Zo, zal ik eens een samenvatting geven van wat er vanmorgen hier in Limboland is gebeurt

Ik rij mensen met een verstandelijke beperking van huis naar de dagbesteding, dus da's altijd leuk publiek met dit soort weer in de auto, gaan helemaal uit de bol van alles wat extreem weer is

Ik reed rond kwart voor 8 weg en afgezien van stevige regen en een flinke wind was er weinig bijzonders, een minuut of 5 later gingen de hemelsluizen ineens open, en tegelijkertijd ging het nog een tikkie harder waaien voor mijn gevoel, mijn ruitenwissers konden het niet meer bijbenen en de heuvel die ik afging was verandert in een soort van beek. Veel straten stonden flink blank en een fikse onweersbui gehad. Staat toch wel in mijn top 10 van extreem weer wat er vanmorgen gebeurde.
Maar net zo snel als het begon was het ook voorbij, eenmaal op mijn bestemming aangekomen was het droog en bij thuiskomst nog anderhalf uur gefietst in complete droogte en zelfs nog een zonnetje erbij. As we speak plenst het hier weer...
Tot zover uw correspondent in Belfeld