OMFG wat is er met mij aan de hand als ik serieus vrijwel leef op pizza en magnetronmaaltijden?quote:
Wat voor soort event dan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:59 schreef gogosweden het volgende:
EVENT-INFORMATIE
Omdat ik, vbownswow deze maand 6 maanden mod ben bij drumpie hebben we een GROOT event!
Aanvang : 2012-01-05 20:00 uur
Waar: fokcraft.nl bij de spawn.
Wat moet ik meenemen? : helemaal niets! Zorg dat je met een LEGE inventory naar de spawn komt, anders loop je misschien het risico je inventory te verliezen.
ja dit is allemaal wel leuk enzo, maar winnen we ook wat? : Jazeker. De winnaar krijgt een prijs! maar wat dat is houden we nog even geheim.
Het event zal ongeveer een uurtje duren.
Meer detaills komen nog!
Dan ben je een gemiddelde student?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
OMFG wat is er met mij aan de hand als ik serieus vrijwel leef op pizza en magnetronmaaltijden?
Eén ding weet ik zeker. Als het spleef is, dan heb ik het gehad.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:08 schreef bobbernaut het volgende:
Teringzooi is er eindelijk weer een event kan ik niet meedoen -.-
Is het niet *veranderd snel map*.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:14 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Eén ding weet ik zeker. Als het spleef is, dan heb ik het gehad.
Dat is een beetje het probleem, ik heb al bijna 3 jaar een vaste baanquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:13 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dan ben je een gemiddelde student?
nee, ik zeg niets. maar ik kan je nu al zeggen dat het enorm leuk word!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:07 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Wat voor soort event dan?Kun je geen hint geven?
Ja ik bedoel kom op, die Bobber wilt dat al eeuwen dus het zou wel een hele erge naaistreek zijn hèquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:17 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Is het niet *veranderd snel map*.
Was ook maar een grapje.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:19 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja ik bedoel kom op, die Bobber wilt dat al eeuwen dus het zou wel een hele erge naaistreek zijn hè
Maar kom misschien wel even kijken morgen.
Daar houd ik je aan!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, ik zeg niets. maar ik kan je nu al zeggen dat het enorm leuk word!
Nou ja, dan heeft die ook meteen een antwoord op zn vraag in de TT. Bouw een mooie Spleef arena als je ban er op zit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:19 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja ik bedoel kom op, die Bobber wilt dat al eeuwen dus het zou wel een hele erge naaistreek zijn hè
Maar kom misschien wel even kijken morgen.
Heb je die al niet heel vaak gepost?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:25 schreef Flodder450 het volgende:
Holy shit dat stuk aan het begin van het filmpje
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als bob terug is gaan we een keivet pvp event doen speciaal voor hem.
mét paintball mod!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als bob terug is gaan we een keivet pvp event doen speciaal voor hem.
En My little pony shizzle.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
- gaan we een keivet pvp event doen -
Arena is er al.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:31 schreef Flodder450 het volgende:
ik bouw wel een arena met hem ;D
colloseum ofzo
Nee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:41 schreef bobbernaut het volgende:
Is er kans dat ik heel even unban krijg om met event mee te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |