Nou heb ik sinds 30 december 3x Wicked gezien, en ook 3x Jim, en hij zet zijn rol gewoon goed neer, zang en dans gaat ook lekker. Dat geklaag over Jim (en Chantal) slaat gewoon nergens opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:02 schreef Clauw het volgende:
[..]
En toch heb ik vertrouwen in het casten van o.a. Chantal en Jim in Wicked. Volgens Erwin gaf zij een verpletterende auditie. We zullen het vanzelf gaan meemaken.
ja, ik zie nu pas de datum. Maar vind sowieso dat een musical topic hier thuis hoort, dus hoop dat we weer verder kunnen praten over musicals, hierquote:
In welke taal is dat?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:30 schreef wonderer het volgende:
Zaterdag Vampyyrien TanssiBen echt ZO benieuwd!
Finsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
In welke taal is dat?
Zag in Berlijn allemaal posters hangen van Tanz der Vampire maar mijn vriend was daar helaas niet van onder de indruk
Dat was mijn eerste gokquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Fins![]()
En ik ga waarschijnlijk ook naar Bal Vampirov (russisch)
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gokMaar hoe kom je daar zo bij, woon je daar in de buurt of reis je er speciaal voor af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ga daar ook leuke mensen ontmoeten dus het is ook een sociaal gebeuren
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:06 schreef wonderer het volgende:
[..]Niets om je voor te schamen hoor, ik ben ook naar onder andere Denemarken, Zweden en New York afgereisd speciaal voor musicalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ga daar ook leuke mensen ontmoeten dus het is ook een sociaal gebeuren
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Zeer eensch! Halve zaal zat te janken, dat welquote:Op zondag 15 januari 2012 11:37 schreef Twoflower het volgende:
Next to Normal is geweldig! Humor, drama, geweldige muziek en zang... Een aanrader!
http://musicals.nl/next-to-normal.aspquote:Op maandag 16 januari 2012 22:35 schreef automatic_ het volgende:
Ik ken Next to Normal helemaal niet
Leuk de foto's ...ik ga 13 april naar next-to-normal in Tiel Agnietenhof ..ik zit in rij 10 stoel 35 #zininquote:Op dinsdag 17 januari 2012 05:21 schreef Twoflower het volgende:
http://musicals.nl/next-to-normal.asp
Oh god, nee, alsjeblieft niet... ik vrees nu al voor de "grote namen" die per se op de poster moeten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:55 schreef Clauw het volgende:
The Phantom moet echt weer terugkeren in Nederland!
Het gerucht ging wel een tijdje... en ondanks de grote namen... hoop ik toch op een terugkeer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh god, nee, alsjeblieft niet... ik vrees nu al voor de "grote namen" die per se op de poster moeten.
Zul je net zien dat 'ie het wel wordt, maar de rol door z'n alternate gespeeld wordt op de avond dat je gaat kijken. ;-)quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:04 schreef wonderer het volgende:
Als Wim geen Phantom wordt, ga ik niet
Maar dan MOET je nog een keer.. dat is niet erg toch?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:50 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zul je net zien dat 'ie het wel wordt, maar de rol door z'n alternate gespeeld wordt op de avond dat je gaat kijken. ;-)
Over het algemeen vind ik alternates/understudies niet HEEL erg, dus daarna nog een keer gaan geeft ook nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:50 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zul je net zien dat 'ie het wel wordt, maar de rol door z'n alternate gespeeld wordt op de avond dat je gaat kijken. ;-)
Heb ik al jaren! Begonnen met Madame Butterfly (Miss Saigon dus) in 1989. Aida was een ander dieptepunt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:31 schreef wonderer het volgende:
Ik weet het niet, maar ik krijg jeuk van die trend.
Sja, ik ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:20 schreef wonderer het volgende:
Ik ben toch wel blij dat ze een musical van Fearless Vampire Killers gemaakt hebben, eigenlijk...
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:27 schreef wonderer het volgende:
Mamma Mia vond ik goed te doen omdat de liedjes in het verhaal pasten. Al die andere bestaande-liedjes-shows hebben dat niet
Ik heb toch ook genoten van WWRY en Mamma Mia. Andere soort leuk dan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sja, ik ook.
Ik zei toch al dat het pedant en hautain klonk wat ik schrijf. Uiteraard bevestig ik graag de uitzonderingen op mijn eigen regel![]()
En Clauw, voor mij is een leuk avondje uit ook genoeg, maar daar valt boven beschreven crap niet onder. Ben hier in Ierland naar een schoolproductie van the Phantom geweest, heb me bijzonder geamuseerd, terwijl het technisch gezien nergens op sloeg.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Aida was een ander dieptepunt.
Over welke Wim hebben we het hier?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:04 schreef wonderer het volgende:
Als Wim geen Phantom wordt, ga ik niet
Ik had al zo'n vermoeden maar ik weigerde het te geloven. Zelden iemand zo over zien acteren als hijquote:
You gotta be kidding me...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden maar ik weigerde het te geloven. Zelden iemand zo over zien acteren als hijdus hij als phantom? Liever niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |