Rustig schoolganger. Voorlopig kost jij mij meer dan ik jou.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:11 schreef von_Preussen het volgende:
Het is een genot om te weten dat men mensen als 3-voud (indirect) veel geld gekost heeft, terwijl de Nederlandse staat in mijn geval daar in de toekomst zo goed als niets meer van terug zal zien.
Dat is niet zo heel ergquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:14 schreef StarGazer het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)bruikers-passen.html
Fail
Ik kost jou ook meer dan andersom.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Rustig schoolganger. Voorlopig kost jij mij meer dan ik jou.
Klopt, maar debiel is het wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel erg
Ik kijk eigenlijk nooit naar de status van personen, zit al in whatsapp gesprekken en dan zie je dat niet meer
Dat is ook precies wat ik zeg, alleen dan met de toevoeging dat ik er in de toekomst niets meer tegenover ga zetten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Rustig schoolganger. Voorlopig kost jij mij meer dan ik jou.
Nee, volgens mij had hij een moeilijk tentamen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt, maar debiel is het wel.
Waar is Erik trouwens? Gebanned?
Geeft niet. Je instelling geeft me goede hoop.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kost jou ook meer dan andersom.
Maar dat vind ik niet zo erg.
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat ik zeg, alleen dan met de toevoeging dat ik er in de toekomst niets meer tegenover ga zetten.
Ik ook niet, zat in Zwitserland. Maar aangezien hij nogal prominent op fok! aanwezig is begon het mij op te vallenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, volgens mij had hij een moeilijk tentamen.
Daarom sloot hij ook een weddenschapje af met Koos, om een tijd niet online te komen.
Overigens ben ik in de kerstvakantie amper op Fok geweest
Klopt. Dat scheelt een SC-deel op een dagquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ook niet, zat in Zwitserland. Maar aangezien hij nogal prominent op fok! aanwezig is begon het mij op te vallen
En FF geen Phil Collins geneuzelquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Dat scheelt een SC-deel op een dag
Koos heeft buiten Fok geen leven. Die weddenschap was dan ook een eitje.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, volgens mij had hij een moeilijk tentamen.
Daarom sloot hij ook een weddenschapje af met Koos, om een tijd niet online te komen.
Het zal je niet verrassen wie hier wel 24/7 warenquote:Overigens ben ik in de kerstvakantie amper op Fok geweest
Wie dan? Ik nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het zal je niet verrassen wie hier wel 24/7 waren
Hij zelf waarschijnlijk. Hoe de fuck weet je anders wie hier allemaal heeft rondgehangen?quote:
Dat is inderdaad moeilijk, aangezien alle reacties hier verwijderd worden na één dag.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij zelf waarschijnlijk. Hoe de fuck weet je anders wie hier allemaal heeft rondgehangen?
Jij gaat alles teruglezen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:36 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is inderdaad moeilijk, aangezien alle reacties hier verwijderd worden na één dag.
Dat is wel waar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:41 schreef von_Preussen het volgende:
Sowieso is iedereen hier een kansloze rukker zonder leven.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij zelf waarschijnlijk. Hoe de fuck weet je anders wie hier allemaal heeft rondgehangen?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:36 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is inderdaad moeilijk, aangezien alle reacties hier verwijderd worden na één dag.
Zonder schaamte zelfs. Ik heers.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is wel waar.
Eenieder die anders beweert is een pretentieuze bal
Mij interesseert het niet, maar het zou kunnen.quote:
Als dat zo doorgaat hebben ze straks alleen nog maar het meest ontwikkelde leger van de wereld.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:44 schreef Voorschrift het volgende:
Obama bezuinigt 10% van het leger weg.
Noes.
Mij wel. Het is imago versterkend mijn vooroordeel bevestigd te zien.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:44 schreef waht het volgende:
[..]
Mij interesseert het niet, maar het zou kunnen.
Mwoah, oke. Vind dat wel wat vreemd, maar oke.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:44 schreef waht het volgende:
[..]
Mij interesseert het niet, maar het zou kunnen.
An sich ook niet verkeerd, zeker met hun arsenaal aan drones, maar toch geen goede ontwikkeling.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:45 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als dat zo doorgaat hebben ze straks alleen nog maar het meest ontwikkelde leger van de wereld.
Vrouwen en homo's. Blijven de bikkels over.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:44 schreef Voorschrift het volgende:
Noes.
De IT-afdeling helemaal wegquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:44 schreef Voorschrift het volgende:
Noes.
Onzin.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vrouwen en homo's. Blijven de bikkels over.
Gaat leuk worden bij de volgende internationale crisis, moet Europa opeens een groter aandeel nemen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:44 schreef Voorschrift het volgende:
Noes.
Juist, onze democratie forceren in andere landen faalt ook behoorlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:48 schreef GSbrder het volgende:
10% bezuinigen op het leger is toch minder dan Nederland doet?
Niets mis mee, als de ambities van de VS ook maar worden bijgesteld.
Ze hoeven wat mij betreft niet de wereld te redden.
Uiteraard.quote:
Aan de andere kant; mensen die lopen te zeiken over de imperialistische trekjes van de VS moeten niet gaan janken als een nieuwe wereldmacht nog kutter dan de US of fucking A blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Juist, onze democratie forceren in andere landen faalt ook behoorlijk.
Ook waar inderdaad.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Aan de andere kant; mensen die lopen te zeiken over de imperialistische trekjes van de VS moeten niet gaan janken als een nieuwe wereldmacht nog kutter dan de US of fucking A blijkt te zijn.
Het kan alleen maar tegenvallen, zeker voor Nederlanders.
China interesseert zich alleen voor grondstoffen, dus wat dat betreft moeten alleen Noorwegen en Slochteren zich zorgen maken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ook waar inderdaad.
Ik vrees voor China
Amerika wil hun volledige krijgsmacht uit Europa opdoeken of verplaatsen naar Azie om de opkomende macht van China te compenseren las ik. Dus tja, in feite komen wij dan voor een raar feit te staan, zeker gezien 't feit dat wij alles laten afhangen van de Yanks nu en zelf onze legers drastisch om zeep helpen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gaat leuk worden bij de volgende internationale crisis, moet Europa opeens een groter aandeel nemen.
Hoorde eergister nog dat de rellen in Irak weer flink toegenomen waren sinds de Amerikanen daar zo goed als weg zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Juist, onze democratie forceren in andere landen faalt ook behoorlijk.
Oh klote man, hoop dat 't snel weer goed gaat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:53 schreef Picchia het volgende:
Bleh, mijn pa ligt in het ziekenhuis met levensbedreigende hartproblemen. Ik zal maar even langsgaan zo.
Hoeft niet, maar het is wel verdomde makkelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:48 schreef GSbrder het volgende:
10% bezuinigen op het leger is toch minder dan Nederland doet?
Niets mis mee, als de ambities van de VS ook maar worden bijgesteld.
Ze hoeven wat mij betreft niet de wereld te redden.
Klinkt alsof je met tegenzin gaat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:53 schreef Picchia het volgende:
Bleh, mijn pa ligt in het ziekenhuis met levensbedreigende hartproblemen. Ik zal maar even langsgaan zo.
Zal wel meevallen, maar je weet het nooit.
Jammer, ik kon altijd goed opschieten met Yanks in Duitsland (en zonder belasting tanken).quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Amerika wil hun volledige krijgsmacht uit Europa opdoeken of verplaatsen naar Azie om de opkomende macht van China te compenseren las ik. Dus tja, in feite komen wij dan voor een raar feit te staan, zeker gezien 't feit dat wij alles laten afhangen van de Yanks nu en zelf onze legers drastisch om zeep helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |