quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:12 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ah ok. Ja dat doen ze, ik heb er een chino van in haast dezelfde kleur als de jouwe (heel iets donkerder).
Overigens draag ik nu hetzelfde als jijalleen een andere trui.
Toffe chino, zoek zelf ook zo een met dezelfde pasvorm- vind de meeste allemaal zo 'zakkerig'.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:24 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
en nee ik weet ook niet waarom ik zo raar sta, doei.
Het feit dat ze precies datzelfde model voor vrouwen verkopen werkt denk ik niet in je voordeel. En ik zou sowieso niet je broek precies matchen met een kleur in je laars. Maargoed hé, wie ben ik. Ik ben maar een eenvoudige burger. Fuck it, draag lekker wat je wiltquote:
Zoveel uni mode; dat maakt weinig uit tegenwoordig. Met als uitzondering wanneer mannen op ballerina's of wat dan ook aan komen zetten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:08 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het feit dat ze precies datzelfde model voor vrouwen verkopen werkt denk ik niet in je voordeel. En ik zou sowieso niet je broek precies matchen met een kleur in je laars. Maargoed hé, wie ben ik. Ik ben maar een eenvoudige burger. Fuck it, draag lekker wat je wilt
Helemaal eensquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:21 schreef kedge het volgende:
[..]
Zoveel uni mode; dat maakt weinig uit tegenwoordig. Met als uitzondering wanneer mannen op ballerina's of wat dan ook aan komen zetten.
Het is idd wat je zelf wil dragen en je fijn bij voelt. Als je weinig zelfvertrouwen hebt en je niet lekker bij laarzen dragen voelt, dan raad ik ook aan om ze niet te dragen.
Ik zou ze niet dragen met zo een strakkere chino, maar met een iets wijdere blauwe of donkerblauwe spijkerbroek. Ziet er toch wat 'stoerder' uit.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:21 schreef kedge het volgende:
[..]
Zoveel uni mode; dat maakt weinig uit tegenwoordig. Met als uitzondering wanneer mannen op ballerina's of wat dan ook aan komen zetten.
Het is idd wat je zelf wil dragen en je fijn bij voelt. Als je weinig zelfvertrouwen hebt en je niet lekker bij laarzen dragen voelt, dan raad ik ook aan om ze niet te dragen.
Een meer baggy broek meen je?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:20 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ik zou ze niet dragen met zo een strakkere chino, maar met een iets wijdere blauwe of donkerblauwe spijkerbroek. Ziet er toch wat 'stoerder' uit.
Niet per se baggy. Gewoon iets wijder (niet wijd, maar zodat de broek niet zo strak in de boots zit). Al is de broek niet wijder, een spijkerbroek lijkt me sowieso beter. Dezelfde kleur broek en boots vind ik niet echt geslaagd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:22 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Een meer baggy broek meen je?
Staat je erg goed!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:00 schreef La_Vita het volgende:
Erg tevreden met mn nieuwe high waist skinny![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah mooie, waar is die van? Ik heb serieus geen -goede- broekquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:00 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanksquote:
Kristen jeans van Topshop!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ah mooie, waar is die van? Ik heb serieus geen -goede- broek
Mooi!!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:00 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:00 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon doen. Wat is het voor print eig?quote:Op zondag 22 januari 2012 11:05 schreef HiddenResponse het volgende:
@ La_Vita staat je goed !
Deze foto gisteravond gemaakt, alleen geen positieve reacties gekregen op mijn outfit, dus weet niet of ik het ook ga dragen vandaag:
[ afbeelding ]
Ik vind hem leuk! Doen!quote:Op zondag 22 januari 2012 11:05 schreef HiddenResponse het volgende:
@ La_Vita staat je goed !
Deze foto gisteravond gemaakt, alleen geen positieve reacties gekregen op mijn outfit, dus weet niet of ik het ook ga dragen vandaag:
[ afbeelding ]
Mooi, zeker met het donkere truitje er bovenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:00 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |