+1, vind het echt zonde. Ik wil de musical wel graag zien, maar liever niet met Chantal. Zijn er handige manieren om erachter te komen op welke avonden zij niet speelt? (Nu nog niet natuurlijk, maar als de musical straks echt draait.quote:
En toch heb ik vertrouwen in het casten van o.a. Chantal en Jim in Wicked. Volgens Erwin gaf zij een verpletterende auditie. We zullen het vanzelf gaan meemaken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:57 schreef lunapuella het volgende:
[..]
+1, vind het echt zonde. Ik wil de musical wel graag zien, maar liever niet met Chantal. Zijn er handige manieren om erachter te komen op welke avonden zij niet speelt? (Nu nog niet natuurlijk, maar als de musical straks echt draait.)
Tja, ik kan me Chantal niet voorstellen als Glinda. De stem 'matched' niet echt heb ik het idee. Maar misschien verrast ze me.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:01 schreef MaxMark het volgende:
Wat is er zo tegen op die lieve Chantal?
Ten eerste vind ik haar gewoon niet zo goed, haar stem laat me volledig koud. Dat vind ik bij een doorgaans toch behoorlijk emotioneel genre als musical wel een gebrek. Daarnaast is 'lief' niet hoe ik haar zou omschrijven. Ik vind haar vaak nogal kattig overkomen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:01 schreef MaxMark het volgende:
Wat is er zo tegen op die lieve Chantal?
Ik vond het een erg leuke show! Wel typisch dat ik (volgens mij) de enige man in het publiek was die niet in gezelschap was van één of meer vrouwen...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:36 schreef Twoflower het volgende:
Ik ga vanavond eens kijken hoe Kim Lian het ervan af brengt als blondje...
Film 2 ken ik (nog) niet, maar het verhaal in de musical is vrijwel 1-op-1 het verhaal van de film. Verder zitten er erg leuke nummers in, en doet de cast het geweldig. Alleen het decor vond ik wat tegenvallen, maar dat vind ik wel vaker bij V&V Entertainment.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:18 schreef wonderer het volgende:
Ja, was het wat? Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, eigenlijk. De film(s) vond ik erg goed vanwege de boodschap, maar ik weet niet hoe dat in de musical uit de verf komt.
Spamalot en Spring Awakening staan bij mij ook nog op de planning. Ben naar allebei wel benieuwd. Ook nu ik net las dat Herman Finkers de stem van God doet in Spamalot.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:39 schreef Susi het volgende:
Zojuist kaarten besteld voor La Cage Aux Folles. Verder staat Spamalot op de planning, maar eerlijk gezegd ben ik daar een beetje huiverig voor aangezien ik de Engelse versie heb gezien (hij staat overigens in z'n geheel op youtube).
En indien er nog kaarten zijn, wil ik binnenkort naar Spring Awakening.
Vandaag ook geweest (had kaartjes gewonnen) in het Luxor. Ondertussen zijn Snoyink en De Lint vervangen door Mariska van Kolck en Bartho Braat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:43 schreef MadMaster het volgende:
Voor degene die deze 'recensie' in het vorige topic gemist hebben:
La Cage Aux Folles was top gisteren....
Oeh leuk, die zou ik ook wel willen zien.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Vandaag ook geweest (had kaartjes gewonnen) in het Luxor. Ondertussen zijn Snoyink en De Lint vervangen door Mariska van Kolck en Bartho Braat.
Van Eerd is echt een komisch talent en draagt de show. De rollen van Van Kolck en Braat zijn klein, waardoor het meer karikaturen zijn, maar ze maken er het beste van wat ze kunnen.
Veel gelachen en het was verder gewoon een topshow. De zaal was laaiend enthousiast.
@Roman_vd_Werff: Roman in zorro kostuum..wat vinden we er van? Ja...ook met snor..http://twitpic.com/4iwutjquote:Op zondag 10 april 2011 08:45 schreef Clauw het volgende:
Try-outs zijn begonnen, volgende week de première!Ben ook benieuwd naar Dennis en Ruud in het ensemble en Roman als Zorro.
Het blijft de indo-versie van Marcel Visscherquote:Op zondag 10 april 2011 17:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
@Roman_vd_Werff: Roman in zorro kostuum..wat vinden we er van? Ja...ook met snor..http://twitpic.com/4iwutj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |