Hoogstens ernstig twijfelenquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:39 schreef Provinciaaltje het volgende:
Dadelijk gaat ie de date nog afzeggen ook vanwege het commentaar hier
Effe nog een reactie op je vorige bericht, ik ga gewoon van het positieve uitquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:39 schreef Provinciaaltje het volgende:
ja maar kom op: zo een Wijf dat voor een eerste date al gaat bellen en het over relatie heeft. Ik bedoel...quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:39 schreef Provinciaaltje het volgende:
Denk dat hij blij moet zijn dat ze gebeld hebben, anders kwam het nog erger/enger overquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja maar kom op: zo een Wijf dat voor een eerste date al gaat bellen en het over relatie heeft. Ik bedoel...
In mijn geval geen cynisme, maar bittere ervaring. Die van mij had het niet over een relatie maar had mij zo op een voetstuk gehesen dat ik nooit en te nimmer meer aan de verwachtingen kon voldoen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Effe nog een reactie op je vorige bericht, ik ga gewoon van het positieve uit
En ik kan trouwens wel lachen om de cynische Fokkers hier in dit topic, dat is gewoon geinig.
Moet je zeker doenquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Effe nog een reactie op je vorige bericht, ik ga gewoon van het positieve uit
Toch neem je dit mee a.s vrijdagquote:En ik kan trouwens wel lachen om de cynische Fokkers hier in dit topic, dat is gewoon geinig.
Wil je hem overnemen ?quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:46 schreef Cue_ het volgende:
Spirit.. ben ji ondertussen al uitgekeken op baarmans uhm degene die je nu hebt?
Nee gek!! We wonen per 1 januari officieel samenquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:46 schreef Cue_ het volgende:
Spirit.. ben ji ondertussen al uitgekeken op baarmans uhm degene die je nu hebt?
Ik ben heel stabiel, als het niks wordt meld ik me zaterdag hier en zal ik verslag doen van hoe het ging.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:45 schreef Spirit82 het volgende:
He jongens toch. Nou. He, laat die jongen lekker! Misschien ist zelf ook wel een hopeloos geval en dan passen ze goed bij elkaar. Wie weet ist wel ware liefde!!Voorbestemd
Voor altijd samen
De realiteit is echter... de ervaring leert... wetenschappelijk onderzoek heeft echter aangetoond dat de slagingskans bijzonder klein is. Ronaldsen, jongen, lieverd, je mag hier altijd uithuilen alst niks wordt hoor
quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee gek!! We wonen per 1 januari officieel samen
Heb al (sort of) iemand hequote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee gek!! We wonen per 1 januari officieel samen
Uhohquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:48 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik ben heel stabiel, als het niks wordt meld ik me zaterdag hier en zal ik verslag doen van hoe het ging.![]()
Bovendien kan ik haar eenvoudig wissen uit m'n leven, het enige wat ze heeft is m'n telefoonnummer.
Ja man, fuck rustig aan doenquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb al (sort of) iemand he
[..]feli! wat snel, maar leuk!
"Sort of" klinkt altijd een beetje als bij gebrek aan beterquote:
Dat zeker niet!quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:53 schreef Provinciaaltje het volgende:
"Sort of" klinkt altijd een beetje als bij gebrek aan beter
Het klink vooral onzekerquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:53 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Of 'het is nu heel gezellig, maar we zien wel wat het wordt. Niet te snel op de zaken vooruitlopen'quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:53 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Hij is heel liefquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:55 schreef Spirit82 het volgende:
Het klink vooral onzeker![]()
CUE! Zoek nou eens een leuke vent, tuttefrut! Gewoon eentje die voor jou gaat en jij voor hem en wat helemaal klopt enzo. Hoe moeilijk is dat nou?!
Ja en je zaad, DNA enzo. Check die verhaaltje van boris becker gast. Kort ging het zo: meid zuigen, boris komen, meid niet doorslikken maar in punani stoppen, 9 maanden later zo een kleine rooie boem boem becker erbij. Mvg rp.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:48 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik ben heel stabiel, als het niks wordt meld ik me zaterdag hier en zal ik verslag doen van hoe het ging.![]()
Bovendien kan ik haar eenvoudig wissen uit m'n leven, het enige wat ze heeft is m'n telefoonnummer.
Dat klinkt al een stuk beterquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is heel liefen goed voor me
en ik voor hem
Maar ik durf gewoon niet te zeggen dat we al echt iets hebben zeg maar totdat het gewoon zeker isquote:
Je kunt heul niet zwanger worden via internetquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja en je zaad, DNA enzo. Check die verhaaltje van boris becker gast. Kort ging het zo: meid zuigen, boris komen, meid niet doorslikken maar in punani stoppen, 9 maanden later zo een kleine rooie boem boem becker erbij. Mvg rp.
Dat is wel altijd een rotperiode ja, zo lekker onzeker en allesquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik durf gewoon niet te zeggen dat we al echt iets hebben zeg maar totdat het gewoon zeker is![]()
Klinkt bekend.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik durf gewoon niet te zeggen dat we al echt iets hebben zeg maar totdat het gewoon zeker is![]()
Dat lees je verkeerdquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:26 schreef Spirit82 het volgende:
Jullie zijn een stelletje? Of lees ik dat nu verkeerd?
Ah, nog geen huissleutels uitgewisseld dus?quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
jij wel ?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:58 schreef macondo het volgende:
[..]
Ah, nog geen huissleutels uitgewisseld dus?
Ik zat er vannacht wel over na te denken.. dan hoefde ik m'n bed niet uitquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:58 schreef macondo het volgende:
Ah, nog geen huissleutels uitgewisseld dus?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:19 schreef Silenus het volgende:
Tennisbal openknippen, sleutel indoen en dan uit het raam gooien.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:23 schreef Silenus het volgende:
Haha, gewoon laten vallen en de kerel vangt 'm dan op. Heb ooit gedate met een meisje uit Amsterdam, die woonde helemaal bovenin een 17e-eeuws pand, met allemaal nauwe trapjes. Die flikkerde 'm dan ook uit het bovenste raam.
Ik liet 'm ook altijd uit m'n handen vallen maargoed.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:26 schreef Silenus het volgende:
Ja en de sleutel flikkert bij het stuiteren dan uit de tennisbal, de bal stuitert bijna in de gracht en de sleutel moet je zoeken in het donker.
Bij nader inzien was het gewoon een hele slechte tip.
Ik verwijder niks... ik voeg toe.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat lees je verkeerd![]()
denk ikgeen idee wie splash is
![]()
Aaah jij plakt weer terugquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:59 schreef -Splash- het volgende:
Ik verwijder niks... ik voeg toe.
En inderdaad... ik ken Cue_ niet. Ik kopte alleen de grap in die iemand anders zou maken als ik het niet deed.
Het bericht was gewoon echt een tijdje wegquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:08 schreef -Splash- het volgende:
Ik ben me er niet van bewust wat ik weg gelaten zou hebben. Maar ik heb het bericht aangepast van wat ik getypt had. Misschien dat je dat bedoelde?
Denial!!!!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat lees je verkeerd![]()
denk ikgeen idee wie splash is
![]()
Ja, en vergeleken met Spirit ben ik natuurlijk een slak maar dat vind ik prima..quote:
Leeg fotoboek... kan geen uitspraken doen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:41 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben bij een date eerder bang dat de ander hoge verwachtingen heeft dan dat ikzelf nou zulke hoge verwachtingen heb.
Zegt waarschijnlijk wel het 1 en ander over m'n zelfvertrouwen enzo
Ook met foto's kun je daar geen uitspraken over doenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Leeg fotoboek... kan geen uitspraken doen.
zo herkenbaar haha, alleen dan Den Haagquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:23 schreef Silenus het volgende:
Haha, gewoon laten vallen en de kerel vangt 'm dan op. Heb ooit gedate met een meisje uit Amsterdam, die woonde helemaal bovenin een 17e-eeuws pand, met allemaal nauwe trapjes. Die flikkerde 'm dan ook uit het bovenste raam.
Ik liet 'm ook altijd uit m'n handen vallen maargoed.
quote:
Welnee, alle andere genodigden zijn wél echte Portugese personal trainers natuurlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:48 schreef Silenus het volgende:
LOL. Klinkt bijna te mooi om waar te zijn he.
Jammer zeg je was er heel enthousiast over.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:00 schreef Mystikvm het volgende:
Contact gehad met de date van gisteren. Ze heeft het inderdaad heel leuk gehad maar ziet mij niet als een 'potentieeltje'. Vriendschappelijk wil ze nog wel met mij afspreken, maar ik vond haar wel heel leuk dus dan heeft dat geen zin. Met iemand die ik ook maar matig vind maar wel aardig had ik dat wel gekund.
Spijtig, op naar de volgende dan maar.
De eerste week vond ik het heel interessant al die profielen bekijken enzo (al dan niet met vriendinnenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:04 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die het bezig zijn op een datingsite zelf leuk vinden (dus niet dat wat het kan opleveren (dates, een relatie), maar het schrijven/bekijken van profielen, schrijven/lezen van berichten, etc.)?
Ja, dit is ook de eerste date waarbij ik echt dacht "hier kan ik wel iets mee". Alle andere dates waren stuk voor stuk ook leuk, maar daar had ik alleen maar die vriendschappelijke klik. Of soms een scharrel, maar meer ook echt niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:06 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Jammer zeg je was er heel enthousiast over.
Klote voor je.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, dit is ook de eerste date waarbij ik echt dacht "hier kan ik wel iets mee". Alle andere dates waren stuk voor stuk ook leuk, maar daar had ik alleen maar die vriendschappelijke klik. Of soms een scharrel, maar meer ook echt niet.
Je moet het maar net treffen dat dat gevoel echt wederzijds is.
Weet ik niet. Ik vind daten heel erg leuk, ik houd er ook wel gewone contacten aan over met mensen met wie het in principe wel klikt, maar niet genoeg. Eigenlijk is dat ook wat het leuk maakt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klote voor je.
Soms denk ik weleens: damn hoe klein is de kans eigenlijk dat er een wederzijds gevoel is.
Tja sinds oud en nieuw geloof ik alles. Ik zag daar een kennis, die had het een jaar geleden nog over dat hij een meid uit rusland liet overvliegen, hij liet daar een naaktfoto van zien. Ik geloofde er niks van. Had allemaal vragen van, betaal jij dat dan en waarom wil ze hier naartoe komen? Maar in eens stonds ze voor me neus. Over die vulgaire naaktfoto hebben we het niet gehad uiteraard. Maar hoe hij die nou opgeduikelt heeft, ik snap er niks van.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:48 schreef Silenus het volgende:
LOL. Klinkt bijna te mooi om waar te zijn he.
Ja waarom zou je nog moeite doen op een datingsite als je gewoon een vrouw kunt kopen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:55 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tja sinds oud en nieuw geloof ik alles. Ik zag daar een kennis, die had het een jaar geleden nog over dat hij een meid uit rusland liet overvliegen, hij liet daar een naaktfoto van zien. Ik geloofde er niks van. Had allemaal vragen van, betaal jij dat dan en waarom wil ze hier naartoe komen? Maar in eens stonds ze voor me neus. Over die vulgaire naaktfoto hebben we het niet gehad uiteraard. Maar hoe hij die nou opgeduikelt heeft, ik snap er niks van.
Nou, ik heb mijn credit card al gepakt. 1 blonde Svetlana in het winkelwagentje, check out en morgen in huis.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja waarom zou je nog moeite doen op een datingsite als je gewoon een vrouw kunt kopen?
Heb je wel eerst vulgaire naaktfoto's gecheckt? Anders kom je misschien bedrogen uit, geen waar voor je geld enzo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou, ik heb mijn credit card al gepakt. 1 blonde Svetlana in het winkelwagentje, check out en morgen in huis.
gewoon regelen zo een oost-europese... Je weet zeker dat ze je naaitquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb je wel eerst vulgaire naaktfoto's gecheckt? Anders kom je misschien bedrogen uit, geen waar voor je geld enzo.
ja, hij liet gewoon foto's zien waar ze zat te spelen met zichzelf. Hij zegt dat hij er niet voor betaalt heeft. Kan bijna ook niet, dat kan die nooit betalen. En het is een cheapass.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb je wel eerst vulgaire naaktfoto's gecheckt? Anders kom je misschien bedrogen uit, geen waar voor je geld enzo.
Ik kan meteen vragen "welke is de beste?", maar dat doe ik niet, iets met persoonlijke voorkeur enzoquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:24 schreef robuust89 het volgende:
Stel he, stel, ik schrijf me in bij een datingsite. Welke moet ik dan hebben?
Pepper, relatieplanet, e-darling (Heb ik wel het IQ voor![]()
) enz...
Dan is het ware liefde!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:18 schreef picardmike het volgende:
[..]
ja, hij liet gewoon foto's zien waar ze zat te spelen met zichzelf. Hij zegt dat hij er niet voor betaalt heeft. Kan bijna ook niet, dat kan die nooit betalen. En het is een cheapass.
http://www.datingwebsites.nl/reviews/datingsite-ervaringen/quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:00 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik kan meteen vragen "welke is de beste?", maar dat doe ik niet, iets met persoonlijke voorkeur enzoMaar wat zijn jullie ervaringen met deze sites? Welke bevalt het best?
Tja en dan te bedenken dat ik mijn russische schone in de steek heb gelaten:quote:
Schraaaaaaaaaaaaaaapquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Klinkt bekend.![]()
(wacht is even...![]()
)
Denk dat ik iig de date periode wel voorbij ben als in sms-jes het woordje 'we' zoveel gebruikt wordt.
Klinkt goed.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:40 schreef Puntenjager het volgende:
Voor het eerst sinds tijden weer eens een leuke chat gehad op dat Paiq. My boxes are checked
1) NIET lelijk. Nee, zelfs knap
2) Slank
3) Last but not least: titanium ballen, maar geen kenau *like*
Nu alleen dat verrotte MSN afstoffen om buiten dat Paiq om te kunnen chatten.
En mijn 275 pk sterke Italiaan repareren om datewaardig vervoer te hebben.
En tien keer zo knap worden en daarmee geen enkele onzekerheid hebben... O kut, zo'n facelift kan ik niet betalen.
Groet!
PJ
Ik denk niet dat mijn vriendin dat leuk zou vinden.quote:
Nou, daar zeg je wat. Heel klein. De wederzijdse eisen worden er niet bepaald minder om, valt mij wel eens op. Je vraagt je af en toe af hoe het nog in godsnaam mogelijk is dat er relaties beginnen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:35 schreef Sinosappel het volgende:
Soms denk ik weleens: damn hoe klein is de kans eigenlijk dat er een wederzijds gevoel is.
u homo?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:08 schreef Paul het volgende:
Als je iemand blokkeert op relatieplanet, kan hij je dan nog wel vinden in de zoekfunctie?
Ik ben ook wel actief op Paiq, maar vraag me meer af hoe mensen uiteindelijk al gelijk zo'n online gesprek kunnen hebben dat er idd iets uit komt (al is het na afspreken).quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:09 schreef foreverman het volgende:
[..]
Nou, daar zeg je wat. Heel klein. De wederzijdse eisen worden er niet bepaald minder om, valt mij wel eens op. Je vraagt je af en toe af hoe het nog in godsnaam mogelijk is dat er relaties beginnen.
Tja, misschien dat daar toch een probleempje zit.quote:Daarnaast begin ik (wellicht nogal saai) als ik een speeddate heb het gewone riedeltje wie wat waar hoe af te werken.. Maar thats me
Ja, dat wel hoor. Maar vind het lastig om buiten dat kader om te beginnen, weet niet zo goed waarover ik het dan moet hebben. Als een meisje daarmee begint kan ik wel gewoon goed meedoen...quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:42 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Tja, misschien dat daar toch een probleempje zit.
Het is juist de truc om in zo'n speeddate vooral wat te grappen, grollen en ook plagen om de dame in kwestie lekker nieuwsgierig te maken.
Ik neem aan dat je speeddates wel gewoon de 15 minuten halen en niet na 5 minuten worden afgekapt enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |