Ook met foto's kun je daar geen uitspraken over doenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Leeg fotoboek... kan geen uitspraken doen.
zo herkenbaar haha, alleen dan Den Haagquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:23 schreef Silenus het volgende:
Haha, gewoon laten vallen en de kerel vangt 'm dan op. Heb ooit gedate met een meisje uit Amsterdam, die woonde helemaal bovenin een 17e-eeuws pand, met allemaal nauwe trapjes. Die flikkerde 'm dan ook uit het bovenste raam.
Ik liet 'm ook altijd uit m'n handen vallen maargoed.
quote:
Welnee, alle andere genodigden zijn wél echte Portugese personal trainers natuurlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:48 schreef Silenus het volgende:
LOL. Klinkt bijna te mooi om waar te zijn he.
Jammer zeg je was er heel enthousiast over.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:00 schreef Mystikvm het volgende:
Contact gehad met de date van gisteren. Ze heeft het inderdaad heel leuk gehad maar ziet mij niet als een 'potentieeltje'. Vriendschappelijk wil ze nog wel met mij afspreken, maar ik vond haar wel heel leuk dus dan heeft dat geen zin. Met iemand die ik ook maar matig vind maar wel aardig had ik dat wel gekund.
Spijtig, op naar de volgende dan maar.
De eerste week vond ik het heel interessant al die profielen bekijken enzo (al dan niet met vriendinnenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:04 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die het bezig zijn op een datingsite zelf leuk vinden (dus niet dat wat het kan opleveren (dates, een relatie), maar het schrijven/bekijken van profielen, schrijven/lezen van berichten, etc.)?
Ja, dit is ook de eerste date waarbij ik echt dacht "hier kan ik wel iets mee". Alle andere dates waren stuk voor stuk ook leuk, maar daar had ik alleen maar die vriendschappelijke klik. Of soms een scharrel, maar meer ook echt niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:06 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Jammer zeg je was er heel enthousiast over.
Klote voor je.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, dit is ook de eerste date waarbij ik echt dacht "hier kan ik wel iets mee". Alle andere dates waren stuk voor stuk ook leuk, maar daar had ik alleen maar die vriendschappelijke klik. Of soms een scharrel, maar meer ook echt niet.
Je moet het maar net treffen dat dat gevoel echt wederzijds is.
Weet ik niet. Ik vind daten heel erg leuk, ik houd er ook wel gewone contacten aan over met mensen met wie het in principe wel klikt, maar niet genoeg. Eigenlijk is dat ook wat het leuk maakt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klote voor je.
Soms denk ik weleens: damn hoe klein is de kans eigenlijk dat er een wederzijds gevoel is.
Tja sinds oud en nieuw geloof ik alles. Ik zag daar een kennis, die had het een jaar geleden nog over dat hij een meid uit rusland liet overvliegen, hij liet daar een naaktfoto van zien. Ik geloofde er niks van. Had allemaal vragen van, betaal jij dat dan en waarom wil ze hier naartoe komen? Maar in eens stonds ze voor me neus. Over die vulgaire naaktfoto hebben we het niet gehad uiteraard. Maar hoe hij die nou opgeduikelt heeft, ik snap er niks van.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:48 schreef Silenus het volgende:
LOL. Klinkt bijna te mooi om waar te zijn he.
Ja waarom zou je nog moeite doen op een datingsite als je gewoon een vrouw kunt kopen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:55 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tja sinds oud en nieuw geloof ik alles. Ik zag daar een kennis, die had het een jaar geleden nog over dat hij een meid uit rusland liet overvliegen, hij liet daar een naaktfoto van zien. Ik geloofde er niks van. Had allemaal vragen van, betaal jij dat dan en waarom wil ze hier naartoe komen? Maar in eens stonds ze voor me neus. Over die vulgaire naaktfoto hebben we het niet gehad uiteraard. Maar hoe hij die nou opgeduikelt heeft, ik snap er niks van.
Nou, ik heb mijn credit card al gepakt. 1 blonde Svetlana in het winkelwagentje, check out en morgen in huis.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja waarom zou je nog moeite doen op een datingsite als je gewoon een vrouw kunt kopen?
Heb je wel eerst vulgaire naaktfoto's gecheckt? Anders kom je misschien bedrogen uit, geen waar voor je geld enzo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou, ik heb mijn credit card al gepakt. 1 blonde Svetlana in het winkelwagentje, check out en morgen in huis.
gewoon regelen zo een oost-europese... Je weet zeker dat ze je naaitquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb je wel eerst vulgaire naaktfoto's gecheckt? Anders kom je misschien bedrogen uit, geen waar voor je geld enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |