Vraag je ouders of ze de andere kant op willen kijken als je er last van hebt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:20 schreef ABombali het volgende:
Hey waarom kijken die autisten naar ons?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vraag je ouders of ze de andere kant op willen kijken als je er last van hebt.
De eenvoud maakt het juist briljantquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:36 schreef smegmanus het volgende:
Te slecht gewoon, ik kan ook niet painten
quote:
quote:
Het was toch een man met zijn zusje?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:03 schreef Integraalfiets het volgende:
Wacht eens... Dat zijn volgens mij mijn oude basisschool lerares met haar man
Oh laat maar, ze lijken er erg op.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Het was toch een man met zijn zusje?
quote:
Hajee, het leeft nog....je heb niet eens in mijn scholierenprotest topic gepost...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:02 schreef HaJee het volgende:
[..]
Na de Mc-Drijf nu ook de drijf-in bioscoop:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:14 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Hajee, het leeft nog....je heb niet eens in mijn scholierenprotest topic gepost...
Ja sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., heb even een weekje pauze genomen o.a. om nieuwe pc "in te richten".
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja sorry, heb even een weekje pauze genomen o.a. om nieuwe pc "in te richten".
Het lijkt wel of ze in de file staan. Het is druk in het waterquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:02 schreef HaJee het volgende:
[..]
Na de Mc-Drijf nu ook de drijf-in bioscoop:
[ afbeelding ]
quote:De foto is op verzoek aangepast. Dit is dus NIET de originele foto, zoals mensen die aanhalen in de reacties.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:22 schreef HeaN82 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze zijn gezonken......
De raderen in mij bovenkamer draaien op volle toeren maar het levert weinig inspiratie op helaas.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:29 schreef Swomp het volgende:
Niemand die zijn paint nog wil aanslingeren?
Ik ken hetquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:35 schreef HaJee het volgende:
[..]
De raderen in mij bovenkamer draaien op volle toeren maar het levert weinig inspiratie op helaas.
doe het zelf?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:29 schreef Swomp het volgende:
Niemand die zijn paint nog wil aanslingeren?
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:16 schreef Anno2012 het volgende:
Iets met de naald in apeldoorn tijdens konninginedag.... of te vroeg?
Ik vind "help" in zo'n klein lettertype nou niet echt overtuigend.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:29 schreef Osvaldo2 het volgende:
Verharding van de samenleving???![]()
[ afbeelding ]
quote:
http://www.alblasserdamsn(...)ter-in-alblasserdam/quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |