Ik twijfel even waar die polder ligt. Als het ligt waar ik denk, dan moeten mijn oom en tante er misschien ook uit... Die wonen in 'Boerakker'...quote:Op donderdag 5 januari 2012 05:31 schreef Pino112 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)igt-bij-tolbert.html
[..]
Vanavond 2012 op tvquote:Op donderdag 5 januari 2012 07:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stortregen, onweer. The end is near hier in Eindhoven...
Straks zandzakken halen bij de gemeente.quote:
Die is er gelukkig nauwelijks door de vakanties. Dat scheeltquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:01 schreef ZaZoe het volgende:
Gaat flink tekeer hier in Brabant, leuk voor de ochtendspits.
Zelfs met een enkele klap onweer!quote:Op donderdag 5 januari 2012 07:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gadverdamme ik zat er midden in op de A67quote:Op donderdag 5 januari 2012 07:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoorde het net van een collega... niets van gemerktquote:Op donderdag 5 januari 2012 07:11 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ook, harde wind, onweer, keiharde regen.
We zijn er nog niet he, de komende uren neemt de wind verder toe naar 9bft uit NWquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:44 schreef Qwea het volgende:
meh, beetje wind hier in Den Helder. Die wind van Dinsdag was harder
quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:58 schreef Drugshond het volgende:
Ik hoef mijn plantjes geen water meer te geven voor de komende 2 mnd denk ik.
Hahaha 9bft en weg waaien?quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:57 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel houdt Speedy stevig vast zodat die niet wegwaait de komende uren
Ja, ik las hetquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
We zijn er nog niet he, de komende uren neemt de wind verder toe naar 9bft uit NW
Ik was een aantal jaar geleden met de hond die ik toen had gaan wandelen bij die hele zware storm. (2007?) ook een heel dik beest in ieder geval. Maar om een gegeven moment kwam er zo'n harde windvlaag dat hij een aantal meter over de stoep rolde en tot stilstand kwam tegen een hekje. Het klinkt zielig maar ik heb nog nooit zo hard gelachen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:48 schreef QBay het volgende:
Tering veel wind in de stad Groningen, echt niet normaal. Mijn hond (die toch 38 kilo weegt) kan amper buiten blijven staan
.
Mooi!quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:01 schreef windsurfer_1970 het volgende:
Actueel beachcam 1 screenshot:
[ afbeelding ]
Dat scheelde echt een hoop. Vanochtend bij Gilze had ik ook een wolkbreuk. We gingen al niet harder dan 80, maar op dat moment was het echt 20/30 ofzo.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die is er gelukkig nauwelijks door de vakanties. Dat scheelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |