Staat je erg goed!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:00 schreef La_Vita het volgende:
Erg tevreden met mn nieuwe high waist skinny![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah mooie, waar is die van? Ik heb serieus geen -goede- broekquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:00 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanksquote:
Kristen jeans van Topshop!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ah mooie, waar is die van? Ik heb serieus geen -goede- broek
Mooi!!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:00 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:00 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon doen. Wat is het voor print eig?quote:Op zondag 22 januari 2012 11:05 schreef HiddenResponse het volgende:
@ La_Vita staat je goed !
Deze foto gisteravond gemaakt, alleen geen positieve reacties gekregen op mijn outfit, dus weet niet of ik het ook ga dragen vandaag:
[ afbeelding ]
Ik vind hem leuk! Doen!quote:Op zondag 22 januari 2012 11:05 schreef HiddenResponse het volgende:
Deze foto gisteravond gemaakt, alleen geen positieve reacties gekregen op mijn outfit, dus weet niet of ik het ook ga dragen vandaag:
[ afbeelding ]
Mooi, zeker met het donkere truitje er bovenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:00 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:05 schreef HiddenResponse het volgende:
[ afbeelding ]
Van de zara toch?quote:Op zondag 22 januari 2012 11:05 schreef HiddenResponse het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:00 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel mooi jurkjequote:Op zondag 22 januari 2012 11:05 schreef HiddenResponse het volgende:
[ afbeelding ]
Maakt ook niet uit. Staat je prima.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:23 schreef HiddenResponse het volgende:
@diablo print ? Geen flauw idee ...
@tliciouz ja en de schoenen ook. riempje is van H&M![]()
@njosnavelin/whatshesaid zat er zelf ook over te twijfelen
@johnfuckinmayor in duitsland hadden ze nog wel diverse maten
Oooh mooie broek! En hij staat ook niet open aan de achterkant zo te zienquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:00 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:00 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind jouw jasje toch echt zo gaaf. Waar heb je die vandaan?quote:
Is van Patta, winkel in Amsterdam.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind jouw jasje toch echt zo gaaf. Waar heb je die vandaan?
Netjes.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:00 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Polo oja joh? Vind je dat nou echt mooi zo'n mega logo.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:52 schreef o.us het volgende:
Polotje en een bootcut denim aan. Me like.
[ afbeelding ]
Het logo boeit mij niet. De foto kan het vertekenen maar de fit is precies goedquote:Op maandag 23 januari 2012 16:02 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Netjes.
[..]
Polo oja joh? Vind je dat nou echt mooi zo'n mega logo.
Ligt de pil daar nou op de grond?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:52 schreef o.us het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op maandag 23 januari 2012 16:09 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ligt de pil daar nou op de grond?
Ik kan het mij voorstellen ja, hehehequote:Op maandag 23 januari 2012 16:11 schreef Sinosappel het volgende:
Haha die haarclip lijkt ontzettend veel op de pil
is die polo nou van ralph lauren?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:52 schreef o.us het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |