quote:
Inderdaad wat een lul.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:38 schreef franklop het volgende:
Vind Art nu al minder als presentator, ligt niet aan hem, maar past niet bij dit programma
ze moeten FOK! gebruiken als mol screening en ze er dan achteraf inschrijven en net doen of dat de bedoeling wasquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Eigenlijk zijn alle hints uiteindelijk nooit zo geniaal als jullie ze hier verzinnen.
voor mij ook de 1e!quote:
Troost je, ik ken ze ook niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:39 schreef Baszh het volgende:
Ik herken gewoon geen 1 naam, of zijn dit geen BN'ers?
maarten, winnaar gouden medaille op de olympische spelenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:39 schreef MissJ het volgende:
sorry hoor, maar BEKENDE Nedelanders?
Ik ken er geen 1
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:40 schreef franklop het volgende:
van der weijden die ook echt dik een kop boven de rest uitsteekt
Jep aan de hand van de fok-verdenkingen passen ze de montage aanquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ze moeten FOK! gebruiken als mol screening en ze er dan achteraf inschrijven en net doen of dat de bedoeling was
Oh wacht, die was toch genomineerd als sporter van het jaar? Is het die?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
maarten, winnaar gouden medaille op de olympische spelendie ken ik dan nog wel
die is het toen geworden ookquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht, die was toch genomineerd als sporter van het jaar? Is het die?
hij won het ook nogquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is toen sporter van het jaar geworden, en maakte toen bekend dat hij stopte met topsport.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
je weet zoveelquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij is toen sporter van het jaar geworden, en maakte toen bekend dat hij stopte met topsport.
Dat is hip..quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Zij dacht: ik doe lekker veel rode lipstick op, lekker opvallend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |