn moeder had die rolmops meteen verzekerd, dat heeft ze echt een grof kapitaal gescheeld, en dan hebben ze nog heel veel zelf op mogen hoesten, want niet alles wordt gedekt natuurlijk.
Precies. Dank je. Je snapt mequote:Op zondag 8 januari 2012 16:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja en dan helemaal die mensen met 'mogen arme mensen dat geen dieren, boe-hoe'
Laten we ff wel wezen zeg, je hebt zo'n dier niet alléén voor je eigen plezier. Wees blij dat er tegenwoordig verzekeringen bestaan en sluit die dan af, dan weet je dat je niet zomaar tegen 300 euro ineens oploopt. Ik kan er zo boos om worden he
Ik heb 1 keer een MRI scan nodig gehad, 800,-. Dan ben je wel erg blij verzekerd te zijnquote:Op zondag 8 januari 2012 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, dat is mijn insteek dus ook, en ik klop het af, maar ik heb tot nu toe nog geen hond gehad waarbij ik dat geld er wel uitgehaald had. Chico is drie keer onder het mes geweest, Frits heeft het laatste jaar dure medicijnen gehad, verder kosten ze me niks eigenlijk, goddank.
Maar ik hoef ook geen grote hond, al dat voer alleen al
Enige dat kut is is dat het je doekoe kost als je ze naar een asiel wil brengen, maar hee, de deur is natuurlijk zo per ongeluk ff open gezet, met een bietje mazzel duiken ze zo een maisveld in of zoquote:
Mja... als ik Baloe had verzekerd... mja.. ja, zijn operaties waren gedekt geweest. Dus dat is 750 en 1500. En ja, zijn voedselallergie ook. Alleen zijn artrose en hd niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, dat is mijn insteek dus ook, en ik klop het af, maar ik heb tot nu toe nog geen hond gehad waarbij ik dat geld er wel uitgehaald had. Chico is drie keer onder het mes geweest, Frits heeft het laatste jaar dure medicijnen gehad, verder kosten ze me niks eigenlijk, goddank.
Maar ik hoef ook geen grote hond, al dat voer alleen al
Wegzetten doen die mensen toch niet "we hebben het nú zo hard nodig". En verzekeren "wat als er een jaar niks gebeurt, dan is het geld weggegooid".quote:Op zondag 8 januari 2012 16:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus? 36? Dat is nog best veel
Ik ben zelf nooit zo van verzekeren. Ik zou het dan wegzetten. Maar ik kan me voorstellen dat mensen er wel voor kiezen. Hoeven ze niet te bitchen om 80 euro
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Enige dat kut is is dat het je doekoe kost als je ze naar een asiel wil brengen, maar hee, de deur is natuurlijk zo per ongeluk ff open gezet, met een bietje mazzel duiken ze zo een maisveld in of zo
Heb jij die van jou pas op latere leeftijd verzekerd?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wegzetten doen die mensen toch niet "we hebben het nú zo hard nodig". En verzekeren "wat als er een jaar niks gebeurt, dan is het geld weggegooid".
Niet lachen, it happensquote:
Ja het is gewoon heel persoonlijk of je het wel of niet doet. Eigenlijk maakt het niet uit hoe of wat je doet, als je het maar kan betalen allemaal...quote:Op zondag 8 januari 2012 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja... als ik Baloe had verzekerd... mja.. ja, zijn operaties waren gedekt geweest. Dus dat is 750 en 1500. En ja, zijn voedselallergie ook. Alleen zijn artrose en hd niet.
Ja, ik had het er bij Baloe uitgehad in principe. En toch, zou ik een volgende hond ook niet verzekeren.
Nee vanaf pup, toen ik over de verzekering hoordequote:Op zondag 8 januari 2012 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb jij die van jou pas op latere leeftijd verzekerd?
Met dat laatste ben ik het zelf wel eens hoor. Dat is ook waarom ik expliciet niet kies om te verzekeren. Maar ik jank dan ook niet als er weer eens tig honderd euro (of 80quote:Op zondag 8 januari 2012 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wegzetten doen die mensen toch niet "we hebben het nú zo hard nodig". En verzekeren "wat als er een jaar niks gebeurt, dan is het geld weggegooid".
Precies!quote:Op zondag 8 januari 2012 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het is gewoon heel persoonlijk of je het wel of niet doet. Eigenlijk maakt het niet uit hoe of wat je doet, als je het maar kan betalen allemaal...![]()
Wat je dus hierboven ook al zegt : Waar je ook voor kiest boeit niet, als er uiteindelijk maar gedokt kan wordenquote:Ik vind het een prettig idee dat als ik nú naar de DA moet dat ze niet wauwelen over betalen, terwijl m'n hond in 2 stukken ligt, betalen komt later wel met de verzekering.
Maar in een potje kan ook, al haal je het er dan gewoon niet uit, als je grote dingen hebt...
Ik heb dit jaar niks bij de DA gehad, maar de jaren ervoor dubbel en dwars de verzekering eruit gehaald.
voor die 5 euro zou ik dan niet eens switchenquote:Op zondag 8 januari 2012 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan wel elders verzekeren, scheelt 5 euro en dan moet ik alsnog alles voorschieten, nu komt de rekening later en ik weet gewoon na 8 jaar hoe goed alles loopt met rekeningen.
Ik hoef geen verzekering van de Hema ofzo
Ik word niet zo blij als ik ineens 800 euro lichter ben, dus ik ben wat blij met verzekeren.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het zelf wel eens hoor. Dat is ook waarom ik expliciet niet kies om te verzekeren. Maar ik jank dan ook niet als er weer eens tig honderd euro (of 80) afgerekend moet worden
Laat staan de papierrompslomp jaquote:Op zondag 8 januari 2012 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
voor die 5 euro zou ik dan niet eens switchen
Als het 15 euro is ofzo, dan is het nog wel een leuk prijsje. Kan me wel voorstellen dat je met meerdere honden niet aan verzekeren begint en denkt.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb jij die van jou pas op latere leeftijd verzekerd?
Ik twijfel soms nog wel over Sjon, maar toch, als dat een kwetsbaar hondje geweest was dan was ie al helemaal stuk geweest nu![]()
Die is volgens mij tamelijk onverwoestbaar
Hadden ze niet gewoon een cavia kunnen nemen ofzo?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, die bedoel ik.
"Ja hoor, arme mensen hebben gewoon recht op een huisdier
Sorry. Maar ik vind het bullshit. Als je geen geld hebt en een dier niet normaal kunt onderhouden en dus op kunt draaien voor de kosten, heb je geen recht op een huisdier.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hadden ze niet gewoon een cavia kunnen nemen ofzo?![]()
Ik snap dat recht wel, maar als je zó je eindjes aan elkaar moet knopen, dan is het wel het uiterste, niet alles kan.
En ze wonen met meerdere mensen in huis, dus gezelschap is er. Al was het nou een zwaar depressief iemand die helemaal zielsalleen woont...
Maar geen rechten zonder plichten, toch?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hadden ze niet gewoon een cavia kunnen nemen ofzo?![]()
Ik snap dat recht wel, maar als je zó je eindjes aan elkaar moet knopen, dan is het wel het uiterste, niet alles kan.
En ze wonen met meerdere mensen in huis, dus gezelschap is er. Al was het nou een zwaar depressief iemand die helemaal zielsalleen woont...
Ja, of hij gaat bij een uitlaatservice werken ipv een hond te nemen. Of je maakt gewoon zonder hond een praatje met mensenquote:Op zondag 8 januari 2012 16:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar geen rechten zonder plichten, toch?
Dat een hond heilzamer is dan een cavia, snap ik wel (je moet ermee naar buiten, maakt soms een praatje met andere eigenaren of bewonderaars, etc.), maar waarom zo'n groooooote hond? Neem dan een klein hondje. Of, als je ook de verzekering niet kan betalen, probeer dan met een asiel te regelen dat je opvanggezin wordt of zo. Ook wel plichten, maar niet financieel.
GMTA schatjuhquote:Op zondag 8 januari 2012 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Hij kan vrijwilliger worden bij het asiel en daar met hondjes gaan wandelen, kost niks!
Ik vind eigenlijk dat als je zó de eindjes aan elkaar zit te knopen, dat geen enkele hond een optie is, ook geen schoothondje. Dan doe je het maar met een cavia als je alleen bent, die kun je ook kroelen, oppakken, nestje voor maken, verzorgen... Je woont in een gezin, dus zo zielsalleen is het al niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar geen rechten zonder plichten, toch?
Dat een hond heilzamer is dan een cavia, snap ik wel (je moet ermee naar buiten, maakt soms een praatje met andere eigenaren of bewonderaars, etc.), maar waarom zo'n groooooote hond? Neem dan een klein hondje. Of, als je ook de verzekering niet kan betalen, probeer dan met een asiel te regelen dat je opvanggezin wordt of zo. Ook wel plichten, maar niet financieel.
Dat ben ik helemaal met je eens hoor, als het zo krap is, dan is geen enkele hond (misschien wel geen enkel dier?) een optie.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat als je zó de eindjes aan elkaar zit te knopen, dat geen enkele hond een optie is, ook geen schoothondje. Dan doe je het maar met een cavia als je alleen bent, die kun je ook kroelen, oppakken, nestje voor maken, verzorgen... Je woont in een gezin, dus zo zielsalleen is het al niet.
Straks ff luisterenquote:
Hier net zo, is ook makkelijk als ik ff niks kan boven.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit benee, mo boven. Ik heb 2 draadloze handsets gekocht met intercom. Dus als ik hem nodig heb bel ik naar boven. Plus dat er conferance call op zit
Wat denk je van maag torsies? Wij hebben onze dog altijd hoog gevoerd, curver krukje, gat erin uitzagen, voerbak er in. Niet laten lopen en rennen na het eten enz. enz.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet alleen dat, plus dat grotere honden veeeeel meer kans op HD, artrose, gescheurde kniebanden, ect hebben. Baloe heeft van elke knie een keer zijn banden gescheurd. 1x was het 750 euro en de keer daarna 1500 euro.
Ja, kut. Dat is veel geld. Maar dat had je kunnen weten op het moment dat je een hond neemt. Er kan ALTIJD iets gebeuren. Of je nou een hond een kat of een kind neemt.
En het irriteert / irriteerde me dan ook mateloos dat hij het lef heeft om over een lullige fucking 80 euro te gaan bitchen. Rot een end op. Ik zat net voor oud en nieuw bij de DA met Baloe voor die plek vol met pus. In totaal heeft dat 350 euro gekost. En meneer gaat bitchen over 80 euro. Ik mag lijen dat die hond nooit iets echt serieus krijgt
Ik zag haar vorige week met Ali B en Brace, en ze lijkt me wel een schatje ja. Ze knuffelde die jongens zo leukquote:Op zondag 8 januari 2012 19:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb haar wel es aan de telefoon gehad, ik moest echt mn best doen om professioneel te blijven toen ik hoorde Ja halloooooooo met Imca Mariiiiiiiiiiiinaaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
En ik ben echt wel wat gewend![]()
Ze was trouwens echt superaardig moet ik zeggen
Ik heb niet alles van Maus gelezen, ben ook benieuwd of dit hun allereerste hond is. Of dat ze eerder honden of andere dieren gehad hebben.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:00 schreef Strega het volgende:
Zie mijn reactie in zijn topic
Ik heb mijn drie honden (tot 2 maanden geleden 4) en zes katten niet verzekerd, maar honden en katten kosten geld.
Wij hebben geen kinderen, dat geld besteed ik dus aan mijn dieren.
Maar dieren krijgen regelmatig onverwachte ongelukken, kwaaltjes en wat dies meer zij. Dat is de reden dat wij een spaarrekening hebben, juist voor deze dingen en ik heb gewoon een hele fijne en goede dierenarts in de kliniek waar wij altijd komen. Dus overleg en advies daar is altijd mogelijk. Mijn punt idd. je zorgt voor je dieren, net als je dat voor je kinderen zou doen. Voor mij zijn ze belangrijk en een deel van mijn leven, dus ik ben liever een keer te vaak bij de DA dan te weinig. Zo kun je vaak dan ook met je DA de beste behandelwijze uit kiezen. En nee, ik kijk dan niet naar geld.
Voor Koda hoop ik dat hij niet meer zo hoest en zich weer lekker gaat voelen.
Yep, en het blijft " Bezint eer ge begint" . Dan raken de asiels misschien ook eens wat leger.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb niet alles van Maus gelezen, ben ook benieuwd of dit hun allereerste hond is. Of dat ze eerder honden of andere dieren gehad hebben.
Imca is lief en heel aimabel. Ze woont hier niet zo ver vandaan.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
En omdat het Zondag is gooi ik Imca er gewoon voor de gezelligheid in![]()
[ afbeelding ]
Brace is een lekker bolletje geworden![]()
Gaston? Ben jij dat?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:10 schreef Miniem het volgende:
GOOOOEEEEDEAVONDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD [ afbeelding ]
Wat geestig, ik roep iets over Imca, en de hele SC kent haarquote:Op zondag 8 januari 2012 20:12 schreef Strega het volgende:
[..]
Imca is lief en heel aimabel. Ze woont hier niet zo ver vandaan.
Hajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 8 januari 2012 20:10 schreef Miniem het volgende:
GOOOOEEEEDEAVONDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD [ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb ik gewonnen, heb ik gewonnen????
Nu moeten ik je wel kusjes geven omdat je gewonnen hebtquote:Op zondag 8 januari 2012 20:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jeeeeeeee
En dat terwijl ik niet eens mee speel *ontroerd is*
Op mijn achttiende werkte ik op een reisburo, toen heeft ze me eens door een 2daagse studiereis op Ibiza " begeleid"quote:Op zondag 8 januari 2012 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat geestig, ik roep iets over Imca, en de hele SC kent haar![]()
quote:
Beide tegelijk? Win/win?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit te wachten tot Sjon gaat ontploffen, en aan welke kant dat gaat gebeuren, die heeft wat veel gevroten geloof ik
Daar waar je ook kan trouwen? Of is dat niet meer?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Op mijn achttiende werkte ik op een reisburo, toen heeft ze me eens door een 2daagse studiereis op Ibiza " begeleid"![]()
Sinds een jaar of 11 woont ze zo'n tien km bij ons vandaan en heeft daar een leuke horeca uitspanning. Al geloof ik dat ze daar de laatste maanden wat problemen mee heeft.
Maar het is gewoon een heel lief spontaan mens.
Jeetje, armoedzaaiersquote:Op zondag 8 januari 2012 20:29 schreef Strega het volgende:
Zo, ik ga na deze schaatsmiddag met overheerlijke kaasbitterballen maar eens de keuken in.
Eerst het voorgerecht, peer, serranoham, geitenkaas. Tis behelpen
Ja zij is buitengewoon ambtenaar en deed dat daar, maar nu niet meer volgens mij.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar waar je ook kan trouwen? Of is dat niet meer?
Ik heb haar enkel een paar keer aan de telefoon gehad hoor, maar in tegenstelling tot veel van de BNners die ik spreek op mijn werk is zij idd echt heel aardig
Ja, lekker h'e!quote:Op zondag 8 januari 2012 20:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeetje, armoedzaaiers![]()
Ik had ook geitenkaas in mn slaai
Wat leuk!quote:Op zondag 8 januari 2012 20:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Op mijn achttiende werkte ik op een reisburo, toen heeft ze me eens door een 2daagse studiereis op Ibiza " begeleid"![]()
Sinds een jaar of 11 woont ze zo'n tien km bij ons vandaan en heeft daar een leuke horeca uitspanning. Al geloof ik dat ze daar de laatste maanden wat problemen mee heeft.
Maar het is gewoon een heel lief spontaan mens.
quote:Op maandag 9 januari 2012 07:53 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb ook heel slecht geslapen, en ik was niet eens zo heel laat terug uit Rijswijk. kwart over elf al..
quote:
quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 09:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Mogge mensen!
Nou, mijn eerste telefoontje van vandaag was de dochter van dat wijf van die hond.
Ja ja, datzelfde meisje van die gruwelijke lap tekst wat rechten zou studeren, remember?
Ze klonk echt als een blaag van 14![]()
Mijn moeder heeft een brief van jullie gekregen maar ze is op vakantie, ze is er de 21e pas weer.
Of ze verhoert zichzelfquote:Op maandag 9 januari 2012 09:15 schreef oh-oh het volgende:
Tja, nou ja, of het nu waar is of niet, het is ieg een teken, mss zijn ze het geld bij elkaar aan het dealen of zo.
Kusje op je darmen
Ja, nou, voor 10 euro per pijpbeurt schiet dat niet op hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |