Ok!quote:
Truste meidquote:
Leukquote:Op donderdag 5 januari 2012 06:49 schreef L-E het volgende:
Vanmiddag om 15 uur heb ik vakantie!
Morgenochtend met Peuter naar de Gelaarsde Kat.
In elk geval morgen naar Toomler en een hapje eten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 06:54 schreef L-E het volgende:
[..]
We vonden de trailer hi-la-risch.
Wat ga jij dit weekend doen Godt?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 06:59 schreef L-E het volgende:
Nog steeds Ducktales in mijn hoofd trouwens. Nu wordt het vervelend.
Toomler, daar kwam ik tien jaar geleden wel eens. Is dat nog leuk?quote:Op donderdag 5 januari 2012 06:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
In elk geval morgen naar Toomler en een hapje eten.
Zondag tennis en naborrel.
Ik laat het je volgende week wetenquote:Op donderdag 5 januari 2012 07:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Toomler, daar kwam ik tien jaar geleden wel eens. Is dat nog leuk?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 07:12 schreef L-E het volgende:
Heeft Q geen werk meer? Ik zie m niet meer.
Ik heb teveel werk!quote:Op donderdag 5 januari 2012 07:12 schreef L-E het volgende:
Je mist me.quote:Op donderdag 5 januari 2012 07:12 schreef L-E het volgende:
Oeee-hoeequote:Op donderdag 5 januari 2012 06:59 schreef L-E het volgende:
Nog steeds Ducktales in mijn hoofd trouwens. Nu wordt het vervelend.
10 liter?quote:Op donderdag 5 januari 2012 07:51 schreef Godtje het volgende:
Ik heb gisteren iets te veel Vodka gedronken.
9,9 dus.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zou zeker teveel zijn Dit was randje.
Ik vind die van Q leukerquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is een beter dansje Q!
[ afbeelding ]
verschil tussen kennen kannen kunnen we nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt ook van dergelijke tieten? anders weet ik niet wat jij 'kon'
kannenquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:23 schreef rival het volgende:
verschil tussen kennen kannen kunnen we niet
Speak for yourselfquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:23 schreef rival het volgende:
[..]
verschil tussen kennen kannen kunnen we niet
Die is leukquote:Op donderdag 5 januari 2012 06:49 schreef L-E het volgende:
Vanmiddag om 15 uur heb ik vakantie!
Morgenochtend met Peuter naar de Gelaarsde Kat.
De Vengaboys waren een stuk beter.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Gaat Adele haar hele cd als single uitbrengen ofzo? Word er een beetje schijtziek van. Het lijkt de Vengaboys wel.
Boom boom boom, I don't want Adele in my roomquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Gaat Adele haar hele cd als single uitbrengen ofzo? Word er een beetje schijtziek van. Het lijkt de Vengaboys wel.
Iets anders luisteren?quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Of pas zodra het uitgaatquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iets anders luisteren?![]()
En ze heeft een nieuwe vriend dus kan weer een nieuwe CD komen
Ik heb de radio aanquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij wanneer dat stuk is gelopenquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
DE radio? Die ene met maar 1 zender? Die ene zender waar je je zo aan stoort dat je niet je 'eigen' muziek opzetquote:
Ik heb geen mp3s op m'n pc staanquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
DE radio? Die ene met maar 1 zender? Die ene zender waar je je zo aan stoort dat je niet je 'eigen' muziek opzet
Huuuu!quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen mp3s op m'n pc staan
En ook geen andere zendersquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat op het foute uurtje te wachtenquote:
Ik ken haar helemaal niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Ja, het is natuurlijk de beste muziek OOIT gemaakt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ken haar helemaal niet.Bij Top 2000 A Gogo zouden een hoop mensen haar het liefst op #1 zien.
I was like... WTF?
Chris Zeegers ging voor Pink Floyd's Echoes.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, het is natuurlijk de beste muziek OOIT gemaakt..
quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:24 schreef Q. het volgende:
Gelukkig stond Coldplay met twee nummers in de top 10 van beste nummers OOIT..
.
!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:24 schreef Q. het volgende:
Gelukkig stond Coldplay met twee nummers in de top 10 van beste nummers OOIT..
.
!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:51 schreef 100% Tukker het volgende:
Hola.Uhuh, veel beter. Fijn om te zien dat al die uren je africhten in de kelder eindelijk zijn vruchten afwerpt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Goedemorgen Missb! Ik zat gister nog aan je te denken. Hoelang ben je nu al gestopt met roken?quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Goedemorgen Missb! Ik zat gister nog aan je te denken. Hoelang ben je nu al gestopt met roken?
Haha. Ow ja, dat is waar ook! Zo, dan is het vandaag exact een maand. Goed joh!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]Aan mij te denken?
Vanaf Sinterklaas.
Het kost je je knieën, maar dan heb je ook wat.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, veel beter. Fijn om te zien dat al die uren je africhten in de kelder eindelijk zijn vruchten afwerpt.
Posten er peuters in Singles? Nou ja, ok je hebt gelijk qua niveau klopt het...quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Peuters die niet aan ondertiteling doen
quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:59 schreef missbehavin het volgende:
Heb wel na het kerstdiner een peukje gerookt en met o&n, maar dat vind ik niet zo erg, ben niet meteen weer hooked.
quote:
Nóg meer striemen? Ik heb er al genoeg wegens het explosief groeien van mijn abs...quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wat heb jij nou weer te zeuren, wil je er wat striemen bij?
Ik heb hem in het Engels gezienquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Posten er peuters in Singles? Nou ja, ok je hebt gelijk qua niveau klopt het...
quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:59 schreef missbehavin het volgende:
Heb wel na het kerstdiner een peukje gerookt en met o&n, maar dat vind ik niet zo erg, ben niet meteen weer hooked.Thanks both
Dan heet ie dus ook gewoon Puss in Boots.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem in het Engels gezien
Ik heb gister een heel leuk gesprek gehad met een kerel in de sportschool en die doet squats met 15 kilo aan iedere kant van de stang. Kun jij dat ook?quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nóg meer striemen? Ik heb er al genoeg wegens het explosief groeien van mijn abs...
Ja weet ik. Maar het is in principe dezelfde filmquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan heet ie dus ook gewoon Puss in Boots..
Antonioquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan heet ie dus ook gewoon Puss in Boots..
Vooralsnog squat ik slechts met 0,5 liter glazen Westmalle...quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb gister een heel leuk gesprek gehad met een kerel in de sportschool en die doet squats met 15 kilo aan iedere kant van de stang. Kun jij dat ook?
Sorry can't help you out with that.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Wat was ook alweer die site met de kaart van Nederland waarop je dan live de vertragingen met de trein per traject kon zien?
Klein contrast jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
AntonioHoewel het wel een beetje vreemd was deze eerst te kijken en daarna die van Almodovar
My kind of workoutquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vooralsnog squat ik slechts met 0,5 liter glazen Westmalle...
Ja hij was tofquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klein contrast ja. Die van Almodovar is wel echt heel erg goed.
Goed freaky iigquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:08 schreef Q. het volgende:
CL! Terwijde!
www.ad.nl/ad/nl/1039/Utre(...)andeling-agent.dhtml
Vervelend, zo'n politieagent die zes keer tegen je vuist oploopt.quote:Desondanks achtte de politierechter het gisteren niet bewezen dat El B. de agent doelbewust zwaar lichamelijk letsel wilde toebrengen.
Dat zeker. En freaky ís goed hequote:Op donderdag 5 januari 2012 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed freaky iig. Toch knap dat ie elke keer weer een totaal ander soort film weet te maken, maar allemaal goed.
En dat je dat ook 33 Euro per keer kost.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Vervelend, zo'n politieagent die zes keer tegen je vuist oploopt.
Met matequote:Op donderdag 5 januari 2012 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zeker. En freaky ís goed he
Idd, politieagenten zijn niet zo slim. Ze zijn tenminste geen ezel.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Vervelend, zo'n politieagent die zes keer tegen je vuist oploopt.
Geen idee.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Q hoort het volgens mij te weten. Q!
Er zijn 2 mogelijkheden: het gaat over "Puss in Boots" of over de agent die door een meeloper 6 keer op zijn gezicht is getikt met een vuistquote:
Jij bent ook niks gewend he.quote:
gesneden koek voor een balkanchick toch?quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:34 schreef missbehavin het volgende:
Pfff, boss man is op oorlogspad..
Je weet wel beter. Intimiderende vent is het...quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gesneden koek voor een balkanchick toch?/
Nu-uh! Die laffe Slovenen cried like little babies toen de tanks van de JNA door de straten rolden...quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gesneden koek voor een balkanchick toch?/
I knowquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weet wel beter. Intimiderende vent is het...
Boss man even naar buiten om af te koelen danquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:34 schreef missbehavin het volgende:
Pfff, boss man is op oorlogspad..
quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Boss man even naar buiten om af te koelen dan
Ik weet niet of hij een kom chili van me zou aannemenquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know.
Google eens op ricin?.
Je kunt het proberen hequote:Op donderdag 5 januari 2012 10:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij een kom chili van me zou aannemen
Paar druppels in de koffiequote:Op donderdag 5 januari 2012 10:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij een kom chili van me zou aannemen
quote:
Dat zijn mensen uit de balkan altijd hequote:Op donderdag 5 januari 2012 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dan ben ik vast meteen verdacht.
Het laat geen sporen na, het zal op een hartaanval lijken, en als ie zo bossy is neemt iedereen dat gewoon aanquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dan ben ik vast meteen verdacht.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het laat geen sporen na, het zal op een hartaanval lijken, en als ie zo bossy is neemt iedereen dat gewoon aan.
Niet! Ik met mijn onschuldige blauwe kijkers.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zijn mensen uit de balkan altijd he
Ik wis zo even deze posts ivm de AIVDquote:
Brave modquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wis zo even deze posts ivm de AIVD
Pure zelfbescherming hoorquote:
Jawel.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
zoek je nog wel naar een andere baan?
The Vengabus is comingquote:
Ik zal je een gunst doen HW. Ik zal je aangeven dat je voor mij een grijze muis bent. Je opmerkingen kun je dus net zo goed niet meer posten. Ik vond je toen ik hier net weer kwam een grijze muis - ik las eigenlijk nooit je opmerkingen - en tot op heden ben je voor mij weer zo grijs. Ja, ik geef toe, een paar weken terug heb ik me aangetrokken wat je zei tegen mij, maar ja... dat was toen ik nog dacht dat je iets van fatsoen had jegens mij. Nu ik de conclusie getrokken heb dat dat niet zo is, kun je je de moeite sparen.quote:
quote:
Bitch please, de anti-depressiva-therapie druipt er elke keer vanaf bij die gemaakte uberblije kutposts van je...quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zal je een gunst doen HW. Ik zal je aangeven dat je voor mij een grijze muis bent. Je opmerkingen kun je dus net zo goed niet meer posten. Ik vond je toen ik hier net weer kwam een grijze muis - ik las eigenlijk nooit je opmerkingen - en tot op heden ben je voor mij weer zo grijs. Ja, ik geef toe, een paar weken terug heb ik me aangetrokken wat je zei tegen mij, maar ja... dat was toen ik nog dacht dat je iets van fatsoen had jegens mij. Nu ik de conclusie getrokken heb dat dat niet zo is, kun je je de moeite sparen.
Bedankt voor het aangeven van de spelfout.
[ afbeelding ]
Blijkbaar trek jij het je wel aan als ik iets zeg. Wel, met die gedachte zal ik me troosten als ik mijn therapie weer opzoekquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bitch please, de anti-depressiva-therapie druipt er elke keer vanaf bij die gemaakte uberblije kutposts van je...
Sletquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:16 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavin zit ineens met Snoop Dogg in haar hoofd
In mijn hoofd hequote:
Ja, dus?quote:
*proestquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus?. Je kan tikken met je mond vol
.
quote:
Dat niet eens, maar ik vind het een verontrustend filmpje om de een of andere manier.quote:
Dat zo een klein poesje zo de bank op kan springen? Ik schrok er ook vanquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat niet eens, maar ik vind het een verontrustend filmpje om de een of andere manier.
Ze hoeft niet van me te houden hoorquote:
Het zal d'r hoofd geweest zijn ofzo.quote:
Zondequote:Op donderdag 5 januari 2012 12:31 schreef missbehavin het volgende:
Ik zal er wel gewoon te oud voor worden.
Kijk, hier kan ik dan weer prima tegenquote:
Dat is wel een mooi kontje.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, hier kan ik dan weer prima tegen
Tijd om te gaan!quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, hier kan ik dan weer prima tegen
quote:
Nou, zo zie jij er zelf ook uit hoor tijdens epische penetratie!quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zal d'r hoofd geweest zijn ofzo.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, zo zie jij er zelf ook uit hoor tijdens epische penetratie!
Daarom moet ik je niet meer.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]En je zei dat ik er schattig en geheel niet slutty uitzag.
quote:
Ik zie niks naars. Wat vindt jij naar? Dan kan ik er rekening mee houden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:24 schreef missbehavin het volgende:
Godtje, je post nare dingen de laatste tijd..
Nou die van daarstraksquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zie niks naars. Wat vindt jij naar? Dan kan ik er rekening mee houden.
Die van dat poesje.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere gepost schat. kan je iets specifieker zijn?
ja, dan kan ie er meer plaatsenquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die van dat poesje.
Maar wat lief dat je rekening met mij wilt houden, zo ken ik je niet!
Ik hou toch altijd rekening met leuke mensen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die van dat poesje.
Maar wat lief dat je rekening met mij wilt houden, zo ken ik je niet!
Het zal ook wel meer aan mij liggen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:29 schreef Cue_ het volgende:
Ik zie werkelijk niets anders aan het postgedrag van Godt.. ja meer plaatjes, maar die zijn niet andres dan we gewend zijn
'nare dingen de laatste tijd'quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:32 schreef missbehavin het volgende:
Ik zeg ook nergens dat godt ander postgedrag heeft?
Verrek, je hebt gelijk!quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
'nare dingen de laatste tijd'
is toch ander postgedrag vind ik
Wat je vindt moet je naar de politie brengen!quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
'nare dingen de laatste tijd'
is toch ander postgedrag vind ik
Gaat het wel goed met je?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Verrek, je hebt gelijk!It's me..
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat je vindt moet je naar de politie brengen!
Toegegeven, de spanking en facesitting-sessies met je waren heel oké. Mmmmm...quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]Oh ja, nu moet jij mij niet meer? De striemen op je rug zeggen wat anders popje
Wat impliceer jij nu weer?quote:
Dat het misschien niet zo goed met je gaatquote:
Volgende weekquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Wanneer komt eigenlijk ons Babs terug? Ik mis hem...
Ja, want we staan al zo lang 'droog'quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Nonsens!quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat het misschien niet zo goed met je gaat.
Daarom was het ook een vraag PMS-prinsesje van mequote:
En daar heb ik al helemáál geen last van.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom was het ook een vraag PMS-prinsesje van me.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:39 schreef Godtje het volgende:
Ik vind dat het erg goed gaat met Missb
Ik ook nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En daar heb ik al helemáál geen last van.
quote:
Nuhuhquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:47 schreef HeatWave het volgende:
hebben we het nu over de pruim van MissB?.
Klein klerewijfquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:49 schreef missbehavin het volgende:
Een mooi moment om naar huis te gaan.![]()
![]()
ha! dit en verder geen antwoord. Ik weet genoegquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:49 schreef missbehavin het volgende:
Een mooi moment om naar huis te gaan.![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
ha! dit en verder geen antwoord. Ik weet genoeg
Mensen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
Werkschuw volk uit Deventer.
Ik ook!quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zijn zo normaal. Dan gebeurt er niks waar ik me aan kan irriterenquote:
me aan kan ergeren dus. foei!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zijn zo normaal. Dan gebeurt er niks waar ik me aan kan irriteren
Blonde Amsterdamse met tetten zijn niet goed bij hun hoofd en moeten het land uit!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zijn zo normaal. Dan gebeurt er niks waar ik me aan kan irriteren
Okay! Maar ik ben net terug! Zullen we ze maar naar zuid afrika sturen dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Blonde Amsterdamse met tetten zijn niet goed bij hun hoofd en moeten het land uit!
Zuid Afrika gun ik ze wel. Ik mot me ook zo en vrouw hebben dan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Okay! Maar ik ben net terug! Zullen we ze maar naar zuid afrika sturen dan?
Je klinkt wel een beetje als een anti-hitler nu
En ik kom ook nog ff afscheid nemen, de andere homoquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:37 schreef 100% Tukker het volgende:
37 meter boven NAP, bi-aaaaatch!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik kom ook nog ff afscheid nemen, de andere homo
Morgen deze tijd zit ik in t vliegtuig richting Hong Kong en overmorgen richting Sydney.
Het gaat jullie goed en niet overstromen terwijl ik weg ben he
spannend, heeft ie er zin in?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, het is Peuter zn eerste schoolweek komende week.
Die goede oude tijd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, het is Peuter zn eerste schoolweek komende week.
op de 1e verdieping ben ik hier ook wel veiligquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
37 meter boven NAP, bi-aaaaatch!
Veel plezier!
Totdat de fundering wegspoelt...quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
op de 1e verdieping ben ik hier ook wel veilig
Zodra ik de hoekhuizen zie gaan zal ik een ander plekkie zoekenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Totdat de fundering wegspoelt...
ik kan haar niet helpen en heb er ook niks meer over gehoord dus geen idee.....quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:15 schreef MNR het volgende:
Rival, hoest gisteren nog met Nouk afgelopen? Daar nog iets van gehoord?
En wat ga jij voor leuks doen dit weekend.. met mensen?
Welke school bedoel jij?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
en makkelijk dat je een school om de hoek hebt zitten, of gaat ie ergens anders heen?
het heet nu de dijk als ik me niet vergis, in de jachtwagenstraat...... maar niet dusquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Welke school bedoel jij?
Hij gaat naar een school iets verderop.
Ah, die. Nee, ik moet iets verder fietsen!quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
het heet nu de dijk als ik me niet vergis, in de jachtwagenstraat...... maar niet dus
Nou! Fraai is datquote:
Sorry, het was zo out of the blue, ben het niet gewend dat men hier zo aardig doet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou! Fraai is dat![]()
Geef ik een compliment, krijg ik een "wat?"
Ik vind je gewoon heel lief overkomen. Laat ik het dan maar zo zeggen. En ik zeg dan dat gewoon een keer spontaan.
Heb je geproefd?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:34 schreef missbehavin het volgende:
Oops, net atjar ketimun gemaakt maar per ongeluk de hoeveelheid suiker aangezien voor de hoeveelheid kurkuma. Hopen dat het niet te veel uitmaaktHij is wel erg geel nu
Uiteraard! Het valt geloof ik wel mee, is niet zulk sterk spul, dat scheelt.quote:
Gelukkig.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uiteraard! Het valt geloof ik wel mee, is niet zulk sterk spul, dat scheelt.
Daar maak je vriendje niet blij mee....quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:34 schreef missbehavin het volgende:
Oops, net atjar ketimun gemaakt maar per ongeluk de hoeveelheid suiker aangezien voor de hoeveelheid kurkuma. Hopen dat het niet te veel uitmaaktHij is wel erg geel nu
Echt wel!quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
Daar maak je vriendje niet blij mee....
Dat is ie ook wel hoor. Heb er iets meer water en azijn bij gedaan, komt goedquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
nee die wilt hem gewoon goed hebben
...op een Ganesha-placemat.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:48 schreef HeatWave het volgende:
Serveer het naakt, boeiend hoe het smaakt.
quote:
Lekker smeren, toch? Niks mis mee...quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]Da's lastig serveren lijkt me.
Ik heb hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lekker smeren, toch? Niks mis mee...
Wat zal ik vanavond eten?Ik weet het nog niet...
Zelfde principe. Alleen doe ik het iets uitgebreider.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:06 schreef L-E het volgende:
Trouwens, komkommer in azijn en suiker is toch iets anders?
Daar heb ik ook wel zin in.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben een beetje in een Mexicaanse bui deze week. Misschien ga ik vandaag voor de taco's.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Je realiseert je wel dat je van al dat Indische eten gaat stinken, Missb?
Welnee. In je mond proppen, alles wat eruit valt gebruiken als dip bij nacho's, die ook op tafel staan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die krengen eten alleen zo lastig.
Gewoon een lekker lavendel wierookje aansteken. Chill...quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:11 schreef L-E het volgende:
Om 15.30 van je werk vertrekken en om 17.10 nog onderweg zijn is niet erg. Heus niet.
Zennn.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Welnee. In je mond proppen, alles wat eruit valt gebruiken als dip bij nacho's, die ook op tafel staan.
Ik kan het hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zijn toch veul te veel carbs voor mij!
oh chill zeg... ik zit elke keer binnen 5 minuten alweer thuisquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:11 schreef L-E het volgende:
Om 15.30 van je werk vertrekken en om 17.10 nog onderweg zijn is niet erg. Heus niet.
Zennn.
als ik twijfel, koop ik kip....quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat zal ik vanavond eten?Ik weet het nog niet...
Ik heb je een beetje laten schrikken dus. Sorryquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Sorry, het was zo out of the blue, ben het niet gewend dat men hier zo aardig doet.
Maar, dank je! Lief van je. :-*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |