You gotta be kidding me...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden maar ik weigerde het te geloven. Zelden iemand zo over zien acteren als hijdus hij als phantom? Liever niet
Dat dacht ik bij jouquote:
O, wordt het een reizende show? Ik had begrepen dat ze in het Beatrix Theater zouden staan na Miss Saigon...quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kinga had gelijk. De premiere komt dus in MartiniPlaza.
Details zullen straks bekend worden, de persconferentie/aankondiging is om 16:00.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:08 schreef Twoflower het volgende:
[..]
O, wordt het een reizende show? Ik had begrepen dat ze in het Beatrix Theater zouden staan na Miss Saigon...
Dit snap ik niet helemaal. Ze spelen eerst 8 dagen en dan pas première?quote:Groningen 4-13 mei (12 mei première niet in verkoop)
Try-outs.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dit snap ik niet helemaal. Ze spelen eerst 8 dagen en dan pas première?
Ja, dat dacht ik ook. Maar dat is toch meestal apart gepland? En anders zou dat betekenen dat er maar 1 'echt' optreden is in Groningen?quote:
Ja jeuzus, ik zag het net. Maar ik ben rete benieuwd naar deze productie. De kleine zeemeermin is ook gewoon jeugdsentimentquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:14 schreef Clauw het volgende:
En wat iedereen al wist eigenlijk... Tommie als Prins Erik, dure kaartjes trouwens voor een tourproductie.
Een beetje??? Hij zette een hele stevige rol neer. Zowel vocaal als in zijn spel.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:41 schreef wonderer het volgende:
Marcel als John, interesting. Deed ie het een beetje ok?
Ik mis muzikaal gezien wat in Wicked. Meeslependheid, emotie, je kent het wel. Het was me iets te veel een lang leve de lol musical. En daarvan hebben er al zoveel op de planken gestaan de afgelopen jaren.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:14 schreef Clauw het volgende:
Bij mij wint Wicked het toch echt van Miss Saigon! Ook zonder WIllemijn.. en het liefst ook zonder Jim.
Hm. Ik ben altijd een beetje ambivalent wat betreft Marcel. Stem heeft ie wel, maar... nou ja. Wie weet zie ik hem nog eens.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:53 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Een beetje??? Hij zette een hele stevige rol neer. Zowel vocaal als in zijn spel.
Mooi stuk over de reunie.
Dus Ton komt uit Brabant? Hoorde ik dat nou goed?
[..]
Ik mis muzikaal gezien wat in Wicked. Meeslependheid, emotie, je kent het wel. Het was me iets te veel een lang leve de lol musical. En daarvan hebben er al zoveel op de planken gestaan de afgelopen jaren.
Maar er staat in maart nog voor ons Next to Normal op het programma. Die schijnt ook flink deprimerend te zijn.
Nee hoor, ik ben zelf ook wel benieuwd hoe 'ie is, al denk ik niet dat het hoog in mijn favorietenlijstje zal eindigen. Maar je weet maar nooit...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:43 schreef automatic_ het volgende:
Is het erg als ik zeg dat ik zin heb in De Kleine Zeemeermin....?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |