quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:01 schreef oh-oh het volgende:
Qwea niet, die heeft naar eigen zeggen een privé haringkraam
Over OP's gesproken, daar mag ook wel eens de bezem door, dies ook een jaar oudquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:00 schreef Miniem het volgende:
Gaan jullie naa de v&a markt bovenaan de OP?
Zo lijkt het nog wat. #imagoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over OP's gesproken, daar mag ook wel eens de bezem door, dies ook een jaar oud
Ik heb 3 buien gehad, het wisselt elke 5 minuten hierquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Hmm, volgens buienradar zou ik naar de markt moeten kunnen gaan
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb 3 buien gehad, het wisselt elke 5 minuten hier, maar wel fruit (grapefruit lijkt wel een meloen
) gehaald, vers gebrande nootjes en allerlei lekkere baksels van een biologisch bakkertje.
![]()
En nog even een kwartier staan lullen met verkopers van een krantje, ik dacht nog op dat moment "Vaduschk was er nooit ingetrapt"
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh het boek is gepost! En ik zag op de terugweg nog een poedel (althans van afstand leek het erop), ben gestopt voor een foto, maar zat half tussen het verkeer in. Zal straks ff kijken of je nog iets zwarts kun spotten op de foto
Und???quote:
Geen kans dat jullie nog weg zouden moeten? Ik hoop dat jullie het fijn droog houden daarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:54 schreef Strega het volgende:
Nou, wij zijn weer aan de watersnood ramp ontsnapt.
4 km noord, 4 km zuid en west, word nog gevreesd voor duikdoorbraken.
Onze normale route naar Groningen is afgesloten. Evacuaties vlakbij, maar ons kleine buurtschapje ligt precies op het laatste stukje Hondsrug, Dus natuurlijke terp. Heb het water hiervoor nog nooit zo hoog gezien. En stormen vannacht
Kijk, zo hoort het, Chico zat er wel heel leuk in!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh, mag ik even heel hard jubelen voor Zooplus?
Die tas, daar was al een stiksel van los aan een hengsel, na 1 keer gebruiken, dus ik had foto gemaakt en gemaild gisteren, krijg ik net een mail, krijg mn geld terug en artikel hoeft niet retour!
Dat is nog es service![]()
Kan ie mooi als mandje gebruikt worden, knip ik die lelijke rothengels eraf.
En dan ga ik volgende week toch maar es met Chico naar de dierenwinkel hier om te kijken voor zo een hele dure fijne tas
Ja precies, ik heb nog pijn in mn arm van het slepen though, dus dat doen we niet meerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Kijk, zo hoort het, Chico zat er wel heel leuk in!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:25 schreef Strega het volgende:
Ik ga er vanuit dat wij het wel droog houden.
Die lullos bij het Groninger Museum.... paar jaar geleden onder gelopen, nu moet er weer op het allerlaatste moment van alles omhoog. Lekker op tijd, stelletje faalhazen
Ja, dan kunnen ze beter de (ex) directeur maar eens aan het werk zetten. Kan ie iets terugdoen voor de miljoenen schuld die er zijn ontstaan onder zijn "deskundige" leidingquote:
Dat is nog eens service, wat goed!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh, mag ik even heel hard jubelen voor Zooplus?
Die tas, daar was al een stiksel van los aan een hengsel, na 1 keer gebruiken, dus ik had foto gemaakt en gemaild gisteren, krijg ik net een mail, krijg mn geld terug en artikel hoeft niet retour!
Dat is nog es service![]()
Kan ie mooi als mandje gebruikt worden, knip ik die lelijke rothengels eraf.
En dan ga ik volgende week toch maar es met Chico naar de dierenwinkel hier om te kijken voor zo een hele dure fijne tas
Wat een ellende zeg dat water, ik hoop dat het bij jullie droog blijft.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:54 schreef Strega het volgende:
Nou, wij zijn weer aan de watersnood ramp ontsnapt.
4 km noord, 4 km zuid en west, word nog gevreesd voor duikdoorbraken.
Onze normale route naar Groningen is afgesloten. Evacuaties vlakbij, maar ons kleine buurtschapje ligt precies op het laatste stukje Hondsrug, Dus natuurlijke terp. Heb het water hiervoor nog nooit zo hoog gezien. En stormen vannacht
Zien wij hier een nieuw liefdeskoppel?quote:
Vieslapje, de Keizer en zijn prinsesje hebben puur een platonische relatiequote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Zien wij hier een nieuw liefdeskoppel?
Ik had al zo'n vermoeden dat het niks zou worden, 4x ingezoomd, maar ja, liever een prutfoto dan "ik zag een poedel, maar heb geen foto gemaakt". Dus dan maar prutquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat het niks zou worden, 4x ingezoomd, maar ja, liever een prutfoto dan "ik zag een poedel, maar heb geen foto gemaakt". Dus dan maar prut![]()
[ afbeelding ]
Ik sta 50 meter op een fietspad tussen het drukke verkeer, ik kon echt niet dichterbij en die man bleef het maar lopen.
Misschien kom ik hem nog eens tegen
Die moeten er ook zijnquote:
True!quote:
Sjon is toch echt zeer fotogeniek!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
True!
Ik had hellehonden mee vandaag![]()
[ afbeelding ]
Ja, zelfs Sjon heeft zn kwaliteitenquote:
Nou hij plaatst de foto dus niet.quote:
Wie is een mooie hond?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Het is toch echt wel een heeeeele mooie hond he![]()
Passen ze allemaal tegelijk in de buggy?
Sjon jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie is een mooie hond?
Chico Billy en Kees zijn showkwaliteit honden, Sjon is echt geheel mislukt, en hij wordt door iedereen mooi gevonden![]()
Ja, ze passen samen in de buggy, als ik de Hema in ga of zo dan prop ik ze dr met zn allen in.
Maar Billy en Sjon lopen liever.
Jawel maar die kuif en het jolige bekkie doen het wel goed op foto's!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Echt, Sjon zn kop is te grof en groot voor zn formaat,zn oren zijn prut, zn voorpoten zijn veel te kort icm met zn achterpoten, zijn lijf is als dat van een teckel, op show zou ie echt de ring uitgelachen worden
Ja, Billy is echt de mooiste hond ( ter wereldquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Jawel maar die kuif en het jolige bekkie doen het wel goed op foto's!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sjon ja![]()
Maar dat is hier ook, iedereen vindt Vinnie het mooist terwijl Yian de showkwaliteiten heeft
En Daartje is zelfs jeugdkampioen geweest, maar die begint nu pas weer een beetje mooi te worden.
Dat doet het hemquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Jawel maar die kuif en het jolige bekkie doen het wel goed op foto's!
quote:
quote:
Mooi, zijn nu voor jou de ergste zenuwen achter de rug?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat doet het hemen omdat hij de underdog is heb ik een zwak voor hem
[..]![]()
even crosspost
Ze hebben mijn man net pas naar boven gehaald vanuit de uitslaapkamer en nu moet hij nog gegipst worden, hij wilde nog doorslapen zei de verpleegster die belde ( dat wil hij thuis ook altijd dus dat is niet zo vreemd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |