Inderdaad zegt een foto van het borstgebied heel veel of het inderdaad longontsteking of hartfalen is. Kost best wat maar dan weet je ook wat er gedaan moet worden en is de behandeling gerichter en wellicht op den duur ook goedkoper dan nu door blijven klungelen. Als het inderdaad longontsteking of hartfalen is is urgentie inderdaad op zijn plek want dat kan binnen de kortste keren fataal worden. Sterkte en succes in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik bel mijn oom en tante anders wel, dat zij ff mee gaan. Leg het geld zelf wel op tafel, want hij is heel belangrijk voor me..
Koda komt uit Roden/Rhoden (weetniet zeker hoe je het typt, maar uit Drenthe) en hij ging overal prima door de keuring, naar zijn hart is geluistert en dat klonk allemaal super, alleen hij ademde best wel zwaar. Hij is met spelen ook best snel uitgeput, maar dat was normaal volgens de meeste mensen in het park,quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:24 schreef oh-oh het volgende:
Waar hebben jullie Koda nog es vandaan? Is er ook al eens gekeken naar parvo of zo?
En idd zijn hart kan het ook zijn ipv zijn longen, ik neem aan dat daar al es goed naar geluisterd is?
Nou dat vind ik niet normaal hoor, dat die snel uitgeput is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Koda komt uit Roden/Rhoden (weetniet zeker hoe je het typt, maar uit Drenthe) en hij ging overal prima door de keuring, naar zijn hart is geluistert en dat klonk allemaal super, alleen hij ademde best wel zwaar. Hij is met spelen ook best snel uitgeput, maar dat was normaal volgens de meeste mensen in het park,
kan nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:57 schreef oh-oh het volgende:
En mss kijken of je een verzekering voor hem af kan sluiten als ie opgelapt is
Hangt dr vanaf wat ie heeft nu natuurlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
kan niet
Want je bent verplicht zijn voorgeschiedenis te melden en geen verzekeraar gaat dat risico nemen
true, maar dit lijkt mij geen simpel griepje oidquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hangt dr vanaf wat ie heeft nu natuurlijk.
Misschien is het handig als je antwoord geeft op de vragen die er gesteld worden aan jou:-)quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hij is vandaag weer heel goed te pas, maar ik maak toch nog ff een afspraak.
Koda komt niet weg bij een broodfokker. Voor zijn moeder was het beter om 1 maal pups te krijgen voor de maagwand ofzo, en ze kreeg er gelijk 11. Alle 11 waren helemaal gezond en prima gekeurd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja mijn puppen waren ook altijd lekker druk, Diaz nog steeds dan haha. Die gingen pas knock out als ik weer thuis was. Maar goed, zonde van die dure rekeningen. Als je nog wat langer had gespaard had je ook een raszuivere labrador kunnen kopen van een goede fokker zonder al die problemen. En nee, ik zeg niet dat rashonden nooit problemen hebben..maar wat jouw hond heeft..hoor je wel vaker bij honden van broodfokkers.
Zou sowieso ff vragen of je het in termijnen ofzo kan betalen, dat kan vaak wel.
Bij mijn dierenarts kan je volgens mij ook via fa-med betalen, via dat bedrijf kan je het dan in termijnen betalen en dan komen er wel wat extra kosten bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |