Het is ook zo vreemd dat er mannen zijn die dagelijks 1000 meiden aanspreken op een respectloze manier. Kom eens naar buiten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:22 schreef Martinovibes het volgende:
Je bent verliefd geworden op iemand in de trein die opdringerig deed en je vervolgens vertelt dat ie maagd is ?
Het zou kunnen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:23 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Wat? Hier kan een leuke discussie door ontstaan.
Tsja , dat is IDD nogal lomp ja . maar das iets voor je andere topic .quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:24 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Het is ook zo vreemd dat er mannen zijn die dagelijks 1000 meiden aanspreken op een respectloze manier. Kom eens naar buiten.
Waarom zou dat uitmaken voor jou? Ik ben ook maagd. Het beste is om met een andere maagd seks te hebben, kan je ook niet heel erg falen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:31 schreef ovoxo het volgende:
Ik ben maagd. Maakt me niet uit of hij maagd is of niet, maar ik zou het wel kut vinden als hij 't al met 5 meisjes had gedaan ofzo..
Haha. Ja, zo kun je het ook bekijken. Iemand iets leren maar ik dacht dat het voor de meeste mannen wel een afknapper is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:30 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Tsja , dat is IDD nogal lomp ja . maar das iets voor je andere topic .
Maar ff OT als je verliefd bent op iemand dan leer je die persoon de kneepjes van het vak toch gewoon ?
Ik heb het ook moeten leren , dat heeft iedereen moeten doen.
Nou, dan ben je ‘een van de zoveel’ en ik wil dat niet... zou liever iemand hebben die 1 of 2 had of helemaal maagd, maar iemand die 5 heeft gehad.. dan zou ik me ergens kut voelen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:33 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Waarom zou dat uitmaken voor jou? Ik ben ook maagd. Het beste is om met een andere maagd seks te hebben, kan je ook niet heel erg falen.
Oh. Ik vind die aantallen niet zoveel zeggen over iemand en vijf vind ik niet eens zoveel eigenlijk. Ligt ook aan de leeftijd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:35 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nou, dan ben je ‘een van de zoveel’ en ik wil dat niet... zou liever iemand hebben die 1 of 2 had of helemaal maagd, maar iemand die 5 heeft gehad.. dan zou ik me ergens kut voelen.
voor iemand van 20 is dat best veelquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:38 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Oh. Ik vind die aantallen niet zoveel zeggen over iemand en vijf vind ik niet eens zoveel eigenlijk. Ligt ook aan de leeftijd.
Volgens mij valt dat tegenwoordig best mee.quote:
Ja, tegenwoordig wel. Ach, misschien vind ik het niet zo erg later, als ik heel verliefd ben :pquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat tegenwoordig best mee.
Nooit?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:38 schreef Id_do_her het volgende:
Ik zou überhaupt geen relatie aangaan dus die vraag is niet van toepassing op mij.
Ik vind van niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:39 schreef ovoxo het volgende:
[..]
voor iemand van 20 is dat best veel
Edit: Ben zelf 16, dus iemand van 20/21 is het oudste waar ik een relatie mee zou kunnen hebben. 5 is dan opzich best een aantal voor iemand van 20/21.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |