Het is ook zo vreemd dat er mannen zijn die dagelijks 1000 meiden aanspreken op een respectloze manier. Kom eens naar buiten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:22 schreef Martinovibes het volgende:
Je bent verliefd geworden op iemand in de trein die opdringerig deed en je vervolgens vertelt dat ie maagd is ?
Het zou kunnen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:23 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Wat? Hier kan een leuke discussie door ontstaan.
Tsja , dat is IDD nogal lomp ja . maar das iets voor je andere topic .quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:24 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Het is ook zo vreemd dat er mannen zijn die dagelijks 1000 meiden aanspreken op een respectloze manier. Kom eens naar buiten.
Waarom zou dat uitmaken voor jou? Ik ben ook maagd. Het beste is om met een andere maagd seks te hebben, kan je ook niet heel erg falen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:31 schreef ovoxo het volgende:
Ik ben maagd. Maakt me niet uit of hij maagd is of niet, maar ik zou het wel kut vinden als hij 't al met 5 meisjes had gedaan ofzo..
Haha. Ja, zo kun je het ook bekijken. Iemand iets leren maar ik dacht dat het voor de meeste mannen wel een afknapper is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:30 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Tsja , dat is IDD nogal lomp ja . maar das iets voor je andere topic .
Maar ff OT als je verliefd bent op iemand dan leer je die persoon de kneepjes van het vak toch gewoon ?
Ik heb het ook moeten leren , dat heeft iedereen moeten doen.
Nou, dan ben je ‘een van de zoveel’ en ik wil dat niet... zou liever iemand hebben die 1 of 2 had of helemaal maagd, maar iemand die 5 heeft gehad.. dan zou ik me ergens kut voelen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:33 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Waarom zou dat uitmaken voor jou? Ik ben ook maagd. Het beste is om met een andere maagd seks te hebben, kan je ook niet heel erg falen.
Oh. Ik vind die aantallen niet zoveel zeggen over iemand en vijf vind ik niet eens zoveel eigenlijk. Ligt ook aan de leeftijd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:35 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nou, dan ben je ‘een van de zoveel’ en ik wil dat niet... zou liever iemand hebben die 1 of 2 had of helemaal maagd, maar iemand die 5 heeft gehad.. dan zou ik me ergens kut voelen.
voor iemand van 20 is dat best veelquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:38 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Oh. Ik vind die aantallen niet zoveel zeggen over iemand en vijf vind ik niet eens zoveel eigenlijk. Ligt ook aan de leeftijd.
Volgens mij valt dat tegenwoordig best mee.quote:
Ja, tegenwoordig wel. Ach, misschien vind ik het niet zo erg later, als ik heel verliefd ben :pquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat tegenwoordig best mee.
Nooit?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:38 schreef Id_do_her het volgende:
Ik zou überhaupt geen relatie aangaan dus die vraag is niet van toepassing op mij.
Ik vind van niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:39 schreef ovoxo het volgende:
[..]
voor iemand van 20 is dat best veel
Edit: Ben zelf 16, dus iemand van 20/21 is het oudste waar ik een relatie mee zou kunnen hebben. 5 is dan opzich best een aantal voor iemand van 20/21.
Wel gehad, maar liever niet meer hebben.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:43 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dus je hebt geen relatie gehad? En je wil ook geen relatie?
Hoezo?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel gehad, maar liever niet meer hebben.
Of gaan zelf dood om het met 72 maagden te mogen doen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:44 schreef DeRakker. het volgende:
Dat je dit ook nog echt vraagt![]()
Hoe triest kan je zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Meeste mensen plegen een moord om het met een maagd te doen
Ik heb wel relaties gehad, maar dat beviel me niet.quote:
Te veel problemen zekerquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb wel relaties gehad, maar dat beviel me niet.
Nee, er worden teveel problemen gemaakt die er niet zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:46 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Te veel problemen zeker
Ik geef je gelijk.
precies veel mensen plegen moorden of zelfmoorden voor maagden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of gaan zelf dood om het met 72 maagden te mogen doen.
Ja, dat ook. Te veel drama...quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, er worden teveel problemen gemaakt die er niet zijn.
Klopt, daar hebben ze ook nog allerlei trucjes voor om het te controleren.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:48 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
precies veel mensen plegen moorden of zelfmoorden voor maagden.
Ook in de mensenhandel zijn maagden veel waard.
Hehe. Nee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:49 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Te veel drama...
Maar een relatie hebben is toch wel fijn![]()
Dan heb je simpelweg niet de juiste vrouw(en) getroffen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, er worden teveel problemen gemaakt die er niet zijn.
Mwa, dat geloof ik niet. Beetje te jong begonnen eerder.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:49 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dan heb je simpelweg niet de juiste vrouw(en) getroffen.
Hoe oud ben je dan nu? En wanneer ben je dan begonnen? -als je wil antwoorden-quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, dat geloof ik niet. Beetje te jong begonnen eerder.
Denk het ook ja. Ik wil sowieso wel een relatie anders blijf ik forever maagd. Ik wil namelijk pas ontmaagd worden wanneer ik een serieuze relatie heb. En dit is vast naief maar zo wil ik het.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:49 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dan heb je simpelweg niet de juiste vrouw(en) getroffen.
23, zo rond mijn 16-17 begon ik met die 'relaties'. Vrouwen van onder de 20 zijn nu eenmaal snel drama lama's. Daardoor heb ik er voorlopig echt geen zin meer in.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:50 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan nu? En wanneer ben je dan begonnen? -als je wil antwoorden-
Wel liefquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:51 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Ik wil sowieso wel een relatie anders blijf ik forever maagd. Ik wil namelijk pas ontmaagd worden wanneer ik een serieuze relatie heb. En dit is vast naief maar zo wil ik het.
Hoe lang ben je nu single?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
23, zo rond mijn 16-17 begon ik met die 'relaties'. Vrouwen van onder de 20 zijn nu eenmaal snel drama lama's. Daardoor heb ik er voorlopig echt geen zin meer in.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Alhoewel dit mij ook niet prettig lijkt.
Nou en. Ik heb op mijn 15e/16e eens een hele foute relatie gehad met een jongen (en meteen mijn laatste). Ik kijk nu niet negatief naar de relaties die nog gaan komen of sowieso naar mannen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
23, zo rond mijn 16-17 begon ik met die 'relaties'. Vrouwen van onder de 20 zijn nu eenmaal snel drama lama's. Daardoor heb ik er voorlopig echt geen zin meer in.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik zie wel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh. Joh. Best logisch dan toch. Komt wel weer.
Of niet.
Ben totaal niet snel vies van dingen maar ik vind die zoen gewoon nasty.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Ah je bent nog niet zo oud, je hebt nog alle tijd. Maar mannen kunnen evengoed dramaqueens (kings) zijnquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, alleen kies ik ervoor om vrijgezel te blijven.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:54 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nou en. Ik heb op mijn 15e/16e eens een hele foute relatie gehad met een jongen (en meteen mijn laatste). Ik kijk nu niet negatief naar de relaties die nog gaan komen of sowieso naar mannen.
Daarom, en ik ben tevreden hoe ik het nu heb.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:55 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ah je bent nog niet zo oud, je hebt nog alle tijd. Maar mannen kunnen evengoed dramaqueens (kings) zijn
Hahaha die zoen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Als jij een hele string drama lama's hebt gehad dan kan dat een hele goede reden zijn om ff klaar te zijn met relaties.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:54 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nou en. Ik heb op mijn 15e/16e eens een hele foute relatie gehad met een jongen (en meteen mijn laatste). Ik kijk nu niet negatief naar de relaties die nog gaan komen of sowieso naar mannen.
Goed punt wel. Ik heb hierdoor al veel (jeugd)liefdes uit elkaar zien spatten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:50 schreef Sinosappel het volgende:
Hmm waarom niet.
Het enige probleem wat ik kan verzinnen is dat de kans groot is dat hij/zij op een gegeven moment wel benieuwd is hoe het is met andere personen.
Ja, ik ook. Je hebt gelijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:51 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Ik wil sowieso wel een relatie anders blijf ik forever maagd. Ik wil namelijk pas ontmaagd worden wanneer ik een serieuze relatie heb. En dit is vast naief maar zo wil ik het.
Ja, ach. Relaties komen en gaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, alleen kies ik ervoor om vrijgezel te blijven.
[..]
Daarom, en ik ben tevreden hoe ik het nu heb.
Hoezo dan? Soms een keertje een goed potje seks is best aangenaam hoor.quote:
Jep ik ook. Logisch ook. Geloof sowieso niet echt in jeugdliefdes.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:57 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Goed punt wel. Ik heb hierdoor al veel (jeugd)liefdes uit elkaar zien spatten.
Ik ben niet zo van de one night stands of een fuckbuddy. Liever een leuke, serieuze relatie en dat ik dan seks hebquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo dan? Soms een keertje een goed potje seks is best aangenaam hoor.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de one night stands of een fuckbuddy. Liever een leuke, serieuze relatie en dat ik dan seks heb
Ik geloof in de warequote:Op woensdag 4 januari 2012 15:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jep ik ook. Logisch ook. Geloof sowieso niet echt in jeugdliefdes.
16, bijna 17.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de one night stands of een fuckbuddy. Liever een leuke, serieuze relatie en dat ik dan seks heb
Dat verklaart een hoopquote:
Met een onbekende een ons bedoel je? Of gewoon seksrelatie/scharrel?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo dan? Soms een keertje een goed potje seks is best aangenaam hoor.
Nou goed, als je ff geen trek hebt in een relatie en jij vindt iemand leuk en diegene jou ook dan moet een potje seks opzicht ook niet altijd direct out of thé picture zijn omdat je perse in een relatie wil zitten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:03 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Met een onbekende een ons bedoel je? Of gewoon seksrelatie/scharrel?
Ik zie je punt wel, maar om zo ontmaagd te worden lijkt mij dan weer niks.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou goed, als je ff geen trek hebt in een relatie en jij vindt iemand leuk en diegene jou ook dan moet een potje seks opzicht ook niet altijd direct out of thé picture zijn omdat je perse in een relatie wil zitten.
Dit is gedoemd te mislukken als je 16 bent en in de ware gelooft thoughquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou goed, als je ff geen trek hebt in een relatie en jij vindt iemand leuk en diegene jou ook dan moet een potje seks opzicht ook niet altijd direct out of thé picture zijn omdat je perse in een relatie wil zitten.
Zo bijzonder is een ontmaagding ook niet, geloof me.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zie je punt wel, maar om zo ontmaagd te worden lijkt mij dan weer niks.
Dat sowieso, maar het was ook meer aan TS gericht.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dit is gedoemd te mislukken als je 16 bent en in de ware gelooft though
Ik ben 18 en ik geloof niet echt in de ware. Ik geloof wel in een goede stabiele relatie.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja hou dat vastquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ach, ik ben nog een naieve pubermeisje.
De daad zelf niet nee, maar de achterliggende gedachte misschien wel. Maar dat kan per persoon verschillen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo bijzonder is een ontmaagding ook niet, geloof me.
Hmm ik geloof daar ook wel in. Maar heb nog nooit een langere relatie gehad. Nog maar 1 keer de behoefte gehad met iemand en dat werkte niet. Voor de rest vond ik het allemaal niet echt de moeite waard.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:08 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik ben 18 en ik geloof niet echt in de ware. Ik geloof wel in een goede stabiele relatie.
Ja, ik heb sinds 2 weken geen relatie meer en ik dacht dat hij de ware wasquote:
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmm ik geloof daar ook wel in. Maar heb nog nooit een langere relatie gehad. Nog maar 1 keer de behoefte gehad met iemand en dat werkte niet. Voor de rest vond ik het allemaal niet echt de moeite waard.
En een statistiek boek kopen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:10 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, ik heb sinds 2 weken geen relatie meer en ik dacht dat hij de ware was. Misschien moet ik maar stoppen met kijken naar romantische films.
Misschien vind ik, als ik 18 ben, fuckbuddy's wel beter dan een relatie. Kan veranderenquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja goed, ontmaagd worden door je eerste echte vriendje moet prima kunnen, maar deze uitspraak:quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:08 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik ben 18 en ik geloof niet echt in de ware. Ik geloof wel in een goede stabiele relatie.
vond ik een beetje ver gaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:51 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dat ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
Haha. Ik bedoel dus ontmaagd worden binnen een relatie. Niet door één of andere jongen uit de discotheek.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja goed, ontmaagd worden door je eerste echte vriendje moet prima kunnen, maar deze uitspraak:
[..]
vond ik een beetje ver gaan
En je mag ook nog eens niet naar het uiterlijk kijken he?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:25 schreef Karina het volgende:
Als je iemand afwijst vanwege maagd zijn ben je wel een triest persoon en bovendien niet echt verliefd.
Tja, ik snap eerlijk gezegd niet zo waarom er zoveel waarde aan wordt gehecht. Als een leuke miep met mij ff naar de plee wilde toen ik nog 17 (en maagd) was om een nummertje te maken had ik geen nee gezegd. Misschien ligt dat bij vrouwen anders, maar ik blijf het vreemd vindenquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:13 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Haha. Ik bedoel dus ontmaagd worden binnen een relatie. Niet door één of andere jongen uit de discotheek.
Zo is het min of meer bij mij gegaan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, ik snap eerlijk gezegd niet zo waarom er zoveel waarde aan wordt gehecht. Als een leuke miep met mij ff naar de plee wilde toen ik nog 17 (en maagd) was om een nummertje te maken had ik geen nee gezegd. Misschien ligt dat bij vrouwen anders, maar ik blijf het vreemd vinden
Big fucking deal, right?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo is het min of meer bij mij gegaan._
Meisjes/vrouwen hechten er meer waarde aan (hormonen enzoquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, ik snap eerlijk gezegd niet zo waarom er zoveel waarde aan wordt gehecht. Als een leuke miep met mij ff naar de plee wilde toen ik nog 17 (en maagd) was om een nummertje te maken had ik geen nee gezegd. Misschien ligt dat bij vrouwen anders, maar ik blijf het vreemd vinden
Nou nou. Als ik dit jaar geen leuke jongen vindt voor een relatie, ga ik dat maar doen ja.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je bent nog geen 30quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:21 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nou nou. Als ik dit jaar geen leuke jongen vindt voor een relatie, ga ik dat maar doen ja.
Nee, dat zeg ik helemaal niet. Je moet het alleen af en toe een beetje nuchter bekijken (wat ik zei is natuurlijk het andere uiterste), en geen absurd geromantiseerde scenario's voorstellen omdat je dan alleen maar een teleurstelling krijgt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:21 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nou nou. Als ik dit jaar geen leuke jongen vindt voor een relatie, ga ik dat maar doen ja.
Wat is er lekker aan een maagd?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:21 schreef Bill_E het volgende:
Een maagd is natuurlijk wel lekkeralleen doet het dan nog de eerste keren pijn enzo, maar je kunt het wel lekker aanleren
. Groot nadeel is, afhankelijk van het type vrouw, dat ze na een langdurige relatie ervan baalt dat ze maar 1 bedpartner gehad heeft. Vaak is de relatie dan gedoemd te falen omdat ze meer partners wil ( tenminste dit had ik dan)
Lekker strak om de lulquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat is er lekker aan een maagd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
Dat is net zoiets als zeggen dat iedereen piloot is omdat ze snakes on a plane 1000 keer hebben gezien.quote:
Begrijp ik.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik helemaal niet. Je moet het alleen af en toe een beetje nuchter bekijken (wat ik zei is natuurlijk het andere uiterste), en geen absurd geromantiseerde scenario's voorstellen omdat je dan alleen maar een teleurstelling krijgt.
Goede instelling, nooit van te voren een planning maken wat dat betreft!quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:29 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Begrijp ik.Ik zie wel hoe het allemaal loopt.
Maagden + snakes on a plane = mile high clubquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat iedereen piloot is omdat ze snakes on a plane 1000 keer hebben gezien.
In Japan zeker.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:40 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Maagden + snakes on a plane = mile high club
Allen het idee al sprak mij destijds erg aan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat is er lekker aan een maagd?
Je doet het klinken alsof je op safari gaatquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:58 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Allen het idee al sprak mij destijds erg aan.
To go where no man has gone before!
Soort vanquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je doet het klinken alsof je op safari gaat
quote:
+quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:25 schreef Karina het volgende:
Als je iemand afwijst vanwege maagd zijn ben je wel een triest persoon en bovendien niet echt verliefd.
Het is toch een normale discussiequote:Op woensdag 4 januari 2012 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
+
De mensen die hier aan het posten zijn zijn allemaal zelf maagd en TS is zelfs nog maar 18, en het andere meisje dat hier veel post (jij dus) Is ook nog maar 16...
Alsjeblieft ga je met andere dingen bezighouden?
Geen gedachte, was gewoon een vraag van TSquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het niet, welke gedachte zit erachter?
Met welk doel?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:48 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Geen gedachte, was gewoon een vraag van TS
Omdat ik jou wil uitleggen waarom ik dit een zielig topic vindquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:52 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Geen doel? Waarom doe je zo moeilijk
zo veel topics hebben geen doel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat ik jou wil uitleggen waarom ik dit een zielig topic vind
Dat is jouw aanname.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:03 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Niet elk topic heeft een specifiek doel, so what
Even je posthistory bekeken en dit zegt de persoon die langere tijd in het topic ''versieren gaat niet zo makkelijk'' post. Daar posten gaat ook echt helpen. Versieren moet spontaan gaan!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
+
De mensen die hier aan het posten zijn zijn allemaal zelf maagd en TS is zelfs nog maar 18, en het andere meisje dat hier veel post (jij dus) Is ook nog maar 16...
Alsjeblieft ga je met andere dingen bezighouden?
Euhm.. Wat heeft het ermee te maken dat hij in 'versieren gaat niet zo makkelijk' post? Lekker belangrijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:54 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Even je posthistory bekeken en dit zegt de persoon die langere tijd in het topic ''versieren gaat niet zo makkelijk'' post. Daar posten gaat ook echt helpen. Versieren moet spontaan gaan!
Ik ben benieuwd hoe mensen hier tegenaan kijken en hier kan een leuke discussie uit voort komen. Je vindt het niet interessant, klik dan niet op het topic of uit je frustraties ergens anders..
Ja, leuk topic. En achja, als ik om tips vraag of iets anders word ik daar wel goed geholpen dus ik vind niet dat daar posten niet helpt. Verder zijn er wel meer mensen die grote stappen hebben gemaakt in hun leven en dat hoeft niet per definitie op versieren gericht te zijn maar kan ook gericht zijn op sociale interactie an sich.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:54 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Even je posthistory bekeken en dit zegt de persoon die langere tijd in het topic ''versieren gaat niet zo makkelijk'' post. Daar posten gaat ook echt helpen. Versieren moet spontaan gaan!
Ik ben benieuwd hoe mensen hier tegenaan kijken en hier kan een leuke discussie uit voort komen. Je vindt het niet interessant, klik dan niet op het topic of uit je frustraties ergens anders..
had er op dat moment geen probleem mee. de spijt word je vaak aangepraat door anderen "ja maar het moet toch speciaal zijn"quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hij komt hier zeiken dat het geen zin heeft terwijl hij zelf constant in een topic post die al helemaal geen zin heeft. Hypocriet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Euhm.. Wat heeft het ermee te maken dat hij in 'versieren gaat niet zo makkelijk' post? Lekker belangrijk
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:07 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Hij komt hier zeiken dat het geen zin heeft terwijl hij zelf constant in een topic post die al helemaal geen zin heeft. Hypocriet.
Leuk voor jou. Die redenen heb ik nu al 2 keer aangegeven.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, leuk topic. En achja, als ik om tips vraag of iets anders word ik daar wel goed geholpen dus ik vind niet dat daar posten niet helpt. Verder zijn er wel meer mensen die grote stappen hebben gemaakt in hun leven en dat hoeft niet per definitie op versieren gericht te zijn maar kan ook gericht zijn op sociale interactie an sich.
Nee ik kan niet begrijpen waarom je zo een topic opent. Welke redenen schuilen daarachter?
En jij zelf wel met heel veel of dat ook niet?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:06 schreef over_hedge het volgende:
Zou me niks uitmaken. En ze moet ook niet met teveel gedaan hebben
En dat is? Onzekerheid of mannen wel met je naar bed willen omdat je maagd ben?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:08 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Leuk voor jou. Die redenen heb ik nu al 2 keer aangegeven.
Nope. 2. Dat is nou niet echt veel. Zou ook een beetje hypocriet zijn anders.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:10 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
En jij zelf wel met heel veel of dat ook niet?
Nee. Als dat zo was had ik mijzelf op mijn dertiende ook wel kunnen laten ontmaagden door de eerste beste vent die aandacht aan mij schenkt. Of de jaren daarna of op dit moment.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dat is? Onzekerheid of mannen wel met je naar bed willen omdat je maagd ben?
Je kan niet lezen denk ik..quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:12 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nee. Als dat zo was had ik mijzelf op mijn dertiende ook wel kunnen laten ontmaagden door de eerste beste vent die aandacht aan mij schenkt. Of de jaren daarna of op dit moment.Ik ben alleen maar benieuwd hoe mensen daar tegenover staan, niet meer en niet minder. Is dat zo ontzettend vreemd in jouw beleving?
Jij niet. Ik geef aan dat het geen onzekerheid kan zijn aangezien ik dan allang iets aan die onzekerheid had gedaan. Jij begrijpt dat niet en dat is een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kan niet lezen denk ik..
Tevens impliceer je nu dat je topic ergens anders over gaat dan dat er in je OP staat.
Wat? Ik kan dat nergens lezen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:21 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Jij niet. Ik geef aan dat het geen onzekerheid kan zijn aangezien ik dan allang iets aan die onzekerheid had gedaan. Jij begrijpt dat niet en dat is een heel ander verhaal.
Nee, de vragen die in mijn verhaaltje staan zijn aanleiding tot die discussie die ik wil. Of begrijp je dat ook niet?
Vreemd. Het staat daar toch echt heel erg duidelijk. Jij kunt het niet volgen dat er mensen zijn die topics openen over een bepaald onderwerp en dat daar discussies uit voort vloeien? Ben je nou zo'n imbeciel of doe je maar alsof?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat? Ik kan dat nergens lezen.
Een vraag als aanleiding? Je hebt die vragen ergens anders gelezen en toen dacht je ''Hey, daar wil ik wel een discussie over starten''?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:37 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Vreemd. Het staat daar toch echt heel erg duidelijk. Jij kunt het niet volgen dat er mensen zijn die topics openen over een bepaald onderwerp en dat daar discussies uit voort vloeien? Ben je nou zo'n imbeciel of doe je maar alsof?
Nah is echt niet kut hoor (hoewel jij dat wel kan vinden natuurlijk). Ik was maagd toen ik mijn vriend ontmoette (meer dan een jaar geleden) en hij had wel seks gehad met een aantal meiden. Geen idee hoeveel precies we hebben het er wel over gehad maar weet het niet echt meer... wel bijna of ongeveer 5. Geloof me, als je een lieve en betrouwbare vriend hebt met wie je alles kan bespreken en waar je echt gek op bent dan maken die cijfertjes je niets uit! Die aantallen zeggen vrij weinig (tenzij het écht veel meiden waren maar dan nog weet ik niet bij welk aantal ik me zorgen zou beginnen te maken).quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:31 schreef ovoxo het volgende:
Ik ben maagd. Maakt me niet uit of hij maagd is of niet, maar ik zou het wel kut vinden als hij 't al met 5 meisjes had gedaan ofzo..
nee ze is zelf nog maagd en denkt dat elke gast dit zo vreemd gaat vinden dat ze weglopenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:22 schreef Martinovibes het volgende:
Je bent verliefd geworden op iemand in de trein die opdringerig deed en je vervolgens vertelt dat ie maagd is ?
Die hoor ik ook regelmatig voorbij komen ja.quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:22 schreef superoperator het volgende:
[..]
nee ze is zelf nog maagd en denkt dat elke gast dit zo vreemd gaat vinden dat ze weglopen
prins op het witte paard beeld is gewoon onrealistisch en juist als het zo geforceerd perfect moet valt het alleen maar tegen. om je te laten afwerken in de toiletten van een discotheek is weer het andere uiterste, het mag nog wel een beetje memorabel en romantisch zijn, maar dan nogquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:43 schreef Woutjeh het volgende:
DONE, obviously.
Als iedereen elkaar zou afwijzen om maagdelijkheid dan kwam er nooit wat van.
Trouwens, maagd zijn mensen ook alleen bij de eerste keer.
Het enige punt wat mij wel opvalt is dat vaak als ik over seks praat met iemand die er nog geen ervaring mee heeft, die mensen vaak zo'n "prins op het witte paard" beeld erbij hebben.
Het moet dan helemaal perfect zijn en liefde en bla bla bla, terwijl ik zelf ook regelmatig momenten heb waarop ik gewoon wil neuken zegmaar.
Nu kom ik misschien over als een soort gevoelloze klootzak, maar mijn enige punt is eigenlijk dat het niet ALTIJD zo'n perfect plaatje hoeft te zijn.
Dat zie je hier op FOK! ook, tenenkrommende naïviteit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:43 schreef Woutjeh het volgende:
DONE, obviously.
Het enige punt wat mij wel opvalt is dat vaak als ik over seks praat met iemand die er nog geen ervaring mee heeft, die mensen vaak zo'n "prins op het witte paard" beeld erbij hebben.
Het moet dan helemaal perfect zijn en liefde en bla bla bla, terwijl ik zelf ook regelmatig momenten heb waarop ik gewoon wil neuken zegmaar.
Nu kom ik misschien over als een soort gevoelloze klootzak, maar mijn enige punt is eigenlijk dat het niet ALTIJD zo'n perfect plaatje hoeft te zijn.
Daar heb ik nooit zo overnagedachtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:04 schreef elgringo het volgende:
Toch is die ontmaagding altijd een hot issue.
Ik ben erg laat ontmaagd, dit was geen bewuste keuze. Ik had wel de keuze gemaakt dat ik alleen sex met iemand wil hebben waar ik wat meer voor voel dan dat ze een leuk koppie heeft. En zo is het geschied. Echter kon mijn toenmalige vriendin niet vertellen of ik nog maagd was of niet. Dus dat is ook overrated.
Persoonlijk zal ik er niet zo veel problemen mee hebben als iemand maagd is, nadeel dan echter is dat hij/zij op den duur waarschijnlijk wil weten hoe anderen sexen en dan kan het lastig worden.
Maar goed, veel plezier met mannenjacht
Een erg bekende reden dat jeugdliefdes vaak niet werken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit zo overnagedachtMaar daar heb je best wel een punt.
Ja, had er alleen nog nooit echt bij stil gestaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een erg bekende reden dat jeugdliefdes vaak niet werken.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, had er alleen nog nooit echt bij stil gestaan.
Mijn huidige vriendin was ook nog maagd toen ik met haar kreeg. Ik vind sex belangrijk in een relatie maar het feit dat ze nog maagd was stond dat echt niet in de weg hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:19 schreef esperanza93 het volgende:
Ik ben benieuwd naar jullie meningen!
Stel je bent verliefd op iemand en die persoon vertelt jou dat hij/zij nog maagd is en echt totaal geen ervaring heeft qua seks. Hoe reageer je? Wil je nog wel een relatie met die persoon aangaan?
Heb je liever een maagd of toch liever iemand die al ervaren is binnen een relatie? Het ligt natuurlijk ook aan hoe belangrijk jij seks vindt binnen een relatie.
Goede man, poe poequote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:11 schreef Rasmussen het volgende:
gelukkig doen maagdelijke meisjes niet aan one night stands
Volgens mij valt dat beeld van 'de prins op het witte paard' wel mee. Ik ken namelijk niemand in mijn omgeving die daadwerkelijk zo denkt. Het zijn voornamelijk jongere meiden die op die manier denken, toen ik vijftien was dacht ik ook zo. En dat is ook helemaal niet vreemd. Nu wil ik gewoon een goede stabiele relatie voordat ik seks met iemand heb, ook niet helemaal naief toch? Denk ik.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:43 schreef Woutjeh het volgende:
DONE, obviously.
En daar geloof ik ook niet zo in. Je wacht immers met seks omdat je het wil doen met iemand waar je een goede relatie mee hebt en dan ben je eindelijk ontmaagd en dan ineens wil je wel met meerdere mannen seks hebben? Ik denk dat het niet zo werkt, als ik naar mezelf kijk. Bij mij is het gewoon een feit dat ik erg snel uitgekeken ben op mannen en dan ga ik met de volgende spelen maar dat heeft niet veel met seks te maken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een erg bekende reden dat jeugdliefdes vaak niet werken.
Jawel dat is naief.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:51 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat beeld van 'de prins op het witte paard' wel mee. Ik ken namelijk niemand in mijn omgeving die daadwerkelijk zo denkt. Het zijn voornamelijk jongere meiden die op die manier denken, toen ik vijftien was dacht ik ook zo. En dat is ook helemaal niet vreemd. Nu wil ik gewoon een goede stabiele relatie voordat ik seks met iemand heb, ook niet helemaal naief toch? Denk ik.
Nee dan ben je gewoon een slet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:53 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
En daar geloof ik ook niet zo in. Je wacht immers met seks omdat je het wil doen met iemand waar je een goede relatie mee hebt en dan ben je eindelijk ontmaagd en dan ineens wil je wel met meerdere mannen seks hebben? Ik denk dat het niet zo werkt, als ik naar mezelf kijk. Bij mij is het gewoon een feit dat ik erg snel uitgekeken ben op mannen en dan ga ik met de volgende spelen maar dat heeft niet veel met seks te maken.
Niet iedereen doet dat. Soms kan kalverliefde verward worden met echte liefde.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:53 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
En daar geloof ik ook niet zo in. Je wacht immers met seks omdat je het wil doen met iemand waar je een goede relatie mee hebt en dan ben je eindelijk ontmaagd en dan ineens wil je wel met meerdere mannen seks hebben? Ik denk dat het niet zo werkt, als ik naar mezelf kijk. Bij mij is het gewoon een feit dat ik erg snel uitgekeken ben op mannen en dan ga ik met de volgende spelen maar dat heeft niet veel met seks te maken.
To do or not to do? A virgin that is the fucking questionquote:
He?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
To do or not to do? A virgin that is the fucking question
Doen, kneedbaar etc.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
To do or not to do? A virgin that is the fucking question
In dat gevalquote:
Neuken?quote:
Je weet dat zij je dan in je anoes neemt met een glazen pot hé?quote:
Het is ook nooit goed he.quote:
Echt niet, zij kneed mij, ik kneed haar tieten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je weet dat zij je dan in je anoes neemt met een glazen pot hé?
Je snapt hetquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt niet, zij kneed mij, ik kneed haar tieten.
Ga fappen op Gerriequote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt niet, zij kneed mij, ik kneed haar tieten.
Dat filmpje.. Dat is niet om te lachen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je weet dat zij je dan in je anoes neemt met een glazen pot hé?
Niet weten dat ik niet fap op Gerrie.quote:
Jawel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat filmpje.. Dat is niet om te lachen.
Wtf is deze?!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet weten dat ik niet fap op Gerrie.
Nee, om te fappen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Toen het eenmaal voorbij was kon ik een lach niet onderdrukken.quote:
Nooit gezien.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar is ooit nog een .gif van gemaakt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet weten dat ik niet fap op Gerrie.
Hij is ~verliefdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar is ooit nog een .gif van gemaakt.
Dat inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Toen het eenmaal voorbij was kon ik een lach niet onderdrukken.
Te mooi om op te fappen.quote:
Nee hoor, geen behoefte om een vent die een pot jam in zijn reet stopt te zien.quote:
Nee hoor, allang niet meer.quote:
Dan begrijp jij meer dan ik.quote:
Gelukkig ben ik dan ook de afgelopen 3 jaar in relatiesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:43 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Mocht ik ooit een slet worden, met jou zal ik het nooit doen - op de foto's afgaand.
Oja, vergeet et telkensquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:43 schreef Sinosappel het volgende:
Die geile van BNN, Heloef heeft haar een keer bijna aangeraakt en is toen jarenlang verliefd geweest. Maar dat is nu over dus.
Jaren?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:43 schreef Sinosappel het volgende:
Die geile van BNN, Heloef heeft haar een keer bijna aangeraakt en is toen jarenlang verliefd geweest. Maar dat is nu over dus.
Als ik ontmaagd word door iemand waar ik me goed bij voel en waar ik het gevoel bij heb dat het een goeie relatie is vind ik het prima.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet iedereen doet dat. Soms kan kalverliefde verward worden met echte liefde.
dit iddquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:45 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Als ik ontmaagd word door iemand waar ik me goed bij voel en waar ik het gevoel bij heb dat het een goeie relatie is vind ik het prima.
Leeftijd?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dan ook de afgelopen 3 jaar in relaties
Ok.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:45 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Als ik ontmaagd word door iemand waar ik me goed bij voel en waar ik het gevoel bij heb dat het een goeie relatie is vind ik het prima.
Mja... Het ligt er natuurlijk wel aan of je 18 bent en nog maagd of 35...quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:25 schreef Karina het volgende:
Dat is niet zo vreemd nee.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:45 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Het klinkt sowieso belachelijk om er überhaupt een plan voor te trekken.quote:
Oeh, leg het uit.quote:
Dan is het een heel ander verhaalquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mja... Het ligt er natuurlijk wel aan of je 18 bent en nog maagd of 35...
idd, lijkt me dat je dat in the heat of the moment beslist.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het klinkt sowieso belachelijk om er überhaupt een plan voor te trekken.
Maar het hoef niet perse?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:45 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar je mag toch wel erover na denkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het klinkt sowieso belachelijk om er überhaupt een plan voor te trekken.
Denken, ok. Praktijk, nee.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:49 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar je mag toch wel erover na denken
Kan alleen maar resulteren in valse verwachtingen lijkt me.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:49 schreef ovoxo het volgende:
[..]
quote:
Er gaat ook nogal wat door een persoon heen dan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
idd, lijkt me dat je dat in the heat of the moment beslist.
Ja dat mag.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:49 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ik zijn foto zag.quote:
Best letterlijk ook nog jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er gaat ook nogal wat door een persoon heen dan.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ik zijn foto zag.
Ik volg het allang niet meer, dus ik ontdek het vanzelf wel.quote:
Ja, je hebt gelijk. Maar mensen hebben nog altijd principes enzo :pquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kan alleen maar resulteren in valse verwachtingen lijkt me.
Ja, oke, daar heb je gelijk in. Maar dat weet ze nu ook nog niet, want ze is nog maagdquote:
Ik heb een relatie gehad van 1,5 jaar en heb seksuele dingen gedaan maar nooit ''HET''. Gelukkig want het was een veel te arrogante klootzak die teveel aandrong en vreemdging. Nu wacht ik op iemand waar ik me super goed bij voel. Dat is geen plan, dat komt ooit wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er gaat ook nogal wat door een persoon heen dan.
Ik gok jou op 20?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Welke 16 jarige, heeft er nou een weelderige baard.
Het was ook geen foto met baard die ik zag.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Komt allemaal vanzelf.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik volg het allang niet meer, dus ik ontdek het vanzelf wel.
Dat is al een stuk beter. Jou mag ik wel sinosquote:
Dan ist goedquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was ook geen foto met baard die ik zag.
Cool story bro.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:51 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik heb een relatie gehad van 1,5 jaar en heb seksuele dingen gedaan maar nooit ''HET''. Gelukkig want het was een veel te arrogante klootzak die teveel aandrong en vreemdging. Nu wacht ik op iemand waar ik me super goed bij voel. Dat is geen plan, dat komt ooit wel.
18?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
quote:
Weet ik toch Stefanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat is al een stuk beter. Jou mag ik wel sinos
Neuh. Ik heb genoeg kansen om niet meer maagd te zijn. Als het een issue voor mij was, had ik het allang gedaan met iemandquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:56 schreef stefanhaan het volgende:
Maar dit moet wel even gezegd worden.
Maagd zijn op je 18de in de huidige maatschappij
Dat kan gewoon echt niet meer
Sarcasme?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:56 schreef stefanhaan het volgende:
Een baard op je 18de in de huidige maatschappij, je bent toch geen 60.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:56 schreef stefanhaan het volgende:
Klootzak.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:56 schreef stefanhaan het volgende:
Alsof ik het onder controle heb.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:56 schreef stefanhaan het volgende:
Van jou had ik toch wel verwacht dat je de PI zou snappenquote:
Grappig. Oud nederlands woord.quote:
Ga je me nog serieus nemen ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:58 schreef stefanhaan het volgende:
Al die nieuwe users hier die niet op de posticon letten.
[..]
Van jou had ik toch wel verwacht dat je de PI zou snappen
Ik zit hier bijna 80.000 jaar en ik let niet op die flut-PI'squote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:58 schreef stefanhaan het volgende:
Al die nieuwe users hier die niet op de posticon letten.
[..]
Van jou had ik toch wel verwacht dat je de PI zou snappen
Nee maar ik ben wel een ruige rockerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:57 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Een baard op je 18de in de huidige maatschappij, je bent toch geen 60.
Mensen die de PI niet gebruikenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ziet hier bijna 80.000 jaar en ik let niet op die flut-PI's
Waarom vind je mij koddig?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zit hier bijna 80.000 jaar en ik let niet op die flut-PI's
Tis wel een beetje koddig. A'la 16 year old.quote:
Is het sowieso welquote:
Snel nog wat smaballen om het topic te redden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Raar niet, alleen zo.. Idealistisch.
16quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Is het sowieso wel
En jongedame, hoe oud ben jij als ik vragen mag?
Ik ben idealistisch - naief OF jij bent een verzuurd persoon die niet positief in het leven staat. Een eindeloze discussie.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Raar niet, alleen zo.. Idealistisch.
Hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:02 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Snel nog wat smaballen om het topic te redden.
Dat valt behoorlijk mee gelukkig.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:02 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik ben idealistisch - naief OF jij bent een verzuurd persoon die niet positief in het leven staat. Een eindeloze discussie.
Dat vind ik lief van jouquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:02 schreef Ripley het volgende:
Hoi. Ik ben35 en zou wel gek opkijken als een man/jongen nog maagd zou zijn, maar het zou niet doorslaggevend zijn om hem niet serieus te nemen. Daar zijn zoveel verschillende redenen voor en het gaat wmb om de persoon, niet om zijn ervaring.
Dan mag jij nog wel zo denkenquote:
Dat is geen slecht idee.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:02 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Snel nog wat smaballen om het topic te redden.
Blijf je vanavond zeuren op fok?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat valt behoorlijk mee gelukkig.![]()
Wat je ook doet, geniet ervan.
Ja daar komt het wel op neer. Ooit moet je wel een beetje volwassen worden. En die princessendroom met je kasteeltje op een wolk achterlatenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:03 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
En omdat ik 18 ben, niet? Hallo zeg, poosje geleden was ik ook 16.
Als ik zin heb.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:04 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Blijf je vanavond zeuren op fok?
Ik ben 18quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja ik ben nog een naief pubermeisjeen hoe oud ben jij dan?
sowieso! FOK!ers hebben geen leven.quote:
Ik vind het voor een deel wel tekenend voor de maatschappij dat je je tegenwoordig moet schamen als je zuinig bent op je maagdelijkheid. Ik ben niet gelovig en absoluut niet van het geen seks voor het huwelijk oid, maar sinds wanneer is het slecht om te wachten met seks tot je er geestelijk klaar voor bent?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:56 schreef stefanhaan het volgende:
Sneeuwwitje en assepoester hebben me bedrogenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja daar komt het wel op neer. Ooit moet je wel een beetje volwassen worden. En die princessendroom met je kasteeltje op een wolk achterlaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |