Ligt eraan wat je beginstation is.quote:
Hou es even je kanis vuile moraalridder, nou weten we het welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:46 schreef greavy het volgende:
[..]
De IC Rotterdam-Amersfoort/Deventer (Weten jullie nog, geen treinseries enkel benoemen?)
Heb je je voordeeluren-abonnement echt opgezegd? Het zou natuurlijk prima kunnen met allebei naast elkaar tochquote:
Nee. Mij is altijd voorgehouden dat als je één van de nieuwe abo's neemt, dat dan je VDU finito terminado is. Blijkt ook wel want nu betaal ik gewoon volle por in de middagspits.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:01 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Heb je je voordeeluren-abonnement echt opgezegd? Het zou natuurlijk prima kunnen met allebei naast elkaar toch
Als Bijlmer ArenA - Utrecht er uit ligt door een storing bij Maarssen dan zijn 14/15 ook niet zo vol, omdat er dan wel meer treinen uit liggenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:46 schreef greavy het volgende:
[..]
De IC Rotterdam-Amersfoort/Deventer (Weten jullie nog, geen treinseries enkel benoemen?) heeft in de regel 6 bakjes VIRM, en dan is spoor 14B volgens mij(niet nagekeken) ook nog nijpend. En schrappen is dan de regel. En je zit ook met overige treinen die vanaf 14b moeten vertrekken. Met 2 minuten vertraging zit je de volgende trein ri Nijmegen al in de weg.
Aja, dat is ook zo.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als Bijlmer ArenA - Utrecht er uit ligt door een storing bij Maarssen dan zijn 14/15 ook niet zo vol, omdat er dan wel meer treinen uit liggen
Je VDU zou beëindigd moeten zijn, als het op de zelfde kaart staat. Bij een nieuwe kaart niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Mij is altijd voorgehouden dat als je één van de nieuwe abo's neemt, dat dan je VDU finito terminado is. Blijkt ook wel want nu betaal ik gewoon volle por in de middagspits.
Staat op dezelfde kaart idd. En wat ik zei: Ik betaal nu volle prijs in de middagspits dus mijn VDU IS beëindigd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:05 schreef greavy het volgende:
[..]
Je VDU zou beëindigd moeten zijn, als het op de zelfde kaart staat. Bij een nieuwe kaart niet.
En dat is wel heel veel cryptische nummers in 1 zin. Zou je hierbij wel zo vriendelijk willen zijn even kort te noemen welke treinen dat zijn? Dankje!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:08 schreef b2py het volgende:
Je kan de 3100 en 3000 er prima uitgooien en 3500/800 omleiden via Hilversum. 3000 laten keren in Utrecht en de 3100 of volledig eruit of in Driebergen-zeist laten keren.
Wielspin op topsnelheid.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
AWESOME
Top Gear MET Stoomtrein![]()
NU op veronica, net begonnen![]()
precies. Dan heb ik dus mooi geen geld bij mequote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
van de week ook al gehoord op Amersfoort "Vanwege een storing aan de In-uit-check-palen van connexxion wordt u geadviseerd een papieren vervoerbewijs te kopen"
Ja, sodemieter lekker op
Bij het vrij reizen moet je altijd in- en uitchecken. Ook bij meerdere vervoerders. Reis je met korting, is het vaak voordeliger om een papieren kaartje aan te schaffen. Met het SOV is het nog niet verboden een papieren kaartje aan te schaffen. Maar het is WEL verplicht om bij je vrij-reizen periode in te checken. Het staat alleen knullig verwoord.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:34 schreef Yreal het volgende:
NS adviseert je met een papieren vervoerbewijs te reizen wanneer je de grens overgaat of als je tijdens je reis gebruikt maakt van meerdere treinvervoerders. Check in deze gevallen niet in of uit.
http://www.ns.nl/reizigers/campagnes/student
Ja maar ik kom/ga naar delfzijl ! Dus ik heb/ga ook met arriva reizen.
Zou het werken?
het staat er toch echt.. Syntus, veolia, whatever. Of moet je overal al inchecken?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:39 schreef greavy het volgende:
[..]
Bij het vrij reizen moet je altijd in- en uitchecken. Ook bij meerdere vervoerders. Reis je met korting, is het vaak voordeliger om een papieren kaartje aan te schaffen. Met het SOV is het nog niet verboden een papieren kaartje aan te schaffen. Maar het is WEL verplicht om bij je vrij-reizen periode in te checken. Het staat alleen knullig verwoord.
Bij Arriva is het zelfs verplicht om in- en uit te checken. Ook al reis je door met NS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |