Het is ook zo vreemd dat er mannen zijn die dagelijks 1000 meiden aanspreken op een respectloze manier. Kom eens naar buiten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:22 schreef Martinovibes het volgende:
Je bent verliefd geworden op iemand in de trein die opdringerig deed en je vervolgens vertelt dat ie maagd is ?
Het zou kunnen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:23 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Wat? Hier kan een leuke discussie door ontstaan.
Tsja , dat is IDD nogal lomp ja . maar das iets voor je andere topic .quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:24 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Het is ook zo vreemd dat er mannen zijn die dagelijks 1000 meiden aanspreken op een respectloze manier. Kom eens naar buiten.
Waarom zou dat uitmaken voor jou? Ik ben ook maagd. Het beste is om met een andere maagd seks te hebben, kan je ook niet heel erg falen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:31 schreef ovoxo het volgende:
Ik ben maagd. Maakt me niet uit of hij maagd is of niet, maar ik zou het wel kut vinden als hij 't al met 5 meisjes had gedaan ofzo..
Haha. Ja, zo kun je het ook bekijken. Iemand iets leren maar ik dacht dat het voor de meeste mannen wel een afknapper is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:30 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Tsja , dat is IDD nogal lomp ja . maar das iets voor je andere topic .
Maar ff OT als je verliefd bent op iemand dan leer je die persoon de kneepjes van het vak toch gewoon ?
Ik heb het ook moeten leren , dat heeft iedereen moeten doen.
Nou, dan ben je ‘een van de zoveel’ en ik wil dat niet... zou liever iemand hebben die 1 of 2 had of helemaal maagd, maar iemand die 5 heeft gehad.. dan zou ik me ergens kut voelen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:33 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Waarom zou dat uitmaken voor jou? Ik ben ook maagd. Het beste is om met een andere maagd seks te hebben, kan je ook niet heel erg falen.
Oh. Ik vind die aantallen niet zoveel zeggen over iemand en vijf vind ik niet eens zoveel eigenlijk. Ligt ook aan de leeftijd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:35 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nou, dan ben je ‘een van de zoveel’ en ik wil dat niet... zou liever iemand hebben die 1 of 2 had of helemaal maagd, maar iemand die 5 heeft gehad.. dan zou ik me ergens kut voelen.
voor iemand van 20 is dat best veelquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:38 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Oh. Ik vind die aantallen niet zoveel zeggen over iemand en vijf vind ik niet eens zoveel eigenlijk. Ligt ook aan de leeftijd.
Volgens mij valt dat tegenwoordig best mee.quote:
Ja, tegenwoordig wel. Ach, misschien vind ik het niet zo erg later, als ik heel verliefd ben :pquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat tegenwoordig best mee.
Nooit?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:38 schreef Id_do_her het volgende:
Ik zou überhaupt geen relatie aangaan dus die vraag is niet van toepassing op mij.
Ik vind van niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:39 schreef ovoxo het volgende:
[..]
voor iemand van 20 is dat best veel
Edit: Ben zelf 16, dus iemand van 20/21 is het oudste waar ik een relatie mee zou kunnen hebben. 5 is dan opzich best een aantal voor iemand van 20/21.
Wel gehad, maar liever niet meer hebben.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:43 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dus je hebt geen relatie gehad? En je wil ook geen relatie?
Hoezo?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel gehad, maar liever niet meer hebben.
Of gaan zelf dood om het met 72 maagden te mogen doen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:44 schreef DeRakker. het volgende:
Dat je dit ook nog echt vraagt![]()
Hoe triest kan je zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Meeste mensen plegen een moord om het met een maagd te doen
Ik heb wel relaties gehad, maar dat beviel me niet.quote:
Te veel problemen zekerquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb wel relaties gehad, maar dat beviel me niet.
Nee, er worden teveel problemen gemaakt die er niet zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:46 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Te veel problemen zeker
Ik geef je gelijk.
precies veel mensen plegen moorden of zelfmoorden voor maagden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of gaan zelf dood om het met 72 maagden te mogen doen.
Ja, dat ook. Te veel drama...quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, er worden teveel problemen gemaakt die er niet zijn.
Klopt, daar hebben ze ook nog allerlei trucjes voor om het te controleren.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:48 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
precies veel mensen plegen moorden of zelfmoorden voor maagden.
Ook in de mensenhandel zijn maagden veel waard.
Hehe. Nee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:49 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Te veel drama...
Maar een relatie hebben is toch wel fijn![]()
Dan heb je simpelweg niet de juiste vrouw(en) getroffen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, er worden teveel problemen gemaakt die er niet zijn.
Mwa, dat geloof ik niet. Beetje te jong begonnen eerder.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:49 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dan heb je simpelweg niet de juiste vrouw(en) getroffen.
Hoe oud ben je dan nu? En wanneer ben je dan begonnen? -als je wil antwoorden-quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, dat geloof ik niet. Beetje te jong begonnen eerder.
Denk het ook ja. Ik wil sowieso wel een relatie anders blijf ik forever maagd. Ik wil namelijk pas ontmaagd worden wanneer ik een serieuze relatie heb. En dit is vast naief maar zo wil ik het.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:49 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dan heb je simpelweg niet de juiste vrouw(en) getroffen.
23, zo rond mijn 16-17 begon ik met die 'relaties'. Vrouwen van onder de 20 zijn nu eenmaal snel drama lama's. Daardoor heb ik er voorlopig echt geen zin meer in.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:50 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan nu? En wanneer ben je dan begonnen? -als je wil antwoorden-
Wel liefquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:51 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Ik wil sowieso wel een relatie anders blijf ik forever maagd. Ik wil namelijk pas ontmaagd worden wanneer ik een serieuze relatie heb. En dit is vast naief maar zo wil ik het.
Hoe lang ben je nu single?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
23, zo rond mijn 16-17 begon ik met die 'relaties'. Vrouwen van onder de 20 zijn nu eenmaal snel drama lama's. Daardoor heb ik er voorlopig echt geen zin meer in.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Alhoewel dit mij ook niet prettig lijkt.
Nou en. Ik heb op mijn 15e/16e eens een hele foute relatie gehad met een jongen (en meteen mijn laatste). Ik kijk nu niet negatief naar de relaties die nog gaan komen of sowieso naar mannen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
23, zo rond mijn 16-17 begon ik met die 'relaties'. Vrouwen van onder de 20 zijn nu eenmaal snel drama lama's. Daardoor heb ik er voorlopig echt geen zin meer in.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik zie wel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh. Joh. Best logisch dan toch. Komt wel weer.
Of niet.
Ben totaal niet snel vies van dingen maar ik vind die zoen gewoon nasty.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Ah je bent nog niet zo oud, je hebt nog alle tijd. Maar mannen kunnen evengoed dramaqueens (kings) zijnquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, alleen kies ik ervoor om vrijgezel te blijven.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:54 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nou en. Ik heb op mijn 15e/16e eens een hele foute relatie gehad met een jongen (en meteen mijn laatste). Ik kijk nu niet negatief naar de relaties die nog gaan komen of sowieso naar mannen.
Daarom, en ik ben tevreden hoe ik het nu heb.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:55 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ah je bent nog niet zo oud, je hebt nog alle tijd. Maar mannen kunnen evengoed dramaqueens (kings) zijn
Hahaha die zoen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Als jij een hele string drama lama's hebt gehad dan kan dat een hele goede reden zijn om ff klaar te zijn met relaties.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:54 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nou en. Ik heb op mijn 15e/16e eens een hele foute relatie gehad met een jongen (en meteen mijn laatste). Ik kijk nu niet negatief naar de relaties die nog gaan komen of sowieso naar mannen.
Goed punt wel. Ik heb hierdoor al veel (jeugd)liefdes uit elkaar zien spatten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:50 schreef Sinosappel het volgende:
Hmm waarom niet.
Het enige probleem wat ik kan verzinnen is dat de kans groot is dat hij/zij op een gegeven moment wel benieuwd is hoe het is met andere personen.
Ja, ik ook. Je hebt gelijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:51 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Ik wil sowieso wel een relatie anders blijf ik forever maagd. Ik wil namelijk pas ontmaagd worden wanneer ik een serieuze relatie heb. En dit is vast naief maar zo wil ik het.
Ja, ach. Relaties komen en gaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, alleen kies ik ervoor om vrijgezel te blijven.
[..]
Daarom, en ik ben tevreden hoe ik het nu heb.
Hoezo dan? Soms een keertje een goed potje seks is best aangenaam hoor.quote:
Jep ik ook. Logisch ook. Geloof sowieso niet echt in jeugdliefdes.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:57 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Goed punt wel. Ik heb hierdoor al veel (jeugd)liefdes uit elkaar zien spatten.
Ik ben niet zo van de one night stands of een fuckbuddy. Liever een leuke, serieuze relatie en dat ik dan seks hebquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo dan? Soms een keertje een goed potje seks is best aangenaam hoor.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de one night stands of een fuckbuddy. Liever een leuke, serieuze relatie en dat ik dan seks heb
Ik geloof in de warequote:Op woensdag 4 januari 2012 15:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jep ik ook. Logisch ook. Geloof sowieso niet echt in jeugdliefdes.
16, bijna 17.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de one night stands of een fuckbuddy. Liever een leuke, serieuze relatie en dat ik dan seks heb
Dat verklaart een hoopquote:
Met een onbekende een ons bedoel je? Of gewoon seksrelatie/scharrel?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo dan? Soms een keertje een goed potje seks is best aangenaam hoor.
Nou goed, als je ff geen trek hebt in een relatie en jij vindt iemand leuk en diegene jou ook dan moet een potje seks opzicht ook niet altijd direct out of thé picture zijn omdat je perse in een relatie wil zitten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:03 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Met een onbekende een ons bedoel je? Of gewoon seksrelatie/scharrel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |