En er is een zak met rijst omgevallen in China.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:09 schreef De_Nuance het volgende:
Er is een dijk doorgebroken in Friesland
Nek, hals borst, brood en spelen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Cervisia, pectus, panem et circenses.
Ik behoor tot de 1 procentquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:53 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)euro-verdienen.dhtml
Ik ben de één procent; dat zou ik toch niet verwacht hebben.
Thnx, ben er ook erg blij mee. Nooit geweten dat Volvo zulke comfortabele stoelen had.quote:
So close!quote:
Wat ik juist zie is een flinke toename van werkgelegenheid bij het midden- en kleinbedrijf. De grotere bedrijven doen steeds minder ondersteunende taken zelf en huren meer in van andere bedrijven. Dat biedt volop kansen (met een Europese markt!) voor vele kleinere ondernemingen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:46 schreef paddy het volgende:
[..]
Die lees ik vaak, en toch zie ik juist veel mensen worden ontslagen. Een enorme concurrentie waardoor kleine bedrijven het niet redden of weer moeten inkrimpen qua werknemers.
Mist een onderwerpquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:44 schreef De_Nuance het volgende:
Benelux klinkt in het Latijn ook leuk, qua betekenis
Heeft die beweging oud en nieuw overleefd dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:47 schreef Cerbie het volgende:
OccupyNijmegen is weggewaaid vanmiddag.
Dan vind ik het ook niet leuk meer.quote:
En dan heb ik nog een beroerde bruto-netto-verhouding ook.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan vind ik het ook niet leuk meer.
Secret Garden Club.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:44 schreef De_Nuance het volgende:
Luxemburg , is daar nog wat te doen ?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:53 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dat u nog eens naar een zigeunerkamp zou verhuizen, stond in de sterren geschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |