Waar?quote:
Eenvoud was misschien een treffender username geweest.quote:
quote:
Ik vind het prachtig.quote:
Ik bedoel voor onze goede vriend betyar natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geen idee. Maar waarom wil je dit weten? Zit je in hun vizier?
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eenvoud was misschien een treffender username geweest.
quote:Het syndroom van Down of downsyndroom is een aangeboren afwijking die gepaard gaat met een verstandelijke beperking, typerende uitwendige kenmerken en bepaalde medische problemen, en die veroorzaakt wordt doordat het erfelijk materiaal van chromosoom 21 in drievoud voorkomt (in plaats van in tweevoud). Vroeger werd in de wetenschap wel gesproken van mongoloide idiotie of mongolisme, tegenwoordig is het officiële gebruik van deze term verdwenen
Ik wil weer een Arolsentopicquote:
Ik ook. Vermaak je ondertussen hier maar mee:quote:
Die heeft op kosten van de staat nog vakantie.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ook. Vermaak je ondertussen hier maar mee:
Logisch dat hij het concept Staat dan ook wilt doorvoeren en opleggen aan succesvolle actoren in de samenleving.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die heeft op kosten van de staat nog vakantie.
Egoïsme is dan ook links uitgevonden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Logisch dat hij het concept Staat dan ook wilt doorvoeren en opleggen aan succesvolle actoren in de samenleving.
Links is uit egoïsme uitgevonden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Egoïsme is dan ook links uitgevonden.
Vieze graaiert is het ookquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die heeft op kosten van de staat nog vakantie.
Smerige leugensquote:
Morele hebzucht he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |