Details zullen straks bekend worden, de persconferentie/aankondiging is om 16:00.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:08 schreef Twoflower het volgende:
[..]
O, wordt het een reizende show? Ik had begrepen dat ze in het Beatrix Theater zouden staan na Miss Saigon...
Dit snap ik niet helemaal. Ze spelen eerst 8 dagen en dan pas première?quote:Groningen 4-13 mei (12 mei première niet in verkoop)
Try-outs.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dit snap ik niet helemaal. Ze spelen eerst 8 dagen en dan pas première?
Ja, dat dacht ik ook. Maar dat is toch meestal apart gepland? En anders zou dat betekenen dat er maar 1 'echt' optreden is in Groningen?quote:
Ja jeuzus, ik zag het net. Maar ik ben rete benieuwd naar deze productie. De kleine zeemeermin is ook gewoon jeugdsentimentquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:14 schreef Clauw het volgende:
En wat iedereen al wist eigenlijk... Tommie als Prins Erik, dure kaartjes trouwens voor een tourproductie.
Een beetje??? Hij zette een hele stevige rol neer. Zowel vocaal als in zijn spel.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:41 schreef wonderer het volgende:
Marcel als John, interesting. Deed ie het een beetje ok?
Ik mis muzikaal gezien wat in Wicked. Meeslependheid, emotie, je kent het wel. Het was me iets te veel een lang leve de lol musical. En daarvan hebben er al zoveel op de planken gestaan de afgelopen jaren.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:14 schreef Clauw het volgende:
Bij mij wint Wicked het toch echt van Miss Saigon! Ook zonder WIllemijn.. en het liefst ook zonder Jim.
Hm. Ik ben altijd een beetje ambivalent wat betreft Marcel. Stem heeft ie wel, maar... nou ja. Wie weet zie ik hem nog eens.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:53 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Een beetje??? Hij zette een hele stevige rol neer. Zowel vocaal als in zijn spel.
Mooi stuk over de reunie.
Dus Ton komt uit Brabant? Hoorde ik dat nou goed?
[..]
Ik mis muzikaal gezien wat in Wicked. Meeslependheid, emotie, je kent het wel. Het was me iets te veel een lang leve de lol musical. En daarvan hebben er al zoveel op de planken gestaan de afgelopen jaren.
Maar er staat in maart nog voor ons Next to Normal op het programma. Die schijnt ook flink deprimerend te zijn.
Nee hoor, ik ben zelf ook wel benieuwd hoe 'ie is, al denk ik niet dat het hoog in mijn favorietenlijstje zal eindigen. Maar je weet maar nooit...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:43 schreef automatic_ het volgende:
Is het erg als ik zeg dat ik zin heb in De Kleine Zeemeermin....?
Hey! Ik had stiekem al een vermoeden dat jij het was haha. Leuk!! Het ontwerp ligt er maar we hebben nog geen geschikte stof weten te vinden....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:24 schreef wonderer het volgende:
Hey hoi, jullie ook hierHoe gaat het met mijn Herbert-pakje?
Ahquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:13 schreef Phantasma-Helena het volgende:
[..]
Hey! Ik had stiekem al een vermoeden dat jij het was haha. Leuk!! Het ontwerp ligt er maar we hebben nog geen geschikte stof weten te vinden....
Ik heb er ook zin in!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:43 schreef automatic_ het volgende:
Is het erg als ik zeg dat ik zin heb in De Kleine Zeemeermin....?
Ik snap dat ook niet... Wat gaat er met de huidige US gebeuren...? Kevin ofzo..?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:20 schreef Clauw het volgende:
Ferry Doedens alternate Fiyero in Wicked..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PR stunt dus. Vreselijk, vreselijk vind ik het!
Kelvin en Dieter blijven allebei US, maar de kans is wel klein na april dat die nog opgaan als Fiyero!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet... Wat gaat er met de huidige US gebeuren...? Kevin ofzo..?
Wie is Ferry Doedens?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:20 schreef Clauw het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zich hoeft dat natuurlijk geen probleem te zijn. Kijk naar Angela Schijf. Die heeft toch met 42nd Street een goede prestatie neergezet.quote:
Hij zei zelf bij Boulevard dat ie in april alternate word van Jim. Geen eens musical ervaringquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:20 schreef Clauw het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Blijkbaar is hier wel vraag naar vanuit het publiek, anders zouden ze dit niet hoeven te doenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:41 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het eigenlijk gewoon onbeschoft. Er zijn mensen die ervoor naar school gaan en alles, en leren werken in die business, en dan komt zo'n snotneus (of een voetbalcommentator, of... ) hun werk inpikken omdat ie nu eenmaal een bekende naam heeft.
Begin maar lekker in het ensemble, denk ik dan
Ik las een recensie waarin de Vlaamse versie er niet zo goed af kwam, dus of je nou echt moet balen...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:55 schreef wonderer het volgende:
Overigens baal ik enorm dat ik de Vlaamse versie van The Producers moet missenWaarom draaien die shows maar 3 weken??
Gene Bervoets is een soort van held van me, die had ik GRAAG op de planken gezien.quote:Op zondag 19 februari 2012 07:59 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik las een recensie waarin de Vlaamse versie er niet zo goed af kwam, dus of je nou echt moet balen...
Ach welnee, er is helemaal geen vraag naar vanuit het publiek. De producenten denken dat het helpt om mensen naar binnen te lokken omdat ze graag iemand van de soap-generatie of zo "in het echt" willen zien. Maar mensen gingen ook allang naar het theater zonder die stunts dus het is bullshit. Er wordt een aanbod gecreeerd op een vraag die niemand echt heeft, maar waar ook niemand NIET om zal gaan.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blijkbaar is hier wel vraag naar vanuit het publiek, anders zouden ze dit niet hoeven te doenMaar ik vind het ook een kwalijke ontwikkeling
Wat erg.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:20 schreef Clauw het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarnaast hoeft Fyiero helemaal niet blond te zijn. De oorspronkele Fyiero had volgens mij donker haar...quote:Op zondag 19 februari 2012 23:15 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Wat erg.Hoe komen ze er op? Terwijl er inderdaad zat blondines in de business zelf rondlopen.
En "Wim" is........quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:04 schreef wonderer het volgende:
Als Wim geen Phantom wordt, ga ik niet
Geen idee... Aangezien Ferry nu Jim zijn US gaat worden, lijkt het mij dat Ferry nog eerder een premiere krijgt dan Kelvin..quote:Op zondag 26 februari 2012 13:45 schreef MaJo het volgende:
Krijgt Kelvin nog een premiere? Lijkt me wel leuk om dan te gaan
Wim van den Driessche. Oa. Javert (en understudy Valjean).quote:
Dat had ik ook ergens gezien, ja. Nog meer keuze dus.quote:Op maandag 20 februari 2012 05:47 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Daarnaast hoeft Fyiero helemaal niet blond te zijn. De oorspronkele Fyiero had volgens mij donker haar...
En als ze een beetje pech hebben helemaal nooit.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:10 schreef Clauw het volgende:
US gaat vaak last minute op, doordat iemand ziek of geblesseerd is.
Vaak zit een US ook in het ensemble, dus op het podium komen ze echt wel. Alleen bij de grote rol is het inderdaad maar afwachten of ze die ooit voor het publiek mogen spelen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En als ze een beetje pech hebben helemaal nooit.
Maar dat bedoelde ik ook. Uiteraard zit een us in het ensemble. Anders heeft het 'direct inzetbaar zijn' zo weinig nut.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:56 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Vaak zit een US ook in het ensemble, dus op het podium komen ze echt wel. Alleen bij de grote rol is het inderdaad maar afwachten of ze die ooit voor het publiek mogen spelen.
Manon is al opgeweest voor Glinda en vanavond Ianthe. Chantal & Celine beide ziek! Leuk voor de usquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En als ze een beetje pech hebben helemaal nooit.
Nee, dat wordt niet aangevuld. Dan verschuiven er nog wat mensen binnen het ensemble naar cruciale plaatsen in de tableaux, en ze spelen de ensemble stukjes gewoon met 1 man minder. Valt niet echt op.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:48 schreef MadMaster het volgende:
En wat als een understudy uit het ensemble 'doorschuift' naar een leading rol?
Wordt het ensemble dan aangevuld en zo ja, vanuit wat?
Klinkt allemaal logisch, maar ik heb eigenlijk geen idee hoe dat werkt...
Oh ja, dat kan ook. Maar soms wordt er ook wel een nieuwe aangenomen, ik ken mensen die halverwege een run in een voorstelling kwamen als ensemble/swing. Maar misschien was dat ook wel omdat het contract van de vorige cast afliep en niet zomaar tussendoor wegens omstandigheden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, dat wordt niet aangevuld. Dan verschuiven er nog wat mensen binnen het ensemble naar cruciale plaatsen in de tableaux, en ze spelen de ensemble stukjes gewoon met 1 man minder. Valt niet echt op.
Bij incidentele invalbeurten lijkt dit me inderdaad voor de hand liggend.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, dat wordt niet aangevuld. Dan verschuiven er nog wat mensen binnen het ensemble naar cruciale plaatsen in de tableaux, en ze spelen de ensemble stukjes gewoon met 1 man minder. Valt niet echt op.
Als de invalbeurten meer structureel worden, lijkt dit me ook meer voor de hand liggend.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook. Maar soms wordt er ook wel een nieuwe aangenomen, ik ken mensen die halverwege een run in een voorstelling kwamen als ensemble/swing. Maar misschien was dat ook wel omdat het contract van de vorige cast afliep en niet zomaar tussendoor wegens omstandigheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |