Ja, weet ik veel, ik heb geen glazen bolquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja ik wilde het al nakijken maar mijn bougiesleutel ligt in de coupé en die staat ergens in een loods. Ik ga het binnenkort eens loshalen allemaal. Moet de uitlaat sowieso nog goedmaken, heb geen einddemper maar een rechte pijpmoet nog een nieuwe einddemper kopen.
Maar hoezo zou een onstekingsmechanisme er boven een bepaalde snelheid mee ophouden?
Aai know, maar hij stuurt ook weer iemand anders omdat hij bezig was met een afgebroken auspuffquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:46 schreef Anne het volgende:
. Tenks.
Hij is vandaag de boodschappenman dan, want ik had hem ook al gevraagd even langs de dokterspraktijk te rijden.
Ok, neem een schuurpapiertje mee en schuur de contactjes in je verdelerkap meteen effe een beetje op als ze jakkie zijn, geldt ook voor de rotor. Is een lapmiddeltje, maar kan net genoeg zijn om hem weer even goed te laten lopen..quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ga zo ff de verdelerkap nakijken en de bougiekabels, vanavond de boel maar ff losdraaien met zo'n dop. Zul je altijd zien dat het in de andere auto ligt, lekker handig.
Die is niet afgebroken hoop ikquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:04 schreef Anne het volgende:
Oke, ik had eigenlijk wel gedacht een mailtje te hebben gehad over de jouwe.
Voor die paar centen koop ik meteen nieuwe bougies en verdelerkapquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok, neem een schuurpapiertje mee en schuur de contactjes in je verdelerkap meteen effe een beetje op als ze jakkie zijn, geldt ook voor de rotor. Is een lapmiddeltje, maar kan net genoeg zijn om hem weer even goed te laten lopen..
En ook niet verstuurd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die is niet afgebroken hoop ik
Ja duh, maar ik neem aan dat je geen onderdelenboer om de hoek hebt, maar dan kun je er effe fatsoenlijk mee thuis komen heahquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Voor die paar centen koop ik meteen nieuwe bougies en verdelerkapmaar dat was ik al van plan ja, heeft bij de coupé ook wel eens geholpen.
Slome kutmoffenquote:
Ja dat sowiesoquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja duh, maar ik neem aan dat je geen onderdelenboer om de hoek hebt, maar dan kun je er effe fatsoenlijk mee thuis komen heah
Ben wel benieuwd wat het is; ga eens prutsen, het is pauzequote:Op donderdag 5 januari 2012 12:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja dat sowiesomaargoed rijden is geen probleem, alleen niet hard. Wel snel.
Zal wel een pleuris eind weg zijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:16 schreef Anne het volgende:
[..]
We kunnen langs gaan, ik heb het adres.
Ik loop er zo naartoe om de verdelerkap even te bekijken, heb ff gewacht tot het droog isquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat het is; ga eens prutsen, het is pauze
Jakkie, die gladjakkerquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Klinkt ook leuk maar nee, Wie Is De Mol.
En dat kun je zien aan de pitten, vandaar dat die er effe uit moetenquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:09 schreef Duvel het volgende:
De Renault heeft ook een tijdje een brakke bobine gehad: als die op drie poten liep rook je dat ook erg goed...
Da's inderdaad erg jammer, Pieter was fijner.quote:
Had ik dat destijds maar gedaan in plaats van 'm naar de Renault garage te brengen. Wat een incompetentie daar...quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dat kun je zien aan de pitten, vandaar dat die er effe uit moeten
Is je Google deaud ofzo? lui krengquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
waar is dat truckerstopic hier op PTA?had een minimeet vanmiddag
![]()
nog wat gemist de afgelopen dagen, behalve 4 Dakar topics?
ik heb 3 dagen aan zee gezeten, als ik ergens van genoeten heb was het die stormquote:
Jij bent de behulpzame mod van fok. Ik ben de mod die geen flikker uitspookt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is je Google deaud ofzo? lui kreng![]()
[Centraal] Vrachtwagenchauffeurstopic *deel 18*
Sparen voor Dakar dan maarquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:25 schreef Sounddragon het volgende:
Prachtig man, knokken tegen de elementen is vet kewl op de brommert
Ach, Limburg is gedeeltelijk bedekt met modder, boeiend.quote:
Da's meer knokken tegen jezelfquote:
Pitten er nog uit gehad?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Veilig thuis, morgen ontsteking fiksen. Ff schoonkrabben hielp weinig.
de kroon moest bij deze wel boven blijven omdat we op de grond maar een goede 2m² werkruimte hadden, langs het tuinhuisje staat een douche die al bijna omwaaide dus daar mocht niks tegen aan komen, en aan de andere kanten stonden allemaal grote struiken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:16 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn boom aapies wilden altijd dat ze ondersteboven gingen hangen, zodat de kroon wegviel
Morgen ff wielen wisselen, bougies, verdelerkap en rotor kopen.quote:
is het ook, alleen aan materiaal al met katrollen, afvangtouwen, bolders en heel de zooiquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:47 schreef Paladijn het volgende:
Klinkt als een leuk puzzelstukje Densmee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |