Toffe chino, zoek zelf ook zo een met dezelfde pasvorm- vind de meeste allemaal zo 'zakkerig'.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:24 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
en nee ik weet ook niet waarom ik zo raar sta, doei.
Het feit dat ze precies datzelfde model voor vrouwen verkopen werkt denk ik niet in je voordeel. En ik zou sowieso niet je broek precies matchen met een kleur in je laars. Maargoed hé, wie ben ik. Ik ben maar een eenvoudige burger. Fuck it, draag lekker wat je wiltquote:
Zoveel uni mode; dat maakt weinig uit tegenwoordig. Met als uitzondering wanneer mannen op ballerina's of wat dan ook aan komen zetten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:08 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het feit dat ze precies datzelfde model voor vrouwen verkopen werkt denk ik niet in je voordeel. En ik zou sowieso niet je broek precies matchen met een kleur in je laars. Maargoed hé, wie ben ik. Ik ben maar een eenvoudige burger. Fuck it, draag lekker wat je wilt
Helemaal eensquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:21 schreef kedge het volgende:
[..]
Zoveel uni mode; dat maakt weinig uit tegenwoordig. Met als uitzondering wanneer mannen op ballerina's of wat dan ook aan komen zetten.
Het is idd wat je zelf wil dragen en je fijn bij voelt. Als je weinig zelfvertrouwen hebt en je niet lekker bij laarzen dragen voelt, dan raad ik ook aan om ze niet te dragen.
Ik zou ze niet dragen met zo een strakkere chino, maar met een iets wijdere blauwe of donkerblauwe spijkerbroek. Ziet er toch wat 'stoerder' uit.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:21 schreef kedge het volgende:
[..]
Zoveel uni mode; dat maakt weinig uit tegenwoordig. Met als uitzondering wanneer mannen op ballerina's of wat dan ook aan komen zetten.
Het is idd wat je zelf wil dragen en je fijn bij voelt. Als je weinig zelfvertrouwen hebt en je niet lekker bij laarzen dragen voelt, dan raad ik ook aan om ze niet te dragen.
Een meer baggy broek meen je?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:20 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ik zou ze niet dragen met zo een strakkere chino, maar met een iets wijdere blauwe of donkerblauwe spijkerbroek. Ziet er toch wat 'stoerder' uit.
Niet per se baggy. Gewoon iets wijder (niet wijd, maar zodat de broek niet zo strak in de boots zit). Al is de broek niet wijder, een spijkerbroek lijkt me sowieso beter. Dezelfde kleur broek en boots vind ik niet echt geslaagd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:22 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Een meer baggy broek meen je?
Staat je erg goed!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:00 schreef La_Vita het volgende:
Erg tevreden met mn nieuwe high waist skinny![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah mooie, waar is die van? Ik heb serieus geen -goede- broekquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:00 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanksquote:
Kristen jeans van Topshop!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ah mooie, waar is die van? Ik heb serieus geen -goede- broek
Mooi!!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:00 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:00 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon doen. Wat is het voor print eig?quote:Op zondag 22 januari 2012 11:05 schreef HiddenResponse het volgende:
@ La_Vita staat je goed !
Deze foto gisteravond gemaakt, alleen geen positieve reacties gekregen op mijn outfit, dus weet niet of ik het ook ga dragen vandaag:
[ afbeelding ]
Ik vind hem leuk! Doen!quote:Op zondag 22 januari 2012 11:05 schreef HiddenResponse het volgende:
Deze foto gisteravond gemaakt, alleen geen positieve reacties gekregen op mijn outfit, dus weet niet of ik het ook ga dragen vandaag:
[ afbeelding ]
Mooi, zeker met het donkere truitje er bovenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:00 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:05 schreef HiddenResponse het volgende:
[ afbeelding ]
Van de zara toch?quote:Op zondag 22 januari 2012 11:05 schreef HiddenResponse het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:00 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel mooi jurkjequote:Op zondag 22 januari 2012 11:05 schreef HiddenResponse het volgende:
[ afbeelding ]
Maakt ook niet uit. Staat je prima.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:23 schreef HiddenResponse het volgende:
@diablo print ? Geen flauw idee ...
@tliciouz ja en de schoenen ook. riempje is van H&M![]()
@njosnavelin/whatshesaid zat er zelf ook over te twijfelen
@johnfuckinmayor in duitsland hadden ze nog wel diverse maten
Oooh mooie broek! En hij staat ook niet open aan de achterkant zo te zienquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:00 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:00 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind jouw jasje toch echt zo gaaf. Waar heb je die vandaan?quote:
Is van Patta, winkel in Amsterdam.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind jouw jasje toch echt zo gaaf. Waar heb je die vandaan?
Netjes.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:00 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Polo oja joh? Vind je dat nou echt mooi zo'n mega logo.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:52 schreef o.us het volgende:
Polotje en een bootcut denim aan. Me like.
[ afbeelding ]
Het logo boeit mij niet. De foto kan het vertekenen maar de fit is precies goedquote:Op maandag 23 januari 2012 16:02 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Netjes.
[..]
Polo oja joh? Vind je dat nou echt mooi zo'n mega logo.
Ligt de pil daar nou op de grond?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:52 schreef o.us het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op maandag 23 januari 2012 16:09 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ligt de pil daar nou op de grond?
Ik kan het mij voorstellen ja, hehehequote:Op maandag 23 januari 2012 16:11 schreef Sinosappel het volgende:
Haha die haarclip lijkt ontzettend veel op de pil
is die polo nou van ralph lauren?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:52 schreef o.us het volgende:
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sarcasmequote:Op maandag 23 januari 2012 17:00 schreef Craptacular het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Retorische_vraag
Althans ik neem aan dat het dat was.
Mooie skinny en goed figuurquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:00 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er erg leuk en lief uit !quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:18 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben dus niet zo'n held in poseren.
Mooi. Leuk jurkje.quote:
Hoe kun je met zulke hakken fatsoenlijk het gaspedaal intrappen? Of misschien wel belangrijker: fatsoenlijk remmen.quote:
Wel, ik kan dat dus heeeeeeel goed. Kan gewoon te goed rijden...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:20 schreef Moffol het volgende:
[..]
Hoe kun je met zulke hakken fatsoenlijk het gaspedaal intrappen? Of misschien wel belangrijker: fatsoenlijk remmen.
Zullen we carpoolen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wel, ik kan dat dus heeeeeeel goed. Kan gewoon te goed rijden...
Ik vind het er erg mooi uitzien, je hebt ook heel mooi haarquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
Sino, zo ongeveer.... gewoon maar wat doen, dan lukt het jou ook wel.
[..]
[..]
Doe eens hakken aan en probeer hetquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:20 schreef Moffol het volgende:
[..]
Hoe kun je met zulke hakken fatsoenlijk het gaspedaal intrappen? Of misschien wel belangrijker: fatsoenlijk remmen.
Slechts een deel van mijn leven.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:42 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Doe eens hakken aan en probeer het![]()
@ maghrebijnse leuk !
@isdezenaamalbezet je oortjes zijn ook deel van je look ?
Lelijke broek.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
Dit is vandaag...
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks, heb deze bij de H&M vandaan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:14 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nice. Weet jij waar ze allemaal toffe denim shirts verkopen?
Leuk! Vind die overhemden echt leuk staan met lichte broeken.quote:
Juist beter als die overhemden iets te groot vallen, naar mijn mening.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:27 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Leuk! Vind die overhemden echt leuk staan met lichte broeken.
Is je overhemd trouwens niet iets te groot ?
Leuk, tof overhemd ookquote:
I likequote:Op donderdag 26 januari 2012 15:52 schreef SpamNinja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe clarks
Tof.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:52 schreef SpamNinja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe clarks
thanksquote:
thanks, misschien iets, maar vind het niet erg.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:27 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Leuk! Vind die overhemden echt leuk staan met lichte broeken.
Is je overhemd trouwens niet iets te groot ?
vet overhemd! Waar vandaan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:20 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
thanks
[..]
thanks, misschien iets, maar vind het niet erg.
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:20 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
thanks
[..]
thanks, misschien iets, maar vind het niet erg.
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:53 schreef Allessio het volgende:
Vuistregel: Heeft MisterJlo niet in dit topic gepost dan verliest die automatisch al zijn waarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |