Ja maar dat is besloten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Drumpie, je snapt er geen hond van, maar dat vergeef ik je hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mor luister. Je begon te zeiken dat niet mee werd gevraagd voor de kerstversiering. Je mocht wel helpen met het station toch? Je wou een event, wij geven jou een event!
Bob trolled nog harder dan jij weet en wij hebben hem zovaaaaaaak gewaarschuwd/geband en gekickt dat hij nu even mag afkoelen. Bob loopt langer op de server dan jij en ik weet dus heel goed of dit een juiste beslissing is ofniet. Wij hebben ook niet gezegd dat Bob niet terug mag komen.
Onze server is oprecht, we zijn aardig als jij dat ook bent. Zoals je je nu gaat gedragen, als een dramaqueen dus dat vind ik niet rlx, dus doe ik net zo terug. Komop man grow some fucking balls en ga niet liggen janken om elk klein ding wat er verandert wat jij niet leuk vindt.
Ik word hier echt schijtziek van. True story.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:48 schreef TJV het volgende:
Drumpie is het openbaar maken van logs niet banwaardig?Oei oei, ban me dan maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/careSuikoden heerst
Klopt geen reet van. Ik heb niets tegen Bobbernaut.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:50 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Ik heb liever bob dan tom of naantje, maar die zijn natuurlijk van harte welkom en genieten grandioos van het feit dat bob eruit gedonderd wordt.
Das de enige site op het hele verrekte internet waar ik dit probleem heeft. Ik kan me niet herinneren ooit met de cookies gekloot te hebben. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?quote:De pagina verwijst niet op een juiste manier door
Firefox heeft vastgesteld dat de server het verzoek voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen.
Dit probleem kan soms worden veroorzaakt door het uitschakelen of weigeren van cookies.
Zijn best wat mensen die daar geen goeie ervaring mee hebben.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:56 schreef Berend. het volgende:
Op G2play.net is Minecraft maar een 10tje, koop het daar maar ^^
Tom of Naantje spelen niet eens op de server kerel, waar maak je je druk om? Tom nu wel trouwens. EN Bob is om een reden tijdelijk geband, daar doe je niks aan. Het is niet eerlijk om bob op de server te laten rondlopen tegenover de andere users die wel gelijk geband worden snapje? Je vergelijkt appels met peren kerel. Bob weet zelf ook heel goed dat die geband is en ik ken bob langer dan jij dus maak je geen zorgen om bob.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:50 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Drumpie, je snapt er geen hond van, maar dat vergeef ik je hoor.
Ik heb liever bob dan tom of naantje, maar die zijn natuurlijk van harte welkom en genieten grandioos van het feit dat bob eruit gedonderd wordt.
Oké, bob kan zeiken, maar doet niet zo achterlijk als die kuttrolls die hier rondlopen.
Je bent trouwens kansloos dat je achter m'n rug om beweert dat ik zielig ben, zeg het dan in mijn face.
Dat event deed ik niet eens voor mezelf, dat deed ik voor iedereen die een event wilde en ik had simpelweg het idee een schatzoektocht te maken
Je mag blij zijn dat ik überhaupt tijd wil besteden aan het verzinnen van een event, je mag blij zijn dat ik wilde helpen met dat station, zelfs al hadden jullie zonder mij genoeg andere bouwers. True story
Die ninja moest omdat anders de zin niet klopte en het leek alsof ik Lorrelies beledigde.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:02 schreef Mordecai het volgende:
Leuke ninja-edit drumpie, met je ''want iedereen hier weet dat jij ongelijk hebt''.
Godzijdank gaat het over hoe en wát IK doe en denk, en zijn jullie niet de personen te bepalen hoe ik mij zou voelen.
Jij mag blij zijn dat ík voor je wilde bouwen, dat ik op jóúw server wilde bouwen.
Verder zou ik als ik jou was je bek maar houden over Lorrelies, die kan heel goed voor zichzelf denken, zonder dat ik haar ook maar iets zeg
Komt voor dequote:Op woensdag 4 januari 2012 20:05 schreef zerokil het volgende:
Misschien een appart topicje?
MOD WARNING
Of nog beter, ga op IRC of PM verderquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:05 schreef zerokil het volgende:
Misschien een appart topicje?
MOD WARNING
Dat wil ik altijd zeggen als iemand iets aan mij vraagt op mijn werk (bij de bakker dus)quote:
Whehe.quote:
krijg ik nu unban?quote:
wtf waarom sta ik erin?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:45 schreef Exentric90 het volgende:
zowiezo kinderlijk kut gedrag hier, van zowel mor, drump, tom, bob, en anderen.. echt zo triest.. niet alleen ingame maar ook in t topic.. kap nu eens en doe normaal en volwassen man..
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:46 schreef zerokil het volgende:
....Bobbernaut je gedraagt je naar je leeftijd,10jaar doe dat nou niet..
quote:
LIEVE ECTO!quote:
hoaxquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:50 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Kan niet, ik zou je verblinden met mijn awesomeness.
omdat je gewoon kinderachtig bent.. afentoe dan.. net zoals drump nu zo reageert in dit topic, en mor, enigste die zich een beetje volwassen gedraagt in de discussie is lor.. bij de rest komt er niet veel zinnigs uit..quote:
ok.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:53 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
omdat je gewoon kinderachtig bent.. afentoe dan.. net zoals drump nu zo reageert in dit topic, en mor, enigste die zich een beetje volwassen gedraagt in de discussie is lor.. bij de rest komt er niet veel zinnigs uit..
Ok bedankt voor de info man. Hebben we wat aan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:53 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
omdat je gewoon kinderachtig bent.. afentoe dan.. net zoals drump nu zo reageert in dit topic, en mor, enigste die zich een beetje volwassen gedraagt in de discussie is lor.. bij de rest komt er niet veel zinnigs uit..
echt jij.. dat je uberhaupt nog niet gebant bent..quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:55 schreef TJV het volgende:
[..]
Ok bedankt voor de info man. Hebben we wat aan.
ik sta er tenminste niet inquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:55 schreef TJV het volgende:
[..]
Ok bedankt voor de info man. Hebben we wat aan.
Ben ik al geweest.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:57 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
echt jij.. dat je uberhaupt nog niet gebant bent..
pizza en magnetronmaaltijden?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:51 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Duh, minecraft is mijn leven. Wat heb ik nog meer nodig.
OMFG wat is er met mij aan de hand als ik serieus vrijwel leef op pizza en magnetronmaaltijden?quote:
Wat voor soort event dan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:59 schreef gogosweden het volgende:
EVENT-INFORMATIE
Omdat ik, vbownswow deze maand 6 maanden mod ben bij drumpie hebben we een GROOT event!
Aanvang : 2012-01-05 20:00 uur
Waar: fokcraft.nl bij de spawn.
Wat moet ik meenemen? : helemaal niets! Zorg dat je met een LEGE inventory naar de spawn komt, anders loop je misschien het risico je inventory te verliezen.
ja dit is allemaal wel leuk enzo, maar winnen we ook wat? : Jazeker. De winnaar krijgt een prijs! maar wat dat is houden we nog even geheim.
Het event zal ongeveer een uurtje duren.
Meer detaills komen nog!
Dan ben je een gemiddelde student?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
OMFG wat is er met mij aan de hand als ik serieus vrijwel leef op pizza en magnetronmaaltijden?
Eén ding weet ik zeker. Als het spleef is, dan heb ik het gehad.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:08 schreef bobbernaut het volgende:
Teringzooi is er eindelijk weer een event kan ik niet meedoen -.-
Is het niet *veranderd snel map*.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:14 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Eén ding weet ik zeker. Als het spleef is, dan heb ik het gehad.
Dat is een beetje het probleem, ik heb al bijna 3 jaar een vaste baanquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:13 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dan ben je een gemiddelde student?
nee, ik zeg niets. maar ik kan je nu al zeggen dat het enorm leuk word!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:07 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Wat voor soort event dan?Kun je geen hint geven?
Ja ik bedoel kom op, die Bobber wilt dat al eeuwen dus het zou wel een hele erge naaistreek zijn hèquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:17 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Is het niet *veranderd snel map*.
Was ook maar een grapje.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:19 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja ik bedoel kom op, die Bobber wilt dat al eeuwen dus het zou wel een hele erge naaistreek zijn hè
Maar kom misschien wel even kijken morgen.
Daar houd ik je aan!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, ik zeg niets. maar ik kan je nu al zeggen dat het enorm leuk word!
Nou ja, dan heeft die ook meteen een antwoord op zn vraag in de TT. Bouw een mooie Spleef arena als je ban er op zit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:19 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja ik bedoel kom op, die Bobber wilt dat al eeuwen dus het zou wel een hele erge naaistreek zijn hè
Maar kom misschien wel even kijken morgen.
Heb je die al niet heel vaak gepost?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:25 schreef Flodder450 het volgende:
Holy shit dat stuk aan het begin van het filmpje
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als bob terug is gaan we een keivet pvp event doen speciaal voor hem.
mét paintball mod!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als bob terug is gaan we een keivet pvp event doen speciaal voor hem.
En My little pony shizzle.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
- gaan we een keivet pvp event doen -
Arena is er al.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:31 schreef Flodder450 het volgende:
ik bouw wel een arena met hem ;D
colloseum ofzo
Nee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:41 schreef bobbernaut het volgende:
Is er kans dat ik heel even unban krijg om met event mee te doen?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:41 schreef bobbernaut het volgende:
Is er kans dat ik heel even unban krijg om met event mee te doen?
En toothless mag wel even een maandje voor mij spelenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:47 schreef Flodder450 het volgende:
Ban mij dan gewoon om bobber toch mee te laten doen
Sorry, dat is te min voor mij.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:48 schreef maurisioo het volgende:
[..]
TomVNL gaat Drumpie verstoten, en dan wordt hij admin van de server!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:57 schreef Snorrenbaard het volgende:
bob je mag wel bij mij thuis komen spelen
Ik heb sws toch een altquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:52 schreef MineraalWater het volgende:
Bob je mag wel op mijn account spelen mits je je goed gedraagd.
Sput?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:08 schreef Sitethief het volgende:
Ik wou graag samen met iemand iets bouwen, niks heel groots ofzo. Ben het gewoon zat om steeds projectjes alleen te doen.
Gewoon een avondje bouwen en iets moois neerzetten.
Mjah die mag niet avonden achter elkaar achter de pc kruipen... Is ook niet goed, die heeft nog huiswerk enzoquote:
Vroegah was ze wel vaak online.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:15 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mjah die mag niet avonden achter elkaar achter de pc kruipen... Is ook niet goed, die heeft nog huiswerk enzo.
Toen was jij er nogquote:
Ik zie het verband niet.quote:
Ik ook nietquote:
Haha, dat is waar. Dodgey deed hetzelfde. Hoort erbij.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar mijn ouders zijn er achter dat ze af en toe op tijden online was waar ze niet online hoorde te zijn, ik bedoel, t'kind is nog maar 13.
Weet ik, deed ik ook 12 jaar geledenquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:31 schreef TJV het volgende:
[..]
Haha, dat is waar. Dodgey deed hetzelfde. Hoort erbij.
En dan niet weten hoe je de geschiedenis moet verwijderen zodat pa en ma na het eten nog even met je wilden praten over war je allemaal hebt opgezeten :xquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:34 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Weet ik, deed ik ook 12 jaar geleden
Ouwe lul.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:34 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Weet ik, deed ik ook 12 jaar geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |