quote:

Aida is een van mijn favorieten. Ik wilde ook naar een van de concerten, maar die waren allebei op maandag (en het geluid scheen daar veel te hard te hebben gestaan).
3 Februari ben ik naar Miss Saigon geweest en we hadden deze cast:
![6825797597_309930fef1.jpg]()
Vat mij betreft haalt ie Wicked in (misschien ook wel omdat ik die niet met Willemijn heb gezien). Ze zongen allemaal zo mooi en duidelijk. Er stonden hier echt wel mensen met mooie stemmen. Ook in de koren, bijvoorbeeld het herenkoor bij de speech van John na terugkomst uit Saigon en het dameskoor bij het trouwen.

De twee nieuwe hoofdrolspelers waren mooi samen. Het mixte ook allemaal lekker. Wat ook wel moet, want er zitten hier nogal wat nummers in die wat lijken op Aida nummers (met duet, trio, quartet).
Van Stanley ben ik sinds Elisabeth toch wel echt fan. Hij zong weer geweldig, had weer een fijne komedie timing en bij Belle en het Beest natuurlijk al geleerd om met kromme rug rond te sjouwen.
Eigenlijk deed iedereen van de cast het goed. Brigitte ook ondanks haar zwangere buik. Marcel en Robin hebben ook een hele mooie stem die zij goed weten te gebruiken enz.
Van het decor ben ik nog het meeste onder de indruk van het 'hek-werk' bij de heli-flashback-scene. Dat was echt heel slim en snel gedaan, waardoor ze snel konden switchen tussen verschillende standpunten. Wel zwaar voor de mensen op het podium, maar het was het zo waard. Het ging even snel als het in een film zou gaan.