abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106430318
quote:
KNVB blij verrast met verzoek Ajax

Van onze Telesportredactie
ZEIST - De KNVB staat niet onwelwillend tegenover het verzoek van Ajax om vrouwen en kinderen toe te laten tijdens het bekerduel met AZ, dat op 19 januari wordt overgespeeld. De eerdere ontmoeting op 21 december 2011 tussen beide clubs werd gestaakt, nadat een Ajax-supporter AZ-doelman Esteban aanviel. De KNVB besloot dat het gehele duel overgespeeld moet worden, zonder de aanwezigheid van supporters.

"De KNVB heeft een verzoek van Ajax gekregen met betrekking tot het toelaten van vrouwen en kinderen bij het bekerduel Ajax – AZ op 19 januari aanstaande", reageert de voetbalbond. "De bond heeft aangegeven in de basis niet afwijzend ten opzichte van het voorstel te staan. Wel heeft de KNVB Ajax verzocht een plan van aanpak in te dienen waarin een aantal voorwaarden geconcretiseerd en afgebakend wordt. Daarna zal er pas een formele beslissing genomen worden.”
Discriminatie of een leuk idee?

Ik vind het eigenlijk wel leuk en ludiek. Zeker voor kinderen en dan zou ik als KNVB ook afspreken dat het alleen tegen een kinderprijsje mag. Niet dat Ajax hier rijker van gaat worden.
pi_106430398
Belachelijk idee, het zelfde als de libelle zomerweek alleen voor mannen en kinderen maken :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  donderdag 5 januari 2012 @ 10:32:11 #3
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_106430408
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:28 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel leuk en ludiek. Zeker voor kinderen en dan zou ik als KNVB ook afspreken dat het alleen tegen een kinderprijsje mag. Niet dat Ajax hier rijker van gaat worden.
Het is m.i. niet de manier hoe de seksen met elkaar om zouden moeten gaan... Maar gegeven het soort bavianen dat normaalgesproken de voetbaltribunes bevolkt is mijn adat waarschijnlijk te karakteriseren als een utopie, en biedt dit een leuke gelegenheid voor vrouwen en kinderen om eens op een normale manier naar voetbal te kijken.

Ik zeg daarom: Doen. :)
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
  donderdag 5 januari 2012 @ 10:32:24 #4
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_106430413
99% van de mannen kan zich wel gedragen, maar omdat één verstandelijk beperkte idioot het nodig vond het veld op te rennen, wordt het tijd voor discriminatie op basis van geslacht.

Ben al geen fan van Ajax, maar als ik het was zou ik nu mijn abbo opzeggen.
pi_106430428
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:32 schreef Vader_Aardbei het volgende:
99% van de mannen kan zich wel gedragen, maar omdat één verstandelijk beperkte idioot het nodig vond het veld op te rennen, wordt het tijd voor discriminatie op basis van geslacht.

Ben al geen fan van Ajax, maar als ik het was zou ik nu mijn abbo opzeggen.
99% van de mannen ? :') moet je eens op zondagmiddag in amsterdam/rotterdam/elkeandere grote stad vertellen, tegen de ME, die op dat moment stenen/stoelen/banken/alleswatvoorhandenis naar hun hoofd gesmeten krijgen :')
Ga weg man.
pi_106430452
quote:
99s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:32 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

99% van de mannen ? :') moet je eens op zondagmiddag in amsterdam/rotterdam/elkeandere grote stad vertellen, tegen de ME, die op dat moment stenen/stoelen/banken/alleswatvoorhandenis naar hun hoofd gesmeten krijgen :')
Ga weg man.
Is gewoon een feit?
pi_106430471
Kinderen? Die zitten dan toch weer op school?
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_106430484
Idioot idee. Waarom zij wel en ik niet?

Ik zat de vorige wedstrijd netjes op mijn stoel en heb geen keeper van AZ aangevallen, laat staan wat geroepen. Maar toch mag ik er nu niet meer naar toe. Dan snap ik niet waarom zij wel.

Dit is voor Ajax gewoon een idee om nieuwe fans binnen te halen.
  donderdag 5 januari 2012 @ 10:37:10 #9
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_106430523
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:35 schreef alf89 het volgende:
Idioot idee. Waarom zij wel en ik niet?

Ik zat de vorige wedstrijd netjes op mijn stoel en heb geen keeper van AZ aangevallen, laat staan wat geroepen. Maar toch mag ik er nu niet meer naar toe. Dan snap ik niet waarom zij wel.

Dit is voor Ajax gewoon een idee om nieuwe fans binnen te halen.
Omdat jij jezelf als man nog normaal op een tribune kunt vertonen.

Als daar een vrouw gaat zitten komt die waarschijnlijk niet zonder aanranding thuis. Gun ze nou ook eens de gelegenheid om een voetbalstadium van binnen te zien.
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_106430527
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:34 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Is gewoon een feit?
Ik wil bewijzen zien. 99% :') ga fietsen.
pi_106430546
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:28 schreef Godtje het volgende:

[..]

gratis toegang, immers Ajax heeft al toegangskaarten verkocht voor het eerste duel. Wat ze niet terugbetalen aan de fans.
pi_106430567
quote:
99s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:37 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Ik wil bewijzen zien. 99% :') ga fietsen.
Elke zondagmiddag in de kuip gezeten dit seizoen en buiten dat een stuk of 50 idioten het Maasgebouw terroriseerde nooit iemand dingen naar de ME zien gooien.

Maar ach, dat komt niet in het nieuws natuurlijk.
pi_106430684
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:38 schreef macca728 het volgende:

[..]

gratis toegang, immers Ajax heeft al toegangskaarten verkocht voor het eerste duel. Wat ze niet terugbetalen aan de fans.
Dan hebben de mannen het kaartje voor de vrouwen dus betaald :')
pi_106430706
Wesley, die alles veroorzaakte, was zelf nog een kind toen die een stadionverbod kreeg. Erg logisch om dan kinderen binnen te laten.
pi_106430728
quote:
99s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:32 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Ga weg man.
Ga zelf toch weg. De ME begint regelmatig zelf met vechten hoor.
pi_106430741
Nu krijg je last van Hoerigans..

OT: Dit is gewoon discriminatie inderdaad, één mislukt zaadje die het voor ons (ja ik was er ook bij) verpest.. Ben benieuwd of er nu (mannen) gaan rellen op Amsterdam Bijlmer ArenA, je zou er haast zin in krijgen..
pi_106430776
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:44 schreef ejfaar het volgende:
Wesley, die alles veroorzaakte, was zelf nog een kind toen die een stadionverbod kreeg. Erg logisch om dan kinderen binnen te laten.
ja dat broertje van hem mag zeker ook naar binnen weer ?
pi_106430927
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:46 schreef Gerjann93 het volgende:
je zou er haast zin in krijgen..
:')

Simpele zielen op FOK!
  donderdag 5 januari 2012 @ 10:54:53 #19
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_106430970
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:37 schreef droom_econoom8 het volgende:
Als daar een vrouw gaat zitten komt die waarschijnlijk niet zonder aanranding thuis. Gun ze nou ook eens de gelegenheid om een voetbalstadium van binnen te zien.
Kom je wel eens uit je zolderkamertje? :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_106430999
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:54 schreef Silenus het volgende:

[..]

Kom je wel eens uit je zolderkamertje? :')
Je zit op FOK! he
  Moderator donderdag 5 januari 2012 @ 10:56:31 #21
9859 crew  Karina
Woman
pi_106431012
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:37 schreef droom_econoom8 het volgende:

[..]

Omdat jij jezelf als man nog normaal op een tribune kunt vertonen.

Volgens mij kom jij er ook nooit, want het is een stadion en geen stadium ;)

En ik ben een aantal keer naar een wedstrijd in de Arena geweest, nergens last van gehad.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_106431066
Dit is niet anders te kwalificeren als loepzuivere discrimatie. Er wordt onderscheid tussen mensen gemaakt op basis van hun geslacht en leeftijd, niet op basis van hun gedrag.

Hopelijk verdwijnt dit bezopen idee snel van tafel. Beschamend vind ik het.
  donderdag 5 januari 2012 @ 11:00:19 #23
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_106431125
quote:
99s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:56 schreef Karina het volgende:
En ik ben een aantal keer naar een wedstrijd in de Arena geweest, nergens last van gehad.
Dan ben je gewoon te lelijk! :P

Nee zonder dollen, belachelijke redenatie natuurlijk om nu geen mannen toe te laten en vrouwen wel. Er zijn duizenden Ajacieden die zich nooit hebben misdragen en er elke week zijn, en dan worden zij niet toegelaten?

"Een mooie gelegenheid voor vrouwen en kinderen om eens naar een wedstrijd te gaan." :') Echt, sommige mensen zijn zo ongelofelijk wereldvreemd, die zou je hun stemrecht af moeten nemen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_106431651
Déjà vu?!
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator donderdag 5 januari 2012 @ 11:20:39 #25
9859 crew  Karina
Woman
pi_106431720
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 11:00 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon te lelijk! :P

Nee zonder dollen, belachelijke redenatie natuurlijk om nu geen mannen toe te laten en vrouwen wel. Er zijn duizenden Ajacieden die zich nooit hebben misdragen en er elke week zijn, en dan worden zij niet toegelaten?

"Een mooie gelegenheid voor vrouwen en kinderen om eens naar een wedstrijd te gaan." :') Echt, sommige mensen zijn zo ongelofelijk wereldvreemd, die zou je hun stemrecht af moeten nemen.
Dat eerste sowieso ;)

Ook zonder dollen: als vrouw lijkt het me helemaal niet leuk om met alleen maar gillende wijven in een stadion naar een voetbalwedstrijd te kijken. Net alsof je naar een Toppers Concert gaat :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')