Ik had het ook wel leuk gevonden, anders had ik de lapo niet genomen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heer Sportsokken heeft dat privilege ruimschoots verdiend.
*Badum-tsj* hehe.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:13 schreef GSbrder het volgende:
Ik snap ook niet dat mensen het oppervlakkig vinden als je op het uiterlijk let.
Vaak is het uiterlijk van een vrouw allesbehalve vlak.
En van het uiterlijk van vrouwen (inc. kleding) kan je vaak al veel afleiden over het innerlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:13 schreef GSbrder het volgende:
Ik snap ook niet dat mensen het oppervlakkig vinden als je op het uiterlijk let.
vette pechquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het ook wel leuk gevonden, anders had ik de lapo niet genomen.
Het oppervlak van een bol is ook allesbehalve vlak.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:13 schreef GSbrder het volgende:
Het moet en-en zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
*Badum-tsj* hehe.
Maar het moet een balans zijn, knap kutwijf is niet wat en lelijk mokkel met een gouden hart ook niet.
Ik vind truttige vrouwen het mooist, van die meiden die er in de winter bijlopen alsof ze uit de jaren '30 komen met die lange jassen (liefst wit of beige) en een mooie sjaal en/of hoed. Waar het kak-gehalte gewoon vanaf druipt, heerlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En van het uiterlijk van vrouwen (inc. kleding) kan je vaak al veel afleiden over het innerlijk.
Het uiterlijk is veranderlijk, iedereen wordt oud. Met karakter en gedrag heb je intenser te maken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:13 schreef GSbrder het volgende:
Maar Bukowski dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verafschuwen, aangezien teveel schrijvers er al inspiratie uit putten.
Indeed good sir.quote:
Dat vergeef je ze, want ze zijn leuk showmateriaal.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:14 schreef Friek_ het volgende:
Helaas is het vaak wel zo dat mooie vrouwen vaak bewust zijn van hun schone uiterlijk en hierdoor er een stel vervelende, arrogante karaktertrekken op nahouden.
Hehe, nee, zal nu niet meer zeggen dat ik knap ben, maar vroeger was ik mooi en dacht ik er precies zo over. Uiteindelijk gaat de zwaartekracht ook voor jou tellen, En wanneer iemand alleen voor je uiterlijk koos heb je niets meer. Daarom het woord "Hollow"quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:12 schreef Tem het volgende:
Lelijke mensen kijken vaak naar het innerlijk. Je moet wat natuurlijk.
Mwah, ik heb het idee dat dat voor lelijke vrouwen ook zo is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:14 schreef Friek_ het volgende:
Helaas is het vaak wel zo dat mooie vrouwen vaak bewust zijn van hun schone uiterlijk en hierdoor er een stel vervelende, arrogante karaktertrekken op nahouden.
Gisteren in de trein. Zat ze met me te flirten... prachtig..quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind truttige vrouwen het mooist, van die meiden die er in de winter bijlopen alsof ze uit de jaren '30 komen met die lange jassen (liefst wit of beige) en een mooie sjaal en/of hoed. Waar het kak-gehalte gewoon vanaf druipt, heerlijk.
Gedrag is ook veranderlijk. Na een paar jaar daten is dat lieve gouden hartje ook wel af en toe een klompje vloeibare stikstof geworden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Het uiterlijk is veranderlijk, iedereen wordt oud. Met karakter en gedrag heb je intenser te maken.
Maar daarna weet je wat je hebt en dat is met uiterlijk(e schijn) niet zo.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gedrag is ook veranderlijk. Na een paar jaar daten is dat lieve gouden hartje ook wel af en toe een klompje vloeibare stikstof geworden.
quote:
Tsja, showmateriaal interesseert me sowieso niet zoveel. Dat is voor één keer leuk, maar daarna is de lol er snel vanaf. Mij gaat het erom dat ik haar mooi en leuk vind, niet vrienden, kennissen of wildvreemden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat vergeef je ze, want ze zijn leuk showmateriaal.
Die perks en features biedt Truus van 3-hoog achter je niet.
Jawel. Dan weet je dat je mooie uiterlijke schijn hebtquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar daarna weet je wat je hebt en dat is met uiterlijk(e schijn) niet zo.
Wat ben ik blij dat jij homo bent, daarmee één geduchte concurrent minder aangezien wij naar hetzelfde type vrouw zouden vissen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind truttige vrouwen het mooist, van die meiden die er in de winter bijlopen alsof ze uit de jaren '30 komen met die lange jassen (liefst wit of beige) en een mooie sjaal en/of hoed. Waar het kak-gehalte gewoon vanaf druipt, heerlijk.
Zulke vrouwen mogen met mij ook wel flirten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gisteren in de trein. Zat ze met me te flirten... prachtig..
Je kan jezelf ook voornemen dat je Britt aantrekkelijk en mooi vindt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, showmateriaal interesseert me sowieso niet zoveel. Dat is voor één keer leuk, maar daarna is de lol er snel vanaf. Mij gaat het erom dat ik haar mooi en leuk vind, niet vrienden, kennissen of wildvreemden.
Geluk bij een ongeluk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat jij homo bent, daarmee één geduchte concurrent minder aangezien wij naar hetzelfde type vrouw zouden vissen.
Nee hoor, dan dump je de vrouw in kwestie gewoon en zoek je een jonger exemplaar.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Het uiterlijk is veranderlijk, iedereen wordt oud. Met karakter en gedrag heb je intenser te maken.
Gedurende een paar jaar. En daarna zit je nog steeds met dat rotkarakter.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jawel. Dan weet je dat je mooie uiterlijke schijn hebt
Zo hadden wij een man op het werk. Echt een mooie man. Tot hij zijn mond open deed. Dus wanneer ze zijn naam noemden qua knap zijn zei ik altijd; zolang hij zijn mond maar gaat houden, helemaal waarquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
*Badum-tsj* hehe.
Maar het moet een balans zijn, knap kutwijf is niet wat en lelijk mokkel met een gouden hart ook niet.
Anciënniteit vind ik een betere omschrijving in deze.quote:
Wat ik mooi of aantrekkelijk vind heb ik doorgaans niet veel controle over, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kan jezelf ook voornemen dat je Britt aantrekkelijk en mooi vindt.
Of dat gaat werken, is een tweede.
Precies, volgens mij kent iedereen wel van die types. Mooi voor op de foto maar verder ver weg van je houden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:18 schreef paddy het volgende:
[..]
Zo hadden wij een man op het werk. Echt een mooie man. Tot hij zijn mond open deed. Dus wanneer ze zijn naam noemden qua knap zijn zei ik altijd; zolang hij zijn mond maar gaat houden, helemaal waar
Dat geldt ook voor Ferdo. Alhoewel ik niet kan spreken over zijn uiterlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:18 schreef paddy het volgende:
[..]
Zo hadden wij een man op het werk. Echt een mooie man. Tot hij zijn mond open deed. Dus wanneer ze zijn naam noemden qua knap zijn zei ik altijd; zolang hij zijn mond maar gaat houden, helemaal waar
Maar het moet dan wel correct gedaan worden, soms zit er maar een dun lijntje tussen chic en ordinair, vooral boven de veertig en als het op dierenprintjes aankomt. Verder is het wel herkenbaar, meisje-meisjes vind ik leuker en voor bier zuipen, voetbal en scheten heb ik vrienden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Liever een paar jaar verliefd op een mooi meisje en dan een rotkarakter, dan na dag 1 al een rotkop en na verloop van tijd eveneens een rotkarakter.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Gedurende een paar jaar. En daarna zit je nog steeds met dat rotkarakter.
Nee ik bedoelde chic.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar het moet dan wel correct gedaan worden, soms zit er maar een dun lijntje tussen chic en ordinair, vooral boven de veertig en als het op dierenprintjes aankomt. Verder is het wel herkenbaar, meisje-meisjes vind ik leuker en voor bier zuipen, voetbal en scheten heb ik vrienden.
Ja maar het is veel beter te kijken naar een lekker wijf die aan je lul zuigt dan een zeug met een gouden hart. Want dat gouden hart kan je niet huigneuken, die lekkere bek van die snol wel.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Gedurende een paar jaar. En daarna zit je nog steeds met dat rotkarakter.
De EU to the rescue!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:20 schreef remlof het volgende:
Thank God voor artikel 7 van het EU-verdrag.
Wat ik mooi of aantrekkelijk vind is vaak wel showspul. Jammer genoeg.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat ik mooi of aantrekkelijk vind heb ik doorgaans niet veel controle over, eerlijk gezegd.
Leuk, wanneer valt de EU Hongarije binnen als ze eens geen goesting hebben om naar Brussel te luisteren?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:20 schreef remlof het volgende:
Hongarije moet gewoon uit de EU. Net als Griekenland.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:20 schreef remlof het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |