SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
lol en kak. Je nick verkeerd geschrevenquote:
laat die man gewoon lekker masturberenquote:
Potato potetoquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:10 schreef Poit het volgende:
[..]
lol en kak. Je nick verkeerd geschreven
Is goedquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:12 schreef Reintji het volgende:
Overigens zal ik eens joinen bij BF3 tzt. Heb nu wel genoeg geoefend. Zie Spanks er ook steeds mee bezig.
Ik heb een gitaar!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:17 schreef Rossdale het volgende:
Hey ho Frank, zaterdag zuipen bij Poit. Gehen sie mit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Scriptie Ontwijkend Gedrag zo rond de lunchquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:12 schreef Reintji het volgende:
Overigens zal ik eens joinen bij BF3 tzt. Heb nu wel genoeg geoefend. Zie Spanks er ook steeds mee bezig.
Als ik weer eens 's avonds online ben zonder dat ik met mensen heb afgesproken zal ik je weer es joinen! Al heeft het knifen wel enigzins zijn sporen achtergelaten...quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is goed
Al joint Spanky mij tegenwoordig nooit meer na het knife-accident
Mooie tijdenquote:
Nee, wel levende ratjesquote:
Das heul niet moeilijk:quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:21 schreef Frankii het volgende:
[..]
Mooie tijden
Ik ga het even bekijken man, hangt er een beetje af van een hele moeilijke situatie die ik je nog wel even persoonlijk zal uitleggen. En ja, er is een vrouw in het spel.
Ja, ik neuk haar. Maar het hangt een beetje af van een moeilijk gesprek dat we donderdag gaan hebben of er zaterdag geneukt gaat worden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Das heul niet moeilijk:
Neuk je haar?
Indien ja: kies voor vrouw
Indien nee:
- is er een redelijke mogelijkheid dat er zaterdag geneukt gaat worden?
-indien ja: kies voor vrouw
-indien nee: gewoon naar poitemans komen
Dan neuk je haar zondagquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:44 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja, ik neuk haar. Maar het hangt een beetje af van een moeilijk gesprek dat we donderdag gaan hebben of er zaterdag geneukt gaat worden.
Zo dan?
Danku dankuquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tussen de 1e en laatste dag van de maand: Nebo, tussen de 27e en 30e: iedereen
Het is toch niet de dame van één van je vrienden hè? Ligt de relatie om een andere reden moeilijk? Is ze zwanger? Je hebt mij op whatsapp, dat je het weet!quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:44 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja, ik neuk haar. Maar het hangt een beetje af van een moeilijk gesprek dat we donderdag gaan hebben of er zaterdag geneukt gaat worden.
Zo dan?
okaaay hondje dan, hond is kleiner dan katquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen super eigenwijs maar mamma zegt altijd dat ze dat van dr baasje heeft ... en dan mij streng aankijkenquote:
Maar wel voorzien van een mooie kastquote:
hij is nog niet afquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Maar wel voorzien van een mooie kast
Ventquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo eindelijk tijd voor eten en top gear
Hmm, ja.. So be it.. Ventquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat maakt jouw gay aangezien we in de GAM SC Soap verloofd zijn
Jamaar.. jamaar.. *snif*quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik weet dus nog niet zeker of ik er zaterdag bij ben...
Owwwwwwww met hagelslag erover *YAMMIE*quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:30 schreef Reintji het volgende:
Slagroom op de slagroomvla.
Like a boss
Tuurlijk welquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik weet dus nog niet zeker of ik er zaterdag bij ben...
Jij mag datquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Laat mij lekker genieten van de autotjesen mijn games
en mijn formule 1
Kende m al maar blijft heerlijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:23 schreef wc-eend het volgende:
NEEEEEEEEEEE LOT!!!!!
JE MOET KOMEN!!! IK MOET JE OOIT EENS ZIEN!!!!
oh poitemans, die drop, niet normaal;
Jij ook alquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Meeeh spier verrekt in schouder/nek
Toch nog binnen gehadquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:07 schreef Sharana_LV het volgende:
wii ding is binnen, eindelijk zelda spelen
Ja heel raar, i kwerd vanochtend gebeld rond 10 uur, "pakketje mevrouw ik zet het beneden neer" .. dus ik wtf? ik slof naar beneden, kom ik daar zie ik helemaal niemand en geen pakketje ..quote:
Ook gewoon in de gang neer zettenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja heel raar, i kwerd vanochtend gebeld rond 10 uur, "pakketje mevrouw ik zet het beneden neer" .. dus ik wtf? ik slof naar beneden, kom ik daar zie ik helemaal niemand en geen pakketje ..ik dacht naja het is weer weg ofzo, weer meegenomen of gejat, komt buurman later aan de deur dat het pakketje in de hal stond?
dus of ik ben blind of het ging gewoon weird
stomme tnt mannetjes die niet meer boven hoeven af te leveren
heee ik zei dat het weird ging, niet dat ik weird benquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Ook gewoon in de gang neer zetten
Je bent gewoon weird
Waarom komen ze het niet meer aan de deur afleveren dan?
hehe, van je aproposquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heee ik zei dat het weird ging, niet dat ik weird ben![]()
.. okay t is wel waar maar dan nog
maar als je op 3e verdieping of hoger woont en geen lift hebt zijn ze niet meer verplicht naar boven te komen
Haha ben je nieuwsgierig? Maar sinds facebook weet we toch allemaal van elkaar hoe we eruit zien?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:23 schreef wc-eend het volgende:
NEEEEEEEEEEE LOT!!!!!
Jamaar het zou gewoon zo tof zijn als je erbij was!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha ben je nieuwsgierig? Maar sinds facebook weet we toch allemaal van elkaar hoe we eruit zien?
Mis er nog genoeg van GAM geloof ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha ben je nieuwsgierig? Maar sinds facebook weet we toch allemaal van elkaar hoe we eruit zien?
Shar is ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik denk niet dat "ik ben benieuwd hoeveel geiler je erin het echt uitziet!!" Lotje motiveert om daadwerkelijk te komenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:44 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Shar is ookop haar foto's maar in het echt is ze nog
![]()
![]()
![]()
![]()
Shar
Nee maar serieus nu... Je moet gewoon komen
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik denk niet dat "ik ben benieuwd hoeveel geiler je erin het echt uitziet!!" Lotje motiveert om daadwerkelijk te komen
Ik wil gewoon graag dat ze komt omdat ze een toffe chick is met wie ik wel een dagje rond wil hangen, samen met de andere SC'ers! (zelfde geldt voor de rest van de SC, jullie zijn allemaal toffe chicks!)
Haha thanks.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:44 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Shar is ookop haar foto's maar in het echt is ze nog
![]()
![]()
![]()
![]()
Shar
Nee maar serieus nu... Je moet gewoon komen
I like my girls nerdyquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Haha thanks.
Maar dan zul je lotje in het echt super leuk vinden hoor, ik ben meer nerd, zij meer babe
Ja en Edwinuss zit ook al lang niet meer onder dat accountquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Godskolere nog steeds Lucas. Die jongen post verdorie al 2 jaar niet meer onder dat account
nog steeds dusquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:21 schreef Frankii het volgende:
[..]
Mooie tijden
Ik ga het even bekijken man, hangt er een beetje af van een hele moeilijke situatie die ik je nog wel even persoonlijk zal uitleggen. En ja, er is een vrouw in het spel.
Kloptquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Mis er nog genoeg van GAM geloof ik
Maar irl is toch wel gezelliger
Deze is ook wel funnyquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:23 schreef wc-eend het volgende:
NEEEEEEEEEEE LOT!!!!!
Kan niet, Rossdale komtquote:
Bang voor een mes in je rug?quote:
lol, wtf.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
serieus mensen die aan je deur komen en je dan proberen te versieren
Poit kwam langs?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
serieus mensen die aan je deur komen en je dan proberen te versieren
Nee imeand die van markplaats iets op komt halen!quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:43 schreef Solique het volgende:
[..]
lol, wtf.
Andere vorm van aan de deur verkopen, verkoop jezelf.
Nog gekkerquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neee die is waarschijnlijk gek aan het worden dat ik elke dag zeur om tetris
En dan ook gelijk proberen te versierenquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee imeand die van markplaats iets op komt halen!
Hij komt gelukkig niet uit Ossquote:
Je kan te ver gaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kom uit geleeen, en als je nog een keer tegen mij praat amputeer ik je beeeeen
Schiedam represent hierquote:
JONGEE je krijg ttoch gelijk respect voor dit soort mensenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:02 schreef Solique het volgende:
Ik ga maar eens verder met Homeland kijken
[..]
Je kan te ver gaan![]()
![]()
Mensen die dit muziek noemen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JONGEE je krijg ttoch gelijk respect voor dit soort mensendat dit soort muziek nog in NL gemaakt wordt
*pinkt traantje weg*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:09 schreef Solique het volgende:
[..]
crap u know meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
and u know mequote:
Ahh super lief!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik denk niet dat "ik ben benieuwd hoeveel geiler je erin het echt uitziet!!" Lotje motiveert om daadwerkelijk te komen
Ik wil gewoon graag dat ze komt omdat ze een toffe chick is met wie ik wel een dagje rond wil hangen, samen met de andere SC'ers! (zelfde geldt voor de rest van de SC, jullie zijn allemaal toffe chicks!)
Nee joh, als er iemand babe is dan ben jij het wel! Jij hebt zelf mensen aan de deur die je proberen te versierenquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Haha thanks.
Maar dan zul je lotje in het echt super leuk vinden hoor, ik ben meer nerd, zij meer babe
Je had jezelf op marktplaats gezet?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee imeand die van markplaats iets op komt halen!
Dan kom je toch later? Ik ben ook pas om 20.00 klaar met werken, maar misschien drop ik ook nog langsquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ahh super lief!!
Maar het probleem is niet dat ik niet wil maar dat ik een deadline heb die zaterdag middag om 18.00. Echt te triest voor woorden, maar toch niet iets wat ik graag skip
Zo is dat! Doe maar weer gewoon met zelda smsen tijdens de meet zoals vorige keerquote:
dat was zo'n type dat alles versiert wat los en vast zit, dat is niet zo boeiend hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee joh, als er iemand babe is dan ben jij het wel! Jij hebt zelf mensen aan de deur die je proberen te versieren
zaterdagquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:35 schreef Frankii het volgende:
Hoe zit het nou dan. Dikke meet bij Poit?
En waar woont Poit? Ergens in de buurt van V_land ofzo toch? Gouda?quote:
si!! 12 uur is meetquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:44 schreef Frankii het volgende:
[..]
En waar woont Poit? Ergens in de buurt van V_land ofzo toch? Gouda?
Vanaf!!quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo is dat! Doe maar weer gewoon met zelda smsen tijdens de meet zoals vorige keer
is alleen voor de exclusieve VIP party membres die blijven pittenquote:Op donderdag 5 januari 2012 06:07 schreef wc-eend het volgende:
Tot zondagmiddag poitemans? Dan koop ik een enkeltje
Gefeliciteerd Lotje!quote:
Si, maar niet in V-land, Marokkanen-land: Goudaquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:44 schreef Frankii het volgende:
[..]
En waar woont Poit? Ergens in de buurt van V_land ofzo toch? Gouda?
Sterkte met los mosquitos!quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:03 schreef Poit het volgende:
[..]
is alleen voor de exclusieve VIP party membres die blijven pitten
Bij Marakech rechts, als je Agadir tegenkomt ben je te ver gegaan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Si, maar niet in V-land, Marokkanen-land: Gouda
Ik ben zo vip jongen...quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:03 schreef Poit het volgende:
[..]
is alleen voor de exclusieve VIP party membres die blijven pitten
heb wel maar beperkt plek. Zo groot is m'n huisje niet..quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:12 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik ben zo vip jongen...moet ik me slaapzak meenemen
hoef ik tenminste niet op tijd weg
Zolang je een plekje op de grond hebt, ben ik klaar..quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:32 schreef Poit het volgende:
[..]
heb wel maar beperkt plek. Zo groot is m'n huisje niet..
Vraag me sowieso af of het überhaupt allemaal wel past...
Hehehe playerquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:55 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Zolang je een plekje op de grond hebt, ben ik klaar..
En Shar mag wel bij mij op schoot om ruimte te besparen
de grond ligt volquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:55 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Zolang je een plekje op de grond hebt, ben ik klaar..
En Shar mag wel bij mij op schoot om ruimte te besparen
Ja, had het gezien. Durf nu gelijk niet de MM in te lopen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:18 schreef Sharana_LV het volgende:
3 halen 2 betalen op alle games bij de media markt
je zult het wel zien zaterdag. Heb teveel spullen voor zo'n klein huisje.quote:
Ik wil nog mario kartquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, had het gezien. Durf nu gelijk niet de MM in te lopen.
Ook voor cd's/films
ik ookquote:
Ik wil nog te veelquote:
Elke combo mag stond in boekje, tussen cd's/films/games (platformen)/etcquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:28 schreef Sharana_LV het volgende:
als je mag combineren met ps3 games enzo dan denk ik dat ik zeker wel even langs ga
YAAAYquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:30 schreef wc-eend het volgende:
Shar, ik neem zaterdag Harry Potter voor de DS mee voor je
Geen idee hoe duur hij in A'dam is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Als mario kart daar ook 45 euro is en we halen er 3 dan zou het 30 euro per persoon zijnmisscien wel een idee
Verschilt per vestigingquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:32 schreef SocialDisorder het volgende:
wat kosten Ass Creed Revelations, Uncharted 3 tegenwoordig bij de MM?
Jamaar andes heb ik hem zo aso langquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:35 schreef wc-eend het volgende:
Nee joh, laat maar liggen, kom ik hem wel ophalen zodra ik hem ooit nodig heb...
Online prijzen:quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:32 schreef SocialDisorder het volgende:
wat kosten Ass Creed Revelations, Uncharted 3 tegenwoordig bij de MM?
Chefquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:49 schreef StefanW het volgende:
[..]
Online prijzen:
AC:R 55 euro voor Xbox en PS en 49 euro voor pc
U3 55 euro
das nog best prijzig...quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:49 schreef StefanW het volgende:
[..]
Online prijzen:
AC:R 55 euro voor Xbox en PS en 49 euro voor pc
U3 55 euro
Prijzen in de vestigingen zelf kunnen nogal verschillen, alleen dan zal je naar binnen moeten lopen.quote:
I know, maar de dichtstbijzijnde MM is nogal uit de route en altijd kutparkeren.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Prijzen in de vestigingen zelf kunnen nogal verschillen, alleen dan zal je naar binnen moeten lopen.
Dan hou ik je kapotte xbox nog ffquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar andes heb ik hem zo aso lang
Jaaaaquote:
En anders heb ik hem ook nogquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
YAAAY
Ik neem je uncharted 2 wel mee teruger komen steeds zoveel games tussendoor, als ik hem ooit echt ga gamen leen ik hem dan wel ergens, anders heb ik hem zo lang
Die actie valt vies tegen. De prijzen van games zijn in ieder geval weer omhoog gepleurd ten opzichte van vorige maand. Ik zou goed kijken hoe voordelig het is ten opzichte van op internet bestellen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:18 schreef Sharana_LV het volgende:
3 halen 2 betalen op alle games bij de media markt
idd, vlak voor de kerst was Uncharted 3 33 euro, nu weer 55. Met 3 PS3 games kom je dan op 36 euro per spel. Nog niet duur, maar een stuk duurder dan de 22 euro die een spel zou kosten als je er drie van 33 op de kop tikt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:29 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die actie valt vies tegen. De prijzen van games zijn in ieder geval weer omhoog gepleurd ten opzichte van vorige maand. Ik zou goed kijken hoe voordelig het is ten opzichte van op internet bestellen.
30 euro voor mario kart is niet duurquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:29 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die actie valt vies tegen. De prijzen van games zijn in ieder geval weer omhoog gepleurd ten opzichte van vorige maand. Ik zou goed kijken hoe voordelig het is ten opzichte van op internet bestellen.
Lotje jarig?quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:44 schreef SuperFruitig het volgende:
Lotterman is jarigVanavond suhsi
hier ookquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:52 schreef Rossdale het volgende:
Kolere... 24 euro voor een retourtje Gouda... zo graag wil ik nou ook weer niet naar dat gat
Ik bob wel zaterdag
De gezondheidszorg tegenwoordigquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
zo fijn he, mensen met soa's en weet ik wat voor onzin meuk krijgen medicijnen vergoed maar als je zonder eigen schuld ziek bent mag je alles zelf betalenen dan ook nog eens medicijnen zo zwaar maken dat je ze altijd met maagbeschermers moet slikken, maar de maagbeschermers worden nu ook al niet meer vergoed
![]()
marktwerking van de zorgquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
zo fijn he, mensen met soa's en weet ik wat voor onzin meuk krijgen medicijnen vergoed maar als je zonder eigen schuld ziek bent mag je alles zelf betalenen dan ook nog eens medicijnen zo zwaar maken dat je ze altijd met maagbeschermers moet slikken, maar de maagbeschermers worden nu ook al niet meer vergoed
![]()
* SocialDisorder aait sharretje over bolletjequote:Op donderdag 5 januari 2012 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:
en ik had geen fysio vandaag, stond ik daar voor niets, i iz moron
Hier kost het ook 2 tientjes de manquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:52 schreef Rossdale het volgende:
Kolere... 24 euro voor een retourtje Gouda... zo graag wil ik nou ook weer niet naar dat gat
Ik bob wel zaterdag
U haz Failquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:
en ik had geen fysio vandaag, stond ik daar voor niets, i iz moron
Ik ga vanaf Breda met de auto. Indien dat goedkoper is kun je meerijdenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hier kost het ook 2 tientjes de man
KutPoit met zijn kutideeën
Businessmodel van de NS:quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:11 schreef Rossdale het volgende:
The hell, 33 euro vol tarief vanaf Eindhoven?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Businessmodel van de NS:
1) verhoog de prijzen
2) verkoop het onder het mom van "dan kunnen we de service blijven garanderen"
3) verlaag je service
4) WINST!
Voor jou welquote:
Voor de feestdagen was ie 27, zonder geklootquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
30 euro voor mario kart is niet duur
Iets met verjaardagsseks en rauwe vis. Nee, ik doe het niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:44 schreef SuperFruitig het volgende:
Lotterman is jarigVanavond suhsi
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:21 schreef Nebo het volgende:
[..]
Voor de feestdagen was ie 27, zonder gekloot
aan de andere kant: als je met de trein komt, loop je ook door de zeikregenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:25 schreef Rossdale het volgende:
Overigens nu twee keer in Gouda geweest, twee keer van en naar de auto moeten lopen in de zeikende regen.
Weersverwachting komende zaterdag: Zeikende regen
crapquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:25 schreef Rossdale het volgende:
Overigens nu twee keer in Gouda geweest, twee keer van en naar de auto moeten lopen in de zeikende regen.
jongen, ik lach me kapot hier om je postsquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:28 schreef Rossdale het volgende:
Verder ben ik best wel een vrolijke jongen hoor
Ben sowieso nog aan het rondkijken voor een goede parkeerplaats vlakbij.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:25 schreef Rossdale het volgende:
True thatquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
aan de andere kant: als je met de trein komt, loop je ook door de zeikregen
en zit je in een coupe vol met mensen die in de zeikregen hebben gelopen
Het was niet mijn ideequote:Op donderdag 5 januari 2012 11:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hier kost het ook 2 tientjes de man
KutPoit met zijn kutideeën
Je moet ook niet flauwvallen, gekkiequote:Op donderdag 5 januari 2012 11:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Sowieso treinenmensen die niet voor je op willen staan omdat je toch nog jong bent en dan opeens raar opkijken als je flauw valt
Tsk, jullie vrouwen doen ook echt alles om je zin te krijgen he?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Sowieso treinenmensen die niet voor je op willen staan omdat je toch nog jong bent en dan opeens raar opkijken als je flauw valt
het werkt nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tsk, jullie vrouwen doen ook echt alles om je zin te krijgen he?
omdat we jullie doorhebbenquote:
WAIT A MINUTE!quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
omdat we jullie doorhebben
NEVERRRRRquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:10 schreef SocialDisorder het volgende:
nu moeten we nog een manier verzinnen om onder de sex-chantage uit te komen....
Dan maar er boven opquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:10 schreef SocialDisorder het volgende:
nu moeten we nog een manier verzinnen om onder de sex-chantage uit te komen....
quote:
jij moet duidelijk eens Beauty & The Beast, The Lion King of Fantasia gaan kijken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Waarom zou je een tekenfilm in 1080p willen hebben? Nooit begrepen
Die eerste 2 ok, Fantasia is een schijtfilm daar ga ik geen tijd aan besteden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij moet duidelijk eens Beauty & The Beast, The Lion King of Fantasia gaan kijken.
Jij bent een schijtfilm!quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die eerste 2 ok, Fantasia is een schijtfilm daar ga ik geen tijd aan besteden.
Of gewoon een extra hdd kopen!quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:50 schreef SocialDisorder het volgende:
Disney BluRay-releases voor 2012 die in huize SD thuishoren:
Lady and the Tramp Diamond Edition
Tarzan
Fox and the Hound (2 - Pack)
Cinderella Diamond Edition
The Aristocats
101 Dalmatians
The Rescuers
The Rescuers Down Under
Aladdin
Tigger Movie
Finding Nemo
Brave
ik moet een 2e baan gaan nemen
homo worden.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:07 schreef Poit het volgende:
[..]
homo worden.
Challenge completed.
Slotje
Dat zeg je nu maar ondertussen wel een beetje aan m'n ballen kietelen als we elkaar zien...quote:
dat is ook alleen maar omdat je zei dat je jeuk had en er niet goed bij kon...quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat zeg je nu maar ondertussen wel een beetje aan m'n ballen kietelen als we elkaar zien...
je ging maar wat graag op je knietjes!quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat is ook alleen maar omdat je zei dat je jeuk had en er niet goed bij kon...
WAIT A MINUTE!
ja, duh, ik ben gewoon een goede bro. Als mijn bro wat nodig heeft, dan regel ik dat gewoon, weet ik veel dat jij er gewoon misbruik van maaktquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:46 schreef Poit het volgende:
[..]
je ging maar wat graag op je knietjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Van een bro helpen hoor je geen glinsters in je ogen te krijgen grote viezerik!quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ja, duh, ik ben gewoon een goede bro. Als mijn bro wat nodig heeft, dan regel ik dat gewoon
owh dus dat zag je wel? Waarom zei je dan niets toen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Van een bro helpen hoor je geen glinsters in je ogen te krijgen grote viezerik!
Omdat je al lang had aangegeven voor je vrouw en dochter te kiezen..quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
owh dus dat zag je wel? Waarom zei je dan niets toen?
ik voel me gekwetst
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Omdat je al lang had aangegeven voor je vrouw en dochter te kiezen..
Deed pijn dat te horen maar heb dat wel geaccepteerd
Dat is gewoon een kwestie van een goed netwerk hebben thuis! Daar heb je geen internet voor nodig! En kinderen van nu kunnen het ook prima begrijpen als ze geen Aladdin kunnen kijken omdat het internet plat ligt, die zijn niet anders gewend dan dat er chaos ende panieck is als internet niet werktquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik koop Disney gewoon standaard. Ga maar eens aan je kind uitleggen dat ze geen Aladdin kan kijken omdat het internet plat ligt
das wel ERG zwaar gestraft! Gewoon een snoeiharde "foei!" en dan is het klaar IMHO.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)aller-overleden.html
En komt er waarschijnlijk weer vanaf met een taakstraf![]()
Hier hadden ze in de middeleeuwen een uiterst effectieve en vermakelijke straf voor...quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
NIEUW SC VLEESCH!!! HIJ IS VAN MIJ ZEG IK JULLIE, AFBLIJVEN!!!!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:19 schreef StefanW het volgende:
[..]
Hier hadden ze in de middeleeuwen een uiterst effectieve en vermakelijke straf voor...
Steniging
Kak.quote:
quote:
Met 2 benen inkomen, da's rood!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://nos.nl/video/22911(...)teurvoetbal-beu.html
wtf @ 0.22![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
ik ben het amateurvoetbal beuquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
wtf @ 0.22![]()
![]()
Hij is ook al zo'n fan van halfnaakte ingeoliede mannen die elkaar knuffelen in een boksring... Wessiej de tweedequote:Op donderdag 5 januari 2012 14:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
NIEUW SC VLEESCH!!! HIJ IS VAN MIJ ZEG IK JULLIE, AFBLIJVEN!!!!!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
NIEUW SC VLEESCH!!! HIJ IS VAN MIJ ZEG IK JULLIE, AFBLIJVEN!!!!!
quote:
Duidelijk ken jij de diva's niet...quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is ook al zo'n fan van halfnaakte ingeoliede mannen die elkaar knuffelen in een boksring... Wessiej de tweede
Levenslang op water en brood imo.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat de fuck.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
wtf @ 0.22![]()
![]()
Oh god niet nóg een wessiej!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is ook al zo'n fan van halfnaakte ingeoliede mannen die elkaar knuffelen in een boksring... Wessiej de tweede
Have no fear.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Oh god niet nóg een wessiej!
helaas zegt dat meer over Wessiej dan over jou...quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:01 schreef StefanW het volgende:
[..]
Have no fear.
Ik ben groter (wie niet), ouder, knapper, intelligenter, enz enz enz......
Dat verklaart al die wijven in je avatarquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:53 schreef StefanW het volgende:
[..]
Duidelijk ken jij de diva's niet...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
helaas zegt dat meer over Wessiej dan over jou...
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat verklaart al die wijven in je avatar
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat verklaart al die wijven in je avatar
Moet SD wel weten!quote:
Ik wist wel dat je het zou weten, jij wandelende filmencyclopedie jij!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0779982/
film is te awesome gewoonquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je het zou weten, jij wandelende filmencyclopedie jij!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Levenslang op water en brood imo.
Zoiets is niet levensvatbaar, laat staan dat je zoiets in de maatschappij houdt
Jij snapt hetquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat de fuck.
Ook vastzetten en niet meer loslaten. Beesten zijn het.
En ik mis Edge in je avatar..quote:
Soms ben ik wel garpig!quote:
Holy shit, briljant... deze gaan we vanavond opzoeken op de piratenbaai.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:42 schreef SocialDisorder het volgende:
Check ook het eind van die tweede
Ik kijk nu ook niet heul fanatiek meer. Vaak alleen de ppv's.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:56 schreef Poit het volgende:
[..]
En ik mis Edge in je avatar..
Heb WWE een hele tijd gevolgd maar ben het nu wel een beetje zat.. Repetitieve verhaallijnen zonder interessante nieuwe poppen..
Edge was gewoon een goede entertainer. En hij had de beste spear of them allquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:05 schreef StefanW het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook niet heul fanatiek meer. Vaak alleen de ppv's.
En ik ben old school opgegroeid met WCW, worstelaars zijn bij mij bruut, groot en gemeen (Rock, Goldberg, (jonge) Nash, Sting).
Niet van die watjes zoals Edge en zulcks.
Ik ken B films, ik ken zelfs C films, maar dat er nog een klasse D films bestond is nieuw voor mijquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:42 schreef SocialDisorder het volgende:
Check ook het eind van die tweede
je hebt zeker geen SyFy Channel?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ken B films, ik ken zelfs C films, maar dat er nog een klasse D films bestond is nieuw voor mij
Dat is bijna toch?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Edge was gewoon een goede entertainer. En hij had de beste spear of them allEn nog betere entrance song!
Maar met je eens hoor.. Het is gewoon niet meer wat het geweest is.. Ook de PPV's trekken me niet genoeg meer.. Al zal ik Wrestlemania niet zo snel overslaan..
IK MOEST DWEILEN ONDER MN STOELquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Soms ben ik wel garpig!
-edit: Vind je m'n nieuwe FB profile picture niet dead sexy?
eerste weekend april? Gok ik?quote:
Logisch.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
IK MOEST DWEILEN ONDER MN STOEL
Ja volgens mij welquote:
Dit is voor mij toch echt de beste spear ooit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Edge was gewoon een goede entertainer. En hij had de beste spear of them allEn nog betere entrance song!
Maar met je eens hoor.. Het is gewoon niet meer wat het geweest is.. Ook de PPV's trekken me niet genoeg meer.. Al zal ik Wrestlemania niet zo snel overslaan..
Jerichoquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:38 schreef StefanW het volgende:
[..]
Dit is voor mij toch echt de beste spear ooit.
Maar true, Edge had een vet intro.
Ik heb idd nog een paar vaste dingen (WM, Rumble) en verder als ik er aan denk en zin heb.
Ben nu wel weer benieuwd naar de terugkeer van Jericho.
Hopelijk dit jaar geen spoilers hierquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:21 schreef koei het volgende:
En allemaal Wie is de mol kijken vanavond en nu mee doen aan de prono: WIDM Prono 2012
hoeraquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:20 schreef koei het volgende:
WorstelenEén van de grote minpunten van mn vriend... Vooral omdat hij zo enthousiast is dat hij alles ook aan mij vertelt en hij dan 'toffe' stukjes gaat laten zien enzo
Ik heb van de week een stukje worstelen met de Muppets gezien, dat was dan nog wel leuk, maar verder is het maar een kansloos toneelstukje eigenlijk. En die worstelpakjes
!
Hij vond jouw WWE review overigens wel erg goed Wessiej! Daar moest ik je nog een complimentje over geven.
Het is Maritquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hopelijk dit jaar geen spoilers hier
picsquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:40 schreef Sharana_LV het volgende:
MIJN INLOOPKAST IS KLAAR EN FREAKING AWESOME![]()
nou nog alles erin gaan doen
net klaar met alle lakjes in rde rekken, zal zo ff foto whatsappen... met 3e rek erbij heb ik weer plek voor nieuwequote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
net klaar met alle lakjes in rde rekken, zal zo ff foto whatsappen... met 3e rek erbij heb ik weer plek voor nieuwe
En wat voor één?!quote:
Congratzquote:
Ubernerdquote:
Niceeeeeequote:Op donderdag 5 januari 2012 21:11 schreef Sharana_LV het volgende:
zo hele kast is volna alle kleding en schoenen uitgezocht en weggedaan te hebben en 150 nagellakjes verkocht past alles ook nog en gelijk ook wat ruimte voor een goede shopping spree morgen
Je hebt nog iets ruimtequote:Op donderdag 5 januari 2012 21:11 schreef Sharana_LV het volgende:
zo hele kast is volna alle kleding en schoenen uitgezocht en weggedaan te hebben en 150 nagellakjes verkocht past alles ook nog en gelijk ook wat ruimte voor een goede shopping spree morgen
Laat ik het hopen van nietquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |