Bedankt natuurlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:47 schreef De_Nuance het volgende:
Trouwens , wat is de correcte reactie op 'gecondoleerd'.
Zeg je dan 'bedankt' of iets anders ?
Nu hebt u zijn leven verwoest.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat gaat natuurlijk niet meer lukken.
Ik mis het gedeelte "De vrouw als een broze vaas behandelen" Dus ga ook staken vandaag!quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is dit voor feministisch gedoe? Hup naar de keuken!
Ja maar 'best werkend' waarvoor? Om mensen buiten de deur te houden moet een land onverbiddelijk zijn, lijkt me. Als je alle afgewezen mensen die nergens heen lijken te kunnen in de maatschappij opneemt, loont het zich voor de meest kansloze mensen om toch hierheen te komen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:34 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Klopt, het is een afweging , maar ik denk dat deze manier niet de best werkende is.
Het huidige strenge immigratiebeleid is trouwens door de PvdA ingevoerd.
Meer dat ik nog nooit op een Nederlandse begrafenis ben geweest tot nu toe.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bedankt natuurlijk.
Tsss... autist.
Uitspraak over veertien dagen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Verder wens ik hier niet op in te gaan.
Nee hoor, ik heb wel ergere taalfouten gezien.quote:
Uw bontkraag leidt tot repetitieve weigeringen van toegang?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Meer dat ik nog nooit op een Nederlandse begrafenis ben geweest tot nu toe.
Als mensen niet terug kunnen omdat het land ze weigert vind ik hun belang groter dan het belang van 'een land'.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar 'best werkend' waarvoor? Om mensen buiten de deur te houden moet een land onverbiddelijk zijn, lijkt me. Als je alle afgewezen mensen die nergens heen lijken te kunnen in de maatschappij opneemt, loont het zich voor de meest kansloze mensen om toch hierheen te komen.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Uw bontkraag leidt tot repetitieve weigeringen van toegang?
Ja.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Uw bontkraag leidt tot repetitieve weigeringen van toegang?
Geloof ik geen bal van.quote:
Is ook niet serieus.quote:
Misschien kunnen ze naar een buurland. Ik gun iedereen een goed leven, maar begrijp niet goed waarom we een verkeerd voorbeeld moeten geven waardoor er nog meer geluks/asielzoekers komen die we vervolgens ook niet meer terug kunnen sturen. Misschien heb ik ongelijk, maar ik vind het een heel lastig probleem.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Als mensen niet terug kunnen omdat het land ze weigert vind ik hun belang groter dan het belang van 'een land'.
Je kunt er best voor kiezen om streng te zijn en mensen te ontmoedigen. Echter in deze casus is naar mijn mening de schade die je aandoet aan individuen als staat te groot en weegt het niet op tegen de voordelen. Die mensen kunnen gewoon geen kant meer op.
Ik kijk niet naar kleding. Kijk naar karakter. Dus boeit me niet wat je wel of niet aan hebtquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:57 schreef De_Nuance het volgende:
Alsof ik een bontkraag heb, ik ben superhipster
Andijviestampquote:
Hollowquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:58 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar kleding. Kijk naar karakter. Dus boeit me niet wat je wel of niet aan hebt
quote:
Allemaal uitermate relevant voor een begrafenis toegang inderdaad.quote:
Nou,dat klinkt saaiquote:
Turkse hipsters zien er vaak nogal fag uit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:57 schreef De_Nuance het volgende:
Alsof ik een bontkraag heb, ik ben superhipster
Au contraire, kledingkeuze geeft je denkwijze aan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:01 schreef De_Nuance het volgende:
Met kleding geef je wel een bepaalde boodschap , maar je moet er inderdaad niet teveel waarde aan hechten.
Mocht u spoedig ter aarde besteld worden, dan informeer ik Fred Phelps.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal uitermate relevant voor een begrafenis toegang inderdaad.
Ik vind dat je mensen niet op straat kunt zetten. Lijkt me niet dat de buurlanden happig zijn op asielzoekers die geen onderdanen van ze zijn en ook nog uit westerse landen op te nemen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze naar een buurland. Ik gun iedereen een goed leven, maar begrijp niet goed waarom we een verkeerd voorbeeld moeten geven waardoor er nog meer geluks/asielzoekers komen die we vervolgens ook niet meer terug kunnen sturen. Misschien heb ik ongelijk, maar ik vind het een heel lastig probleem.
Ik reageer op hoe hipster Nuance zou zijn volgens eigen zeggen en geen bontkraagje heeft. Ik zeg dat ik daar niet naar kijk. We zijn allaaaaaang weer voorbij die begrafenisstoet!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik hoop voor hem dat hij beiden niet is of heeft.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik reageer op hoe hipster Nuance zou zijn volgens eigen zeggen en geen bontkraagje heeft. Ik zeg dat ik daar niet naar kijk. We zijn allaaaaaang weer voorbij die begrafenisstoet!
Ik zeg ook niet dat ik het antwoord heb. Ik vraag me gewoon af wat wijsheid is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik vind dat je mensen niet op straat kunt zetten. Lijkt me niet dat de buurlanden happig zijn op asielzoekers die geen onderdanen van ze zijn en ook nog uit westerse landen op te nemen.
Als het kan Oke , maar als ze gewoon niet weg kunnen, zet je mensen niet op straat, daar is voor mij de grens.
Tevens leidt het tot toename van geweld en een naar sfeertje op straat met al die daklozen.
Maar je hoeft het niet met mij eens te zijn.
Dat is niet in tegenstelling met war ik beweer.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Au contraire, kledingkeuze geeft je denkwijze aan.
Het is een lastige kwestie.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het antwoord heb. Ik vraag me gewoon af wat wijsheid is.
Mocht het zover komen wilt u dan ook een uitnodiging verstrekken aan deheer Lautner?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Mocht u spoedig ter aarde besteld worden, dan informeer ik Fred Phelps.
Hm, dan verschilt onze definitie van 'er waarde aan hechten' denk ik dan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:05 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat is niet in tegenstelling met war ik beweer.
Ik ben het er zelfs mee eens.
Studenten met schrijfambities ook.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:02 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Turkse hipsters zien er vaak nogal fag uit.
Heer Sportsokken heeft dat privilege ruimschoots verdiend.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat werd mij laatst ook geflikt door één van deze heren in de POL SC.
Vooral als ze de maniertjes van Daan Schuurmans hebben en het brilletje van Jean Sarkozy.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Studenten met schrijfambities ook.
Waarschijnlijk verafschuwen, aangezien teveel schrijvers er al inspiratie uit putten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:45 schreef TitusPullo het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik van Tom Waits moet vinden.
Het oog wil ook wat inderdaad.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:12 schreef Tem het volgende:
Lelijke mensen kijken vaak naar het innerlijk. Je moet wat natuurlijk.
Juist.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:12 schreef Tem het volgende:
Lelijke mensen kijken vaak naar het innerlijk. Je moet wat natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |