Nee, Maar wat als ie wel altijd leuk reageert, en leuke dingen zegt en complimentjes geeft Dan ziet hij je waarschijnlijk wel zitten, maar dat zegt niet dat hij jou mee uit moet vragen, dat mag jij ook gewoon doen hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Pff ja dat is echt wanhopig.
Maar wat als ie wel altijd leuk reageert, en leuke dingen zegt en complimentjes geeft, maar eigenlijk altijd pas nadat ik initiatief heb getoond? Dan durf ik hem echt niet uit te vragen. Dan weet ie dat ik hem leuk vind, en dan hoop ik eigenlijk dat hij met iets komt. Anders vind ie me niet leuk genoeg, (denk ik dan). Terecht?
Mwah, als ie me echt zou zien zitten zou hij ook weleens initiatief tonen, vind ik.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, Maar wat als ie wel altijd leuk reageert, en leuke dingen zegt en complimentjes geeft Dan ziet hij je waarschijnlijk wel zitten, maar dat zegt niet dat hij jou mee uit moet vragen, dat mag jij ook gewoon doen hoor.
Waarom? En hoe duidelijk ben je dan geweest over dat je hem ziet zitten?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mwah, als ie me echt zou zien zitten zou hij ook weleens initiatief tonen, vind ik.
Voor foto's check je PMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom? Da's toch logisch dat je het niet atijd afwacht. Ik heb het over gewoon contact zoeken, niet uitvragen oid.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom? En hoe duidelijk ben je dan geweest over dat je hem ziet zitten?
Dat ligt dan een beetje aan de inhoud van jouw berichtjes natuurlijk. En dan nog, heel veel mensen zijn verschrikkelijk slecht in het oppikken van hints. Dus de vraag of 't terecht is, is moeilijk te beantwoorden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Pff ja dat is echt wanhopig.
Maar wat als ie wel altijd leuk reageert, en leuke dingen zegt en complimentjes geeft, maar eigenlijk altijd pas nadat ik initiatief heb getoond? Dan durf ik hem echt niet uit te vragen. Dan weet ie dat ik hem leuk vind, en dan hoop ik eigenlijk dat hij met iets komt. Anders vind ie me niet leuk genoeg, (denk ik dan). Terecht?
Ok, ja als iemand nooit uit zichzelf jou aanspreekt en echt alles van jouw kant moet komen, dan zou ik ook niet echt heel zeker zijn dat de gevoelens wederzijds zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom? Da's toch logisch dat je het niet atijd afwacht. Ik heb het over gewoon contact zoeken, niet uitvragen oid.
Duidelijk genoeg
Als hij nooit initiatief neemt maar als we contact hebben (wat ik gestart heb) is het wel heel erg leuk en merk ik wel dat hij interesse heeft...Tsja om gek van te worden vind ik dat. Lijkt me echt niet dat het dan een kwestie is van slecht oppikken van hints.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:04 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ligt dan natuurlijk een beetje aan de inhoud van jouw berichtjes natuurlijk. En dan nog, heel veel mensen zijn verschrikkelijk slecht in het oppikken van hints. Dus de vraag of 't terecht is, is moeilijk te beantwoorden.
Tsja, ik heb helaas ook veel van dat soort contacten, en na verloop van tijd hou ik me dan altijd maar voor dat ze het blijkbaar niet leuk genoeg vinden om zelf contact te leggen en laat ik het er maar bij. Laatste keren ook afgegaan als een gieter toen ik wél een stap maakte, dus dat maakt 't er ook niet beter op. Maar als hij die eerste stap om contact te maken al niet eens doet, dan is zelfs dat het probleem dus blijkbaar niet. Kan zijn dat 'ie verliefd is op iemand anders, ondanks dat 'ie jou erg leuk vindt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:10 schreef Sinosappel het volgende:
Als hij nooit initiatief neemt maar als we contact hebben (wat ik gestart heb) is het wel heel erg leuk en merk ik wel dat hij interesse heeft...Tsja om gek van te worden vind ik dat. Lijkt me echt niet dat het dan een kwestie is van slecht oppikken van hints.
Ja dit. Ik laat dat soort contacten altijd verwateren, anders ga ik me er te druk om maken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:21 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, ik heb helaas ook veel van dat soort contacten, en na verloop van tijd hou ik me dan altijd maar voor dat ze het blijkbaar niet leuk genoeg vinden om zelf contact te leggen en laat ik het er maar bij. Laatste keren ook afgegaan als een gieter toen ik wél een stap maakte, dus dat maakt 't er ook niet beter op. Maar als hij die eerste stap om contact te maken al niet eens doet, dan is zelfs dat het probleem dus blijkbaar niet. Kan zijn dat 'ie verliefd is op iemand anders, ondanks dat 'ie jou erg leuk vindt.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Gadverdamme die TT's gaan er steeds verder op achteruit (no offense mini).
Ja he.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Hmm... is minibeer van naam gewisseld??quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja dat kan wel goed. Of dat ie geen relatie wil.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:21 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, ik heb helaas ook veel van dat soort contacten, en na verloop van tijd hou ik me dan altijd maar voor dat ze het blijkbaar niet leuk genoeg vinden om zelf contact te leggen en laat ik het er maar bij. Laatste keren ook afgegaan als een gieter toen ik wél een stap maakte, dus dat maakt 't er ook niet beter op. Maar als hij die eerste stap om contact te maken al niet eens doet, dan is zelfs dat het probleem dus blijkbaar niet. Kan zijn dat 'ie verliefd is op iemand anders, ondanks dat 'ie jou erg leuk vindt.
Ja zo denk ik er dus ook over, als ik de situatie omdraai, heb ik inderdaad niet genoeg interesse in zo'n man.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:21 schreef Coco98 het volgende:
Persoonlijk als ik nooit initiatief neem heb ik inderdaad geen interesse, of het gesprek leuk is of niet.
Maar wat voor een interesse bedoel jij precies dat hij uit?
Hij is nu kutkloon.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:27 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Hmm... is minibeer van naam gewisseld??
Hihi, tieten kut bruine ster hihihiquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silk heeft een gebleekte, wist je dat niet?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:36 schreef kutkloon7 het volgende:
gelukkig bewaken de modjes de kwaliteit. Minibeers brown star is al een stuk beter dan silks brown star![]()
![]()
Je mocht dat no offense best weglaten hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil je bruine ster niet beledigen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:43 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je mocht dat no offense best weglaten hoor.
Jij helpt het niveau ook niet heel hard omhoog hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Silk heeft een gebleekte, wist je dat niet?
Nee, dat zeg ik.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij helpt het niveau ook niet heel hard omhoog hoor.
Maakt niet uit wat heloef hiervan vindt, Emma Stone isquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat vindt heloef hiervan:
[ afbeelding ]
Haar haarkleur vind ik niet zo bijzonder eigenlijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jawel, Emma Stone heeft iets.
Maar ik doelde ook op haarkleur ja.
Ziet er nep uit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat is je eigen kleur dan? Ik vind 't altijd zo zonde, dat verven. Duurt ook zo'n lange tijd voordat je weer je normale kleur terug hebt...quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jawel, Emma Stone heeft iets.
Ik heb een nietszeggende haarkleur, ik wil het eigenlijk nog wel eens verven.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:08 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is je eigen kleur dan? Ik vind 't altijd zo zonde, dat verven. Duurt ook zo'n lange tijd voordat je weer je normale kleur terug hebt...
Van wat ik heb kunnen zien, heb je best leuk haar. daar kun je best wel iets mee doen zonder de kleur er direct te van hoeven te veranderen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een nietszeggende haarkleur, ik wil het eigenlijk nog wel eens verven.
Ze is zeker niet lelijk, maar echt heul speciaal vind ik haar nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:11 schreef palawan het volgende:
[..]
[..]
Wut?
Zij is echt gewoon supernice!![]()
Nou ja, het is een beetje bruinig met lichte en donkere plukken ertussendoor, dus eigenlijk niet bruin en niet blond, ik vind het behoorlijk nietszeggend als kleur. Waarom krampachtig vasthouden aan je natuurlijke haarkleur?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:11 schreef twi het volgende:
[..]
Van wat ik heb kunnen zien, heb je best leuk haar. daar kun je best wel iets mee doen zonder de kleur er direct te van hoeven te veranderen.
Omdat ik 't zeg natuurlijk. Wat een rare vraag.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, het is een beetje bruinig met lichte en donkere plukken ertussendoor, dus eigenlijk niet bruin en niet blond, ik vind het behoorlijk nietszeggend als kleur. Waarom krampachtig vasthouden aan je natuurlijke haarkleur?
Ik had je al lang gegevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Niet voor mij, die zullen toch echt hun haar moeten verven willen ze een kans bij deze baas maken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Boh, er zitten best wat leuken tussen maar over het algemeen wel minder
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik had je al lang gegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha DrommeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Ik heb verzachtende omstandigheden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:16 schreef twi het volgende:
Tsja, ik ben op teveel meisjes met teveel verschillende uiterlijken gevallen, om bepaalde haarkleuren bij voorbaat uit te gaan sluiten. Beetje oppervlakkig.
Ik sluit ook al geen haarkleuren meer uit. Sterker nog, ik let niet eens meer zo erg op uiterlijk (al heb ik natuurlijk wel zo m'n voorkeuren qua uiterlijk).quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:16 schreef twi het volgende:
Tsja, ik ben op teveel meisjes met teveel verschillende uiterlijken gevallen, om bepaalde haarkleuren bij voorbaat uit te gaan sluiten. Beetje oppervlakkig.
Jou ook trouwensquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha Drommel, adonis die je bent, vrouwen liggen aan je voeten
Dat is wel herkenbaar.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sterker nog, ik let niet eens meer zo erg op uiterlijk (al heb ik natuurlijk wel zo m'n voorkeuren qua uiterlijk).
Vervelende gingers meegemaakt?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb verzachtende omstandigheden.
Niet mijn quote-edit spottenquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Twijfel ik niet aan dat weet je toch
Vertel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb verzachtende omstandigheden.
Nee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is je leeftijd, later word je minder kritisch
Tsja, uitstraling. Ook zo'n vaag begrip. Zit bij mij ook teveel variatie in, daarom heb ik het ook niet zo op die matchsystemen bij datingsites. Als ik al geen rode draad kan ontdekken in de types waar ik op val, waarom zou een algoritme in een webapplicatie dat dan kunnen bepalen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik val op uitstraling, niet op haarkleuren/types
Ik verf het (donker)bruin en heb van mezelf donkerblond. En donkerblond vind ik lelijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:08 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is je eigen kleur dan? Ik vind 't altijd zo zonde, dat verven. Duurt ook zo'n lange tijd voordat je weer je normale kleur terug hebt...
Je bent donkerblond?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik verf het donkerbruin en heb van mezelf donkerblond.
Maar ik kwam het plaatje tegen en ik vroeg het me gewoon af, aangezien heloef zegt op rood haar te vallen.
Nee blijf hier!quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:27 schreef twi het volgende:
Ohja, ik ging van TC af om wat nuttigs te gaan doen...
Donkerblond is een vervelende kleur. Ik heb het ook, zo'n zandkleur, het is helemaal niets.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent donkerblond?![]()
Waarom verf je het dan?
Ik vind zo'n kleur wel mooi hoor!quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Donkerblond is een vervelende kleur. Ik heb het ook, zo'n zandkleur, het is helemaal niets.
Omdat ik donkerblond echt zo'n nietszeggende, lelijke kleur vind.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent donkerblond?![]()
Waarom verf je het dan?
Oh, ik niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind zo'n kleur wel mooi hoor!
Maar ik moet zeggen, dat zeer donkerbruin staat je wel hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ik donkerblond echt zo'n nietszeggende, lelijke kleur vind.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:33 schreef Sinosappel het volgende:
Mensen die niet ge-DMt worden door Murdera zijn nietzeggende personen.
Ik ben een nietszeggend persoonquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:33 schreef Sinosappel het volgende:
Mensen die niet ge-DMt worden door Murdera zijn nietzeggende personen.
Donkerblond is niks mis mee al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ik donkerblond echt zo'n nietszeggende, lelijke kleur vind.
Loka snapt het.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Donkerblond is een vervelende kleur. Ik heb het ook, zo'n zandkleur, het is helemaal niets.
Hé Pala, leuke UIquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:35 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik ben een nietszeggend persoon
Kan iemand mij het murdera verhaal ook ff PM/DM'en?
wij wachten met smart en geduldquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb misschien nog wel een foto waar ik donkerblond haar heb, wacht.
Ik vraag me de hele tijd af wat voor ui jij nou hebt twiquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:43 schreef twi het volgende:
[..]
Het is kansloos om een vrouw als UI te hebben, wanneer je een man bent.
Ik gok iets van Magritte?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vraag me de hele tijd af wat voor ui jij nou hebt twi
Een duif, voor hetgezicht van een man met een hoed op?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:43 schreef twi het volgende:
[..]
Het is kansloos om een vrouw als UI te hebben, wanneer je een man bent.
En man met een bolhoed en een duif voor z'n gezicht.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had het goedquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:45 schreef twi het volgende:
[..]
En man met een bolhoed en een duif voor z'n gezicht.
Rene Magritte - The man in the bowler hat
Ik moet dan steeds aan Charlie Chaplin denken die een rare horrortong uitsteektquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:45 schreef twi het volgende:
[..]
En man met een bolhoed en een duif voor z'n gezicht.
Rene Magritte - The man in the bowler hat
U jelly?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, je doet ook elke 3 dagen weer een andere ui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is toch geen mooie kleur mensen.![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Deze dan maar, ik verf het al jaren dus heb niet zoveel oude foto's:Ik vind 't gewoon heel erg leuk staan hoor, Straw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is toch geen mooie kleur mensen.
Deze dan maar, ik verf het al jaren dus heb niet zoveel oude foto's:Ik vind het zoals je het nu hebt in elk geval veel mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is toch geen mooie kleur mensen.![]()
Deze dan maar, ik verf het al jaren dus heb niet zoveel oude foto's:Ik moet eerlijk zeggen, dat hele donkere bruine staat je veel beter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is toch geen mooie kleur mensen.![]()
Daar hoopte ik al op.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het zoals je het nu hebt in elk geval veel mooier
Deze dan maar, ik verf het al jaren dus heb niet zoveel oude foto's:Vind het best wel een mooie kleur hoor, en staat je ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is toch geen mooie kleur mensen.
Maar je huidige kleur is NOG toffer![]()
Deze dan maar, ik verf het al jaren dus heb niet zoveel oude foto's:zoals het er uitziet vind ik het niet lelijk... 't is wel een standaardkleur ja maar voor de rest...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is toch geen mooie kleur mensen.Hoe heb je je haar nu dan??quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het zoals je het nu hebt in elk geval veel mooier
maar om er nou speciaal foto's voor te gaan postenquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet haten.![]()
En zeg dat ik mooi ben gvd!
Daar gaat het niet omquote:
Sorry, maar dit kan ik echt niet zien als aandachtshoerig hoor..quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
maar om er nou speciaal foto's voor te gaan posten
Jij bent ook mooi hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
maar om er nou speciaal foto's voor te gaan posten
Mensen die denken dat ik dingen kan onthouden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je weet wel hoe het er nu uitziet.
Braaf.quote:
Donkerbruin zou je beter staan, denk ik.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je weet wel hoe het er nu uitziet.
Ik vind die van nu mooierquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Willen horen dat mijn eigen haarkleur lelijk is bedoel je.
Op die foto ben ik dan ook 13.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Donkerbruin zou je beter staan, denk ik.
Ik verbaas me er steeds over hoe jong jij bent. Je komt als 23-24 over.
Zo, je moest wel flink teruggraven danquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op die foto ben ik dan ook 13.
Je zag er toen al ouder uit dan ik nuquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
welke foto?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt bij VH opgeruimd?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:57 schreef arachide. het volgende:
Zo, ik heb even flink opgeruimd.
VH heeft nog best een toffe kamer, weetje
Ze is nu 19 geloof ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
welke foto?
en hoe oud ben je dan?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar wel zijn kamer, mijn hemel, met mijn spullen erbij kon je gewoon geen kant op. Dus nu is alles opgeruimd. En al zijn sokken zijn verstopt.quote:
Ja jij ziet er echt jong uit. Je hebt gewoon de eeuwige jeugd Lokaquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je zag er toen al ouder uit dan ik nu
19quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
welke foto?
en hoe oud ben je dan?
Nu is het nog nadelig, later alleen maar voordelig.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja jij ziet er echt jong uit. Je hebt gewoon de eeuwige jeugd Loka
Ik snap het ook gewoon niet, het is echt niet alleen maar mijn kleding of dat ik geen make-up draag, het is gewoon mijn hoofd, uitstraling, alles eigenlijk, behalve mijn paspoortquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja jij ziet er echt jong uit. Je hebt gewoon de eeuwige jeugd Loka
Deze dan maar, ik verf het al jaren dus heb niet zoveel oude foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is toch geen mooie kleur mensen.
Make up en ander kapsel zal bij jou wel al veel helpen denk ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap het ook gewoon niet, het is echt niet alleen maar mijn kleding of dat ik geen make-up draag, het is gewoon mijn hoofd, uitstraling, alles eigenlijki, behalve mijn paspoort
Ik denk dat het deels ook je gedrag is trouwens, zoals toen met die pindaquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap het ook gewoon niet, het is echt niet alleen maar mijn kleding of dat ik geen make-up draag, het is gewoon mijn hoofd, uitstraling, alles eigenlijk, behalve mijn paspoort
Die tussen dr tanden?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat het deels ook je gedrag is trouwens, zoals toen met die pinda
Ben wel benieuwd hoe Loka er met make-up uit zou zien, en met haar haar in een staart oidquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Make up en ander kapsel zal bij jou wel al veel helpen denk ik
Ik laat nu mijn haar groeien, maar dat gaat traagquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Make up en ander kapsel zal bij jou wel al veel helpen denk ik
Nee, niet in een staartquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe Loka er met make-up uit zou zien, en met haar haar in een staart oid
Welke pinda?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
No offense intended
Goede basis dr onder gooien helpt alquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik laat nu mijn haar groeien, maar dat gaat traag
En make-up kan ik wel proberen, dan met wat duurder spul om uitslag te voorkomen wat mij meestal gebeurde.
Dat met een pinda heb ik gemist. Wat deed ze dan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
No offense intended
Ik heb dat niet gezien, dus dat zal 't niet zijn. Maar Loka is toch ook nog pas 18? Dat, en je gezichtsuitdrukking, daarom zie je er best jong uit. Maar zo erg is 't toch ook weer niet?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
No offense intended
Enig idee hoe snel je haar groeit? Bij mij was het zo'n 12cm per haarquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik laat nu mijn haar groeien, maar dat gaat traag
En make-up kan ik wel proberen, dan met wat duurder spul om uitslag te voorkomen wat mij meestal gebeurde.
Mwah, nu na 3 maanden is het toch wel gegroeid van mijn oren tot bijna bijmijn schouders.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Enig idee hoe snel je haar groeit? Bij mij was het zo'n 12cm per haar
Is dat een gemiddelde, waren sommige haren 6cm en anderen 18?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Enig idee hoe snel je haar groeit? Bij mij was het zo'n 12cm per haar
Toen je de pinda's van je vader zat op te eten en voor de cam hem eruit begon te pulken. Zo van "wat ken mij dat nou schelen"-houdingquote:
Is heel verschillend.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:03 schreef twi het volgende:
[..]
Is dat een gemiddelde, of waren sommige haren 6cm en anderen 18?
Geen idee. Ik weet hoe hard mijn haar groeit omdat ik 1x 6 jaar niet naar de kapper geweest ben en het toen heb laten opmetenquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:03 schreef twi het volgende:
[..]
Is dat een gemiddelde, of waren sommige haren 6cm en anderen 18?
Oh ja. Je kunt hem ook niet tussen je kiezen laten zitten hequote:Op woensdag 4 januari 2012 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toen je de pinda's van je vader zat op te eten en voor de cam hem eruit begon te pulken. Zo van "wat ken mij dat nou schelen"-houding
Dan groeien ze dus nog sneller want gespleten punten groeien 2 kanten op en dus minder hardquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet hoe hard mijn haar groeit omdat ik 1x 6 jaar niet naar de kapper geweest ben en het toen heb laten opmeten
Goed nieuws voor Lokaquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan groeien ze dus nog sneller want gespleten punten groeien 2 kanten op en dus minder hard
Als je netjes de punten bijhoudt is dat goed nieuws ja.quote:
Ik ga elke 6 weken naar de kapper hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed nieuws voor Loka
Aan de andere kant, ze zal wel moeten bijpunten
6 weken?? Zelfs ik laat het nog minder bijknippenquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga elke 6 weken naar de kapper hoor.
Ik heb nogal dik haarquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
6 weken?? Zelfs ik laat het nog minder bijknippen
Als je het laat groeien is dat minder nodig.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nogal dik haar
Ik laat het elke keer uitdunnen.
Klopt!quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je het laat groeien is dat minder nodig.
Dik haar gaat zo heurlijk hangen
Haar groeit uit de wortel schat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan groeien ze dus nog sneller want gespleten punten groeien 2 kanten op en dus minder hard
Ja maar het gaat echt minder hard als het gespleten is. Geloof me nou maarquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja maar het gaat echt minder hard als het gespleten is. Geloof me nou maar
Jouw dingese trekken je haar uit je hoofdquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan zou mijn haar ong niet meer moeten groeien.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jouw dingese trekken je haar uit je hoofd
Deze dan maar, ik verf het al jaren dus heb niet zoveel oude foto's:Dat ligt eraan wat is de after picture?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is toch geen mooie kleur mensen.Drama means nothing, it's part of the game.
Matchsystemen matchen vaak niet op uiterlijkheden maar meer op persoonlijkheid, daarom is het meestal makkelijk raden hoe de ander is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:20 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, uitstraling. Ook zo'n vaag begrip. Zit bij mij ook teveel variatie in, daarom heb ik het ook niet zo op die matchsystemen bij datingsites. Als ik al geen rode draad kan ontdekken in de types waar ik op val, waarom zou een algoritme in een webapplicatie dat dan kunnen bepalen?
Moet je een keertje mee komen cammenquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat is de after picture?
Goedzo! Ik heb net ook een heel kwartier zitten lerenquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:40 schreef heloef het volgende:
Zo beginnetje gemaakt aan mijn porfolio, eindelijk.
Daar voel ik me te oud voor generatiekloofje je weets.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je een keertje mee komen cammen
Brown Star?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:40 schreef kutkloon7 het volgende:
mensen die haten op mijn TT
deze is niet eens van mij
Hoe oud ben je dan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:40 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Daar voel ik me te oud voor generatiekloofje je weets.
Goed hoor, ik heb nu alleen een ontwerp van de homepage.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Goedzo! Ik heb net ook een heel kwartier zitten leren
Tarzan veilig opgeborgen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vanmorgen verhuisd
Gelukkig kon ik nog dingen verstoppen voordat ze begonnen met mijn kast uitpakken
Hehehe. Ouders...quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vanmorgen verhuisd
Gelukkig kon ik nog dingen verstoppen voordat ze begonnen met mijn kast uitpakken
Lekker aan het uitwaaien sinterklaas?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hallon vanuit Terschelling
Vanmiddag staan waaien, en een koetstocht door de afgelegen duinenquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Lekker aan het uitwaaien sinterklaas?
Beetje. Er waren ergere dingen. Die kruiden zijn ze een soort van gewend, dat ik die heb. Ze hebben uiteraard geen idee wat het doet natuurlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zat meer aan haar "kruiden" te denken
Die arme paarden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vanmiddag staan waaien, en een koetstocht door de afgelegen duinen
Die paarden mogen veel van de tijd vrij over de duinen rennen en grazenquote:
Waarom niet de hele tijd?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die paarden mogen veel van de tijd vrij over de duinen rennen en grazen
Om de 2 dagen mogen ze een uurtje de koets voortrekkenquote:
Nomnomnom.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Spaghetti met zelfgemaakte bolognese/groentesaus en parmezaanse kaas.
Copycatquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Spaghetti met zelfgemaakte bolognese/groentesaus en parmezaanse kaas.
Oud daarom mag ik ook met recht in dit topic postenquote:
Ik eet mee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:03 schreef ElDinosaur het volgende:
En genoeg voor 8 mensen.Lang leve de vriezer.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ga vanavond uit eten met een ontzettend knappe lekkere blonde chick.alles kan kapot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wil ik helemaal niet kapot maken. Sterker nog, ze is niet voor niks m'n beste vriendin, niet meer dan datquote:
Awwww je hebt 'r afgewezen en 'r hart gebroken...quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat wil ik helemaal niet kapot maken. Sterker nog, ze is niet voor niks m'n beste vriendin, niet meer dan dat
Nee hoor, we hebben samen besloten dat het niet verstandig was om meer van elkaar te willen. Althans, we kwamen er later achter dat we daar toendertijd hetzelfde over dachten zonder er een woord aan vuil te makenquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:42 schreef twi het volgende:
[..]
Awwww je hebt 'r afgewezen en 'r hart gebroken...
?
Jij deed je broek naar beneden, en zij deed 'm gelijk weer omhoog?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee hoor, we hebben samen besloten dat het niet verstandig was om meer van elkaar te willen. Althans, we kwamen er later achter dat we daar toendertijd hetzelfde over dachten zonder er een woord aan vuil te maken
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:45 schreef twi het volgende:
[..]
Jij deed je broek naar beneden, en zij deed 'm gelijk weer omhoog?
Beter nog. Zij stond in 'r stringetje en BH door de kamer heen te springen en ik zei 'r dat ze misschien beter wat meer kleding kon aantrekkenquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:45 schreef twi het volgende:
[..]
Jij deed je broek naar beneden, en zij deed 'm gelijk weer omhoog?
Uiteraard na het nemen van fotos?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Beter nog. Zij stond in 'r stringetje en BH door de kamer heen te springen en ik zei 'r dat ze misschien beter wat meer kleding kon aantrekken
Mental pics FTWquote:
Wil het wel uitgebreid vertellen maar ik moet eten en dan wegquote:
Je hebt een relatie en je hebt geneukt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:54 schreef kree het volgende:
[..]
Wil het wel uitgebreid vertellen maar ik moet eten en dan weg![]()
Maar iemand hier kan het vast wel even samenvatten (is psychose meisje oftwel "Anja") van van de zomer.
Naar welke kroeg ga jij meestal?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Vrijdag maar weer beginnen met fitness.
In het kort, maar beginnende relatie zou ik het noemen, wil haar toch nog wel effe beter leren kennenquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt een relatie en je hebt geneukt.
Tot zover de samenvatting.
Dan kan je het beter daten noemen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:57 schreef kree het volgende:
[..]
In het kort, maar beginnende relatie zou ik het noemen, wil haar toch nog wel effe beter leren kennen
Halloquote:
Geen ideequote:Op woensdag 4 januari 2012 19:17 schreef robuust89 het volgende:
Stel he, stel, ik schrijf me in bij een datingsite. Welke moet ik dan hebben?
Pepper, relatieplanet, e-darling (Heb ik wel het IQ voor![]()
) enz...
Myst is erg blij met Pepper geloof ik?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:17 schreef robuust89 het volgende:
) enz...
Daar schijnt hij aardig wat vandaan te halen ja.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Myst is erg blij met Pepper geloof ik?
Check deze Datingsite-ervaringen topic #166 Hoge verwachtingenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:17 schreef robuust89 het volgende:
) enz...
Datingsite-ervaringen topic #166 Hoge verwachtingenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:17 schreef robuust89 het volgende:
) enz...
Bah, langzamer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Check deze Datingsite-ervaringen topic #166 Hoge verwachtingen
Ken je daar je man van?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:18 schreef Cassandra87 het volgende:
datingsites
Haha nee hoor. Ik gebruikte paiq
Slome.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:20 schreef twi het volgende:
[..]
Datingsite-ervaringen topic #166 Hoge verwachtingen
[..]
Bah, langzamer.
Gratis, ja. Bagger, dat ook ja. Maar het kan natuurlijk ook gewoon mijn ervaring ermee zijnquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee
Ik hoor hier wel eens wat over Paiq, dat is gratis volgens mij.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:20 schreef Murdera het volgende:
Eckte baas hosselt gewoon op FOK!Zeg is het waar dat jij hier (in dit topic) zit omdat je mij gevolgd bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Nope. Sorryquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zeg is het waar dat jij hier (in dit topic) zit omdat je mij gevolgd bent?
Owja, daar is een topic vanquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Check deze Datingsite-ervaringen topic #166 Hoge verwachtingen
Niemand heeft een geheugen zoals jijquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon een geheugen
Die is grappig.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon een geheugen
Hij is mij gevolgd, dat lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zeg is het waar dat jij hier (in dit topic) zit omdat je mij gevolgd bent?
Waarom is er een post #303?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niemand heeft een geheugen zoals jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |