abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106472884
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 09:16 schreef Beaudelaire het volgende:
2.136.000 kijkers gisteravond! :D
  vrijdag 6 januari 2012 @ 09:25:08 #177
36326 Freezor
Cold as stone
pi_106472911
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan wel janken, ik zou willen dat ik dit nooit gezien had, for so long de spanning bij WIDM voor mij. Ik wil wel graag de credits voor het ontddekken, maar als je geen enorme spoiler wil zien moet je niet op de volgende spoiler klikken. Damn! Echt kut.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik twijfel nog heel erg of dit daadwerkelijk een hint is. Maar ik ben sowieso van mening dat ze hints beter weg kunnen laten. Wat is er nu de lol van dat soms een paar afleveringen voor het einde bekend is wie de Mol is? Dat is al een paar keer gebeurd en op die manier is me al een keer een prono door de neus geboord omdat ik niet meer één van de weinige was die goed zat. Ik ga in ieder geval m'n best doen alles op hintgebied te negeren vanaf nu. De kandidaten kunnen immers ook gewoon zonder.
Something for your mind, your body and your soul.
  Moderator vrijdag 6 januari 2012 @ 09:33:31 #178
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_106473061
Ik denk nogsteeds dat het die zwemmert is (zonder reden) ik vergeet alleen altijd zijn naam Jan-Maarten Heideman ofzo ;)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 6 januari 2012 @ 09:34:51 #179
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106473087
Misschien al honderd keer gezegd, maar De Mol wordt in het allereerste begin afgezet door Aart (krijgt knikje) en krijgt een foto met daarop het vliegtuig. De klok begint terug te lopen vanaf 3:00 uur en de mol pakt in het vliegtuig een telefoon, waarop de klok zich reset en een uur minder aangeeft. (te zien op ca. 2 minuut10 van het begin).

Dus de opmerkingen tegen de kandidaten dat ze 3 uur de tijd hadden voor die verzamelopdracht klopt niet. Ze hadden dus maar 2 uur de tijd. Mollenactie nummer 1 dus.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_106473225
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 09:34 schreef golfer het volgende:
Misschien al honderd keer gezegd, maar De Mol wordt in het allereerste begin afgezet door Aart (krijgt knikje) en krijgt een foto met daarop het vliegtuig. De klok begint terug te lopen vanaf 3:00 uur en de mol pakt in het vliegtuig een telefoon, waarop de klok zich reset en een uur minder aangeeft. (te zien op ca. 2 minuut10 van het begin).

Dus de opmerkingen tegen de kandidaten dat ze 3 uur de tijd hadden voor die verzamelopdracht klopt niet. Ze hadden dus maar 2 uur de tijd. Mollenactie nummer 1 dus.
Het is dat je jezelf indekt :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  vrijdag 6 januari 2012 @ 09:42:35 #181
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_106473235
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 09:34 schreef golfer het volgende:

Ja, dat is er zeker gebeurd, maar wat kan je er meer mee dan dat Anne-Marie het eerst bij het vliegtuig was? En zelfs dat is niet zeker.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 09:46:21 #182
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_106473310
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 23:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe zit het met de theorie van Marion, dat de vrijstellingen gevonden MOESTEN worden..? Ergens klinkt dat wel plausibel.
Niet echt, aangezien alle locaties van groepjes kokers uiteindelijk wel gevonden zijn, dus zo moeilijk was dat niet. Die vrijstellingen zouden dus sowieso wel gevonden zijn. Het moeilijke zat hem erin dat je de goede koker uit de cirkel moest pakken. En is het niet opvallend dat het zowaar 1 iemand is gelukt zelfs een -500 koker te pakken? Dat is pas opmerkelijk in wie is de mol ;)
  vrijdag 6 januari 2012 @ 09:51:27 #183
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_106473398
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 09:46 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Niet echt, aangezien alle locaties van groepjes kokers uiteindelijk wel gevonden zijn, dus zo moeilijk was dat niet. Die vrijstellingen zouden dus sowieso wel gevonden zijn. Het moeilijke zat hem erin dat je de goede koker uit de cirkel moest pakken. En is het niet opvallend dat het zowaar 1 iemand is gelukt zelfs een -500 koker te pakken? Dat is pas opmerkelijk in wie is de mol ;)
5 groepjes kokers met elk 5 kokers begreep ik. Waarvan 1 +500, 1 -500 en 3 leeg. Dus de kans dat je een -500 pakt is 20% en de kans dat er bij de 5 gekozen dus een -500 zit is dat dan ook .... Op zich prima volgens de verwachting dus.

Maarten is voor mij juist al afgevallen als de mol. Bij de kokertjesopdracht is hij de enige die zich lijkt te realiseren dat het nodig is de instructies nauwkeurig gevolgd moeten worden om bij de juiste koker uit te komen. Wat heeft het voor de mol voor zin om dit gegeven te delen met de rest van de groep die hier duidelijk niet bij had stilgestaan?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  vrijdag 6 januari 2012 @ 09:57:23 #184
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_106473502
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 09:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

5 groepjes kokers met elk 5 kokers begreep ik. Waarvan 1 +500, 1 -500 en 3 leeg. Dus de kans dat je een -500 pakt is 20% en de kans dat er bij de 5 gekozen dus een -500 zit is dat dan ook .... Op zich prima volgens de verwachting dus.

Maarten is voor mij juist al afgevallen als de mol. Bij de kokertjesopdracht is hij de enige die zich lijkt te realiseren dat het nodig is de instructies nauwkeurig gevolgd moeten worden om bij de juiste koker uit te komen. Wat heeft het voor de mol voor zin om dit gegeven te delen met de rest van de groep die hier duidelijk niet bij had stilgestaan?
Daarnaast, welke mol komt er op het idee om de pot te 'kwijt te raken' als hij op -500 staat?
Kanstechnisch klopt het dat er 1x -500 bij zit, maar stel, je bent de mol. Een makkelijkere kans om ongezien -500 te pakken is er niet. Enige alternatief is dat de mol bij de instructies zat om te zorgen dat deze erg vaag waren. Eerlijk gezegd lijkt me dat een veel minder logischere oplossing, omdat de opdracht met zo'n grote groep toch sowieso verdoemd is te mislukken.
pi_106473729
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 09:57 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Daarnaast, welke mol komt er op het idee om de pot te 'kwijt te raken' als hij op -500 staat?
Kanstechnisch klopt het dat er 1x -500 bij zit, maar stel, je bent de mol. Een makkelijkere kans om ongezien -500 te pakken is er niet. Enige alternatief is dat de mol bij de instructies zat om te zorgen dat deze erg vaag waren. Eerlijk gezegd lijkt me dat een veel minder logischere oplossing, omdat de opdracht met zo'n grote groep toch sowieso verdoemd is te mislukken.
De mol hoefde bij deze opdracht niet zo gek veel te doen. Er was een redelijke kans dat er of niets, of een negatief bedrag aan deze opdracht overgehouden zou worden; bij welke groep hij/zij ook zat.

Maarten viel mij inderdaad wel positief op, dacht tenminste na over welke koker de juiste zou zijn en welke dus niet gepakt moesten worden. De rest deed het maar lukraak.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 10:16:54 #186
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_106473871
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 08:55 schreef jpjedi het volgende:
Jesssussss wat een blik C-sterren hebben ze open getrokken. :') Dacht dat WIDM goed aanzien had bij BN-ers maar nu hebben ze echt diep moeten graven.
Van mij mogen ze de onbekende deelnemers weer van stal halen, was veel leuker
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 6 januari 2012 @ 10:21:41 #187
208890 June.
Seriously?
pi_106473977
quote:
Snap echt werkelijk waar niet waarom die er nog niet is..
Shine bright like a diamond.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 10:21:44 #188
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_106473979
Die C-sterren doen ze juist expres gelukkig, we kijken niet naar een TROS programma.
  Moderator vrijdag 6 januari 2012 @ 10:21:48 #189
42184 crew  DaMart
pi_106473982
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 09:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Zou Marit hebben lopen mollen dan? Zij kwam op het idee om dan maar meerdere kokers van één plek mee te nemen, toen andere locaties niet werden gevonden. Door 2 of 3 kokers van 1 plek mee te nemen, vergroot je als mol de kans dat je een -500 pakt :).
pi_106474102
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:21 schreef DaMart het volgende:

[..]

Zou Marit hebben lopen mollen dan? Zij kwam op het idee om dan maar meerdere kokers van één plek mee te nemen, toen andere locaties niet werden gevonden. Door 2 of 3 kokers van 1 plek mee te nemen, vergroot je als mol de kans dat je een -500 pakt :).
maar ook meer kans op de +500
Science is like sex: sometimes something useful comes out, but that is not the reason we are doing it. —Richard Feynman
  Moderator vrijdag 6 januari 2012 @ 10:26:32 #191
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_106474125
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:21 schreef June. het volgende:

[..]

Snap echt werkelijk waar niet waarom die er nog niet is..
Misschien omdat dit slecht 1 programma is en dat alles wat er over gezegd kan worden prima in 1 topic past. Voor je het weet is er ook een topchef forum en een de wereld draait door forum.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 10:27:47 #192
50888 TheShadow
ach jha ...
pi_106474159
Al een keer eerder gezegd mar ik vond het ook zeer opvallend dat Anne-Marie van een redelijke afstand een vliegtuig herkende terwijl het vliegtuig (het deel wat er nog van over was) nog niet eens helemaal te zien was.

Dio had totaal geen reactie op de vraag waarom hij zelf Marit niet had geschoten. "Uhm .. uhm ... ja ik vertrouw jou!"
chanceless
  Moderator vrijdag 6 januari 2012 @ 10:31:00 #193
42184 crew  DaMart
pi_106474242
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:26 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Misschien omdat dit slecht 1 programma is en dat alles wat er over gezegd kan worden prima in 1 topic past. Voor je het weet is er ook een topchef forum en een de wereld draait door forum.
Heb je gisterenavond geprobeerd om dit topic te volgen? Dat was echt geen doen hoor :D.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 10:31:22 #194
208890 June.
Seriously?
pi_106474253
quote:

[..]

Ik vind dat het juist niet in 1 programma past. Het is zo totaal niet overzichtelijk. Bij programma's zoals topchef en de wereld draait door heb je niet te maken met allerlei theorieën en is 1 topic tijdens de uitzending voldoende. Echter bij widm wordt er élke dag wel over gepraat.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:21 schreef DaMart het volgende:

[..]

Bovendien weet de mol waar die -500 ligt. Het zou dus een mollenactie van Marit kunnen zijn. Zij heeft meerdere kokers mee naar beneden genomen, maar nergens zat geld in. Ze kan bewust 2 zonder geld meenemen en eentje met -500. Dan lijkt het alsof ze haar best doet, maar in feite draagt het niks bij.

Verder zou die brug ook een geniale mollenactie van haar kunnen zijn. Wie gaat er inderdaad op je schieten als je je toch al hebt overgegeven? Dat ze 'bang' is voor die paintballkogels geloof ik niks van, zij is volgens mij best wel een avontuurlijk type (gezien campinglife)..
Shine bright like a diamond.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 10:34:27 #195
364324 Gnieperd
Knipperlichtje
pi_106474325
Als zélfs Serieous Request een eigen tijdelijk subforum krijgt moeten wij die ook krijgen. Lekker overzichtelijk. Voor elke grote theorie, aflevering, deelnemer, aantal topo's of stemgebruik een eigen ronde *O*
I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed
  Moderator vrijdag 6 januari 2012 @ 10:35:26 #196
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_106474348
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:34 schreef Gnieperd het volgende:
Als zélfs Serieous Request een eigen tijdelijk subforum krijgt
Vind ik ook onzin :D
  vrijdag 6 januari 2012 @ 10:35:49 #197
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_106474358
quote:

[..]

Die vergelijking loopt zo scheef. Topchef en DWDD hebben niet het interactieve karakter van WIDM.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator vrijdag 6 januari 2012 @ 10:39:03 #198
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_106474442
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:35 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Die vergelijking loopt zo scheef. Topchef en DWDD hebben niet het interactieve karakter van WIDM.
Okay boer zoekt vrouw forum dan... leuk met topics voor elke boer, speculaties over welke boer voor wie gaat kiezen.

Ik zie niet zo goed wat voor toevoegende topics er zouden moeten zijn post hier je wilde speculaties kan toch ook in de normale reeks.
pi_106474447
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:34 schreef Gnieperd het volgende:
Als zélfs Serieous Request een eigen tijdelijk subforum krijgt moeten wij die ook krijgen. Lekker overzichtelijk. Voor elke grote theorie, aflevering, deelnemer, aantal topo's of stemgebruik een eigen ronde *O*
Exact. Nu worden sommige theorieën tot in den treure ieder topic weer opnieuw aangehaald, terwijl sommigen in de vergetelheid raken omdat het topic razendsnel volloopt.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 10:39:56 #200
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_106474460
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:39 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Okay boer zoekt vrouw forum dan... leuk met topics voor elke boer, speculaties over welke boer voor wie gaat kiezen.
Wat is er op tegen eigenlijk? Als dat is wat mensen willen, waarom dat dan niet doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')