Ok!quote:
Truste meidquote:
Leukquote:Op donderdag 5 januari 2012 06:49 schreef L-E het volgende:
Vanmiddag om 15 uur heb ik vakantie!
Morgenochtend met Peuter naar de Gelaarsde Kat.
In elk geval morgen naar Toomler en een hapje eten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 06:54 schreef L-E het volgende:
[..]
We vonden de trailer hi-la-risch.
Wat ga jij dit weekend doen Godt?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 06:59 schreef L-E het volgende:
Nog steeds Ducktales in mijn hoofd trouwens. Nu wordt het vervelend.
Toomler, daar kwam ik tien jaar geleden wel eens. Is dat nog leuk?quote:Op donderdag 5 januari 2012 06:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
In elk geval morgen naar Toomler en een hapje eten.
Zondag tennis en naborrel.
Ik laat het je volgende week wetenquote:Op donderdag 5 januari 2012 07:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Toomler, daar kwam ik tien jaar geleden wel eens. Is dat nog leuk?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 07:12 schreef L-E het volgende:
Heeft Q geen werk meer? Ik zie m niet meer.
Ik heb teveel werk!quote:Op donderdag 5 januari 2012 07:12 schreef L-E het volgende:
Je mist me.quote:Op donderdag 5 januari 2012 07:12 schreef L-E het volgende:
Oeee-hoeequote:Op donderdag 5 januari 2012 06:59 schreef L-E het volgende:
Nog steeds Ducktales in mijn hoofd trouwens. Nu wordt het vervelend.
10 liter?quote:Op donderdag 5 januari 2012 07:51 schreef Godtje het volgende:
Ik heb gisteren iets te veel Vodka gedronken.
9,9 dus.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zou zeker teveel zijn Dit was randje.
Ik vind die van Q leukerquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is een beter dansje Q!
[ afbeelding ]
verschil tussen kennen kannen kunnen we nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt ook van dergelijke tieten? anders weet ik niet wat jij 'kon'
kannenquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:23 schreef rival het volgende:
verschil tussen kennen kannen kunnen we niet
Speak for yourselfquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:23 schreef rival het volgende:
[..]
verschil tussen kennen kannen kunnen we niet
Die is leukquote:Op donderdag 5 januari 2012 06:49 schreef L-E het volgende:
Vanmiddag om 15 uur heb ik vakantie!
Morgenochtend met Peuter naar de Gelaarsde Kat.
De Vengaboys waren een stuk beter.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Gaat Adele haar hele cd als single uitbrengen ofzo? Word er een beetje schijtziek van. Het lijkt de Vengaboys wel.
Boom boom boom, I don't want Adele in my roomquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Gaat Adele haar hele cd als single uitbrengen ofzo? Word er een beetje schijtziek van. Het lijkt de Vengaboys wel.
Iets anders luisteren?quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Of pas zodra het uitgaatquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iets anders luisteren?![]()
En ze heeft een nieuwe vriend dus kan weer een nieuwe CD komen
Ik heb de radio aanquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij wanneer dat stuk is gelopenquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
DE radio? Die ene met maar 1 zender? Die ene zender waar je je zo aan stoort dat je niet je 'eigen' muziek opzetquote:
Ik heb geen mp3s op m'n pc staanquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
DE radio? Die ene met maar 1 zender? Die ene zender waar je je zo aan stoort dat je niet je 'eigen' muziek opzet
Huuuu!quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen mp3s op m'n pc staan
En ook geen andere zendersquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat op het foute uurtje te wachtenquote:
Ik ken haar helemaal niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Ja, het is natuurlijk de beste muziek OOIT gemaakt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ken haar helemaal niet.Bij Top 2000 A Gogo zouden een hoop mensen haar het liefst op #1 zien.
I was like... WTF?
Chris Zeegers ging voor Pink Floyd's Echoes.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, het is natuurlijk de beste muziek OOIT gemaakt..
quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:24 schreef Q. het volgende:
Gelukkig stond Coldplay met twee nummers in de top 10 van beste nummers OOIT..
.
!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:24 schreef Q. het volgende:
Gelukkig stond Coldplay met twee nummers in de top 10 van beste nummers OOIT..
.
!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:51 schreef 100% Tukker het volgende:
Hola.Uhuh, veel beter. Fijn om te zien dat al die uren je africhten in de kelder eindelijk zijn vruchten afwerpt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Goedemorgen Missb! Ik zat gister nog aan je te denken. Hoelang ben je nu al gestopt met roken?quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Goedemorgen Missb! Ik zat gister nog aan je te denken. Hoelang ben je nu al gestopt met roken?
Haha. Ow ja, dat is waar ook! Zo, dan is het vandaag exact een maand. Goed joh!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]Aan mij te denken?
Vanaf Sinterklaas.
Het kost je je knieën, maar dan heb je ook wat.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, veel beter. Fijn om te zien dat al die uren je africhten in de kelder eindelijk zijn vruchten afwerpt.
Posten er peuters in Singles? Nou ja, ok je hebt gelijk qua niveau klopt het...quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Peuters die niet aan ondertiteling doen
quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:59 schreef missbehavin het volgende:
Heb wel na het kerstdiner een peukje gerookt en met o&n, maar dat vind ik niet zo erg, ben niet meteen weer hooked.
quote:
Nóg meer striemen? Ik heb er al genoeg wegens het explosief groeien van mijn abs...quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wat heb jij nou weer te zeuren, wil je er wat striemen bij?
Ik heb hem in het Engels gezienquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Posten er peuters in Singles? Nou ja, ok je hebt gelijk qua niveau klopt het...
quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:59 schreef missbehavin het volgende:
Heb wel na het kerstdiner een peukje gerookt en met o&n, maar dat vind ik niet zo erg, ben niet meteen weer hooked.Thanks both
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |