SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
lol en kak. Je nick verkeerd geschrevenquote:
laat die man gewoon lekker masturberenquote:
Potato potetoquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:10 schreef Poit het volgende:
[..]
lol en kak. Je nick verkeerd geschreven
Is goedquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:12 schreef Reintji het volgende:
Overigens zal ik eens joinen bij BF3 tzt. Heb nu wel genoeg geoefend. Zie Spanks er ook steeds mee bezig.
Ik heb een gitaar!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:17 schreef Rossdale het volgende:
Hey ho Frank, zaterdag zuipen bij Poit. Gehen sie mit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Scriptie Ontwijkend Gedrag zo rond de lunchquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:12 schreef Reintji het volgende:
Overigens zal ik eens joinen bij BF3 tzt. Heb nu wel genoeg geoefend. Zie Spanks er ook steeds mee bezig.
Als ik weer eens 's avonds online ben zonder dat ik met mensen heb afgesproken zal ik je weer es joinen! Al heeft het knifen wel enigzins zijn sporen achtergelaten...quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is goed
Al joint Spanky mij tegenwoordig nooit meer na het knife-accident
Mooie tijdenquote:
Nee, wel levende ratjesquote:
Das heul niet moeilijk:quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:21 schreef Frankii het volgende:
[..]
Mooie tijden
Ik ga het even bekijken man, hangt er een beetje af van een hele moeilijke situatie die ik je nog wel even persoonlijk zal uitleggen. En ja, er is een vrouw in het spel.
Ja, ik neuk haar. Maar het hangt een beetje af van een moeilijk gesprek dat we donderdag gaan hebben of er zaterdag geneukt gaat worden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Das heul niet moeilijk:
Neuk je haar?
Indien ja: kies voor vrouw
Indien nee:
- is er een redelijke mogelijkheid dat er zaterdag geneukt gaat worden?
-indien ja: kies voor vrouw
-indien nee: gewoon naar poitemans komen
Dan neuk je haar zondagquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:44 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja, ik neuk haar. Maar het hangt een beetje af van een moeilijk gesprek dat we donderdag gaan hebben of er zaterdag geneukt gaat worden.
Zo dan?
Danku dankuquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tussen de 1e en laatste dag van de maand: Nebo, tussen de 27e en 30e: iedereen
Het is toch niet de dame van één van je vrienden hè? Ligt de relatie om een andere reden moeilijk? Is ze zwanger? Je hebt mij op whatsapp, dat je het weet!quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:44 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja, ik neuk haar. Maar het hangt een beetje af van een moeilijk gesprek dat we donderdag gaan hebben of er zaterdag geneukt gaat worden.
Zo dan?
okaaay hondje dan, hond is kleiner dan katquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen super eigenwijs maar mamma zegt altijd dat ze dat van dr baasje heeft ... en dan mij streng aankijkenquote:
Maar wel voorzien van een mooie kastquote:
hij is nog niet afquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Maar wel voorzien van een mooie kast
Ventquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo eindelijk tijd voor eten en top gear
Hmm, ja.. So be it.. Ventquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat maakt jouw gay aangezien we in de GAM SC Soap verloofd zijn
Jamaar.. jamaar.. *snif*quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik weet dus nog niet zeker of ik er zaterdag bij ben...
Owwwwwwww met hagelslag erover *YAMMIE*quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:30 schreef Reintji het volgende:
Slagroom op de slagroomvla.
Like a boss
Tuurlijk welquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik weet dus nog niet zeker of ik er zaterdag bij ben...
Jij mag datquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Laat mij lekker genieten van de autotjesen mijn games
en mijn formule 1
Kende m al maar blijft heerlijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:23 schreef wc-eend het volgende:
NEEEEEEEEEEE LOT!!!!!
JE MOET KOMEN!!! IK MOET JE OOIT EENS ZIEN!!!!
oh poitemans, die drop, niet normaal;
Jij ook alquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Meeeh spier verrekt in schouder/nek
Toch nog binnen gehadquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:07 schreef Sharana_LV het volgende:
wii ding is binnen, eindelijk zelda spelen
Ja heel raar, i kwerd vanochtend gebeld rond 10 uur, "pakketje mevrouw ik zet het beneden neer" .. dus ik wtf? ik slof naar beneden, kom ik daar zie ik helemaal niemand en geen pakketje ..quote:
Ook gewoon in de gang neer zettenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja heel raar, i kwerd vanochtend gebeld rond 10 uur, "pakketje mevrouw ik zet het beneden neer" .. dus ik wtf? ik slof naar beneden, kom ik daar zie ik helemaal niemand en geen pakketje ..ik dacht naja het is weer weg ofzo, weer meegenomen of gejat, komt buurman later aan de deur dat het pakketje in de hal stond?
dus of ik ben blind of het ging gewoon weird
stomme tnt mannetjes die niet meer boven hoeven af te leveren
heee ik zei dat het weird ging, niet dat ik weird benquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Ook gewoon in de gang neer zetten
Je bent gewoon weird
Waarom komen ze het niet meer aan de deur afleveren dan?
hehe, van je aproposquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heee ik zei dat het weird ging, niet dat ik weird ben![]()
.. okay t is wel waar maar dan nog
maar als je op 3e verdieping of hoger woont en geen lift hebt zijn ze niet meer verplicht naar boven te komen
Haha ben je nieuwsgierig? Maar sinds facebook weet we toch allemaal van elkaar hoe we eruit zien?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:23 schreef wc-eend het volgende:
NEEEEEEEEEEE LOT!!!!!
Jamaar het zou gewoon zo tof zijn als je erbij was!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha ben je nieuwsgierig? Maar sinds facebook weet we toch allemaal van elkaar hoe we eruit zien?
Mis er nog genoeg van GAM geloof ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha ben je nieuwsgierig? Maar sinds facebook weet we toch allemaal van elkaar hoe we eruit zien?
Shar is ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik denk niet dat "ik ben benieuwd hoeveel geiler je erin het echt uitziet!!" Lotje motiveert om daadwerkelijk te komenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:44 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Shar is ookop haar foto's maar in het echt is ze nog
![]()
![]()
![]()
![]()
Shar
Nee maar serieus nu... Je moet gewoon komen
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik denk niet dat "ik ben benieuwd hoeveel geiler je erin het echt uitziet!!" Lotje motiveert om daadwerkelijk te komen
Ik wil gewoon graag dat ze komt omdat ze een toffe chick is met wie ik wel een dagje rond wil hangen, samen met de andere SC'ers! (zelfde geldt voor de rest van de SC, jullie zijn allemaal toffe chicks!)
Haha thanks.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:44 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Shar is ookop haar foto's maar in het echt is ze nog
![]()
![]()
![]()
![]()
Shar
Nee maar serieus nu... Je moet gewoon komen
I like my girls nerdyquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Haha thanks.
Maar dan zul je lotje in het echt super leuk vinden hoor, ik ben meer nerd, zij meer babe
Ja en Edwinuss zit ook al lang niet meer onder dat accountquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Godskolere nog steeds Lucas. Die jongen post verdorie al 2 jaar niet meer onder dat account
nog steeds dusquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:21 schreef Frankii het volgende:
[..]
Mooie tijden
Ik ga het even bekijken man, hangt er een beetje af van een hele moeilijke situatie die ik je nog wel even persoonlijk zal uitleggen. En ja, er is een vrouw in het spel.
Kloptquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Mis er nog genoeg van GAM geloof ik
Maar irl is toch wel gezelliger
Deze is ook wel funnyquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:23 schreef wc-eend het volgende:
NEEEEEEEEEEE LOT!!!!!
Kan niet, Rossdale komtquote:
Bang voor een mes in je rug?quote:
lol, wtf.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
serieus mensen die aan je deur komen en je dan proberen te versieren
Poit kwam langs?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
serieus mensen die aan je deur komen en je dan proberen te versieren
Nee imeand die van markplaats iets op komt halen!quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:43 schreef Solique het volgende:
[..]
lol, wtf.
Andere vorm van aan de deur verkopen, verkoop jezelf.
Nog gekkerquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neee die is waarschijnlijk gek aan het worden dat ik elke dag zeur om tetris
En dan ook gelijk proberen te versierenquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee imeand die van markplaats iets op komt halen!
Hij komt gelukkig niet uit Ossquote:
Je kan te ver gaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kom uit geleeen, en als je nog een keer tegen mij praat amputeer ik je beeeeen
Schiedam represent hierquote:
JONGEE je krijg ttoch gelijk respect voor dit soort mensenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:02 schreef Solique het volgende:
Ik ga maar eens verder met Homeland kijken
[..]
Je kan te ver gaan![]()
![]()
Mensen die dit muziek noemen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JONGEE je krijg ttoch gelijk respect voor dit soort mensendat dit soort muziek nog in NL gemaakt wordt
*pinkt traantje weg*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:09 schreef Solique het volgende:
[..]
crap u know meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
and u know mequote:
Ahh super lief!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik denk niet dat "ik ben benieuwd hoeveel geiler je erin het echt uitziet!!" Lotje motiveert om daadwerkelijk te komen
Ik wil gewoon graag dat ze komt omdat ze een toffe chick is met wie ik wel een dagje rond wil hangen, samen met de andere SC'ers! (zelfde geldt voor de rest van de SC, jullie zijn allemaal toffe chicks!)
Nee joh, als er iemand babe is dan ben jij het wel! Jij hebt zelf mensen aan de deur die je proberen te versierenquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Haha thanks.
Maar dan zul je lotje in het echt super leuk vinden hoor, ik ben meer nerd, zij meer babe
Je had jezelf op marktplaats gezet?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee imeand die van markplaats iets op komt halen!
Dan kom je toch later? Ik ben ook pas om 20.00 klaar met werken, maar misschien drop ik ook nog langsquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ahh super lief!!
Maar het probleem is niet dat ik niet wil maar dat ik een deadline heb die zaterdag middag om 18.00. Echt te triest voor woorden, maar toch niet iets wat ik graag skip
Zo is dat! Doe maar weer gewoon met zelda smsen tijdens de meet zoals vorige keerquote:
dat was zo'n type dat alles versiert wat los en vast zit, dat is niet zo boeiend hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee joh, als er iemand babe is dan ben jij het wel! Jij hebt zelf mensen aan de deur die je proberen te versieren
zaterdagquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:35 schreef Frankii het volgende:
Hoe zit het nou dan. Dikke meet bij Poit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |