krijg ik nu unban?quote:
wtf waarom sta ik erin?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:45 schreef Exentric90 het volgende:
zowiezo kinderlijk kut gedrag hier, van zowel mor, drump, tom, bob, en anderen.. echt zo triest.. niet alleen ingame maar ook in t topic.. kap nu eens en doe normaal en volwassen man..
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:46 schreef zerokil het volgende:
....Bobbernaut je gedraagt je naar je leeftijd,10jaar doe dat nou niet..
quote:
LIEVE ECTO!quote:
hoaxquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:50 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Kan niet, ik zou je verblinden met mijn awesomeness.
omdat je gewoon kinderachtig bent.. afentoe dan.. net zoals drump nu zo reageert in dit topic, en mor, enigste die zich een beetje volwassen gedraagt in de discussie is lor.. bij de rest komt er niet veel zinnigs uit..quote:
ok.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:53 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
omdat je gewoon kinderachtig bent.. afentoe dan.. net zoals drump nu zo reageert in dit topic, en mor, enigste die zich een beetje volwassen gedraagt in de discussie is lor.. bij de rest komt er niet veel zinnigs uit..
Ok bedankt voor de info man. Hebben we wat aan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:53 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
omdat je gewoon kinderachtig bent.. afentoe dan.. net zoals drump nu zo reageert in dit topic, en mor, enigste die zich een beetje volwassen gedraagt in de discussie is lor.. bij de rest komt er niet veel zinnigs uit..
echt jij.. dat je uberhaupt nog niet gebant bent..quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:55 schreef TJV het volgende:
[..]
Ok bedankt voor de info man. Hebben we wat aan.
ik sta er tenminste niet inquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:55 schreef TJV het volgende:
[..]
Ok bedankt voor de info man. Hebben we wat aan.
Ben ik al geweest.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:57 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
echt jij.. dat je uberhaupt nog niet gebant bent..
pizza en magnetronmaaltijden?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:51 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Duh, minecraft is mijn leven. Wat heb ik nog meer nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |