Ziet er erg leuk en lief uit !quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:18 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben dus niet zo'n held in poseren.
Mooi. Leuk jurkje.quote:
Hoe kun je met zulke hakken fatsoenlijk het gaspedaal intrappen? Of misschien wel belangrijker: fatsoenlijk remmen.quote:
Wel, ik kan dat dus heeeeeeel goed. Kan gewoon te goed rijden...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:20 schreef Moffol het volgende:
[..]
Hoe kun je met zulke hakken fatsoenlijk het gaspedaal intrappen? Of misschien wel belangrijker: fatsoenlijk remmen.
Zullen we carpoolen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wel, ik kan dat dus heeeeeeel goed. Kan gewoon te goed rijden...
Ik vind het er erg mooi uitzien, je hebt ook heel mooi haarquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
Sino, zo ongeveer.... gewoon maar wat doen, dan lukt het jou ook wel.
[..]
[..]
Doe eens hakken aan en probeer hetquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:20 schreef Moffol het volgende:
[..]
Hoe kun je met zulke hakken fatsoenlijk het gaspedaal intrappen? Of misschien wel belangrijker: fatsoenlijk remmen.
Slechts een deel van mijn leven.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:42 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Doe eens hakken aan en probeer het![]()
@ maghrebijnse leuk !
@isdezenaamalbezet je oortjes zijn ook deel van je look ?
Lelijke broek.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
Dit is vandaag...
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks, heb deze bij de H&M vandaan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:14 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nice. Weet jij waar ze allemaal toffe denim shirts verkopen?
Leuk! Vind die overhemden echt leuk staan met lichte broeken.quote:
Juist beter als die overhemden iets te groot vallen, naar mijn mening.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:27 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Leuk! Vind die overhemden echt leuk staan met lichte broeken.
Is je overhemd trouwens niet iets te groot ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |