Maar ik durf gewoon niet te zeggen dat we al echt iets hebben zeg maar totdat het gewoon zeker isquote:
Je kunt heul niet zwanger worden via internetquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja en je zaad, DNA enzo. Check die verhaaltje van boris becker gast. Kort ging het zo: meid zuigen, boris komen, meid niet doorslikken maar in punani stoppen, 9 maanden later zo een kleine rooie boem boem becker erbij. Mvg rp.
Dat is wel altijd een rotperiode ja, zo lekker onzeker en allesquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik durf gewoon niet te zeggen dat we al echt iets hebben zeg maar totdat het gewoon zeker is![]()
Klinkt bekend.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik durf gewoon niet te zeggen dat we al echt iets hebben zeg maar totdat het gewoon zeker is![]()
Dat lees je verkeerdquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:26 schreef Spirit82 het volgende:
Jullie zijn een stelletje? Of lees ik dat nu verkeerd?
Ah, nog geen huissleutels uitgewisseld dus?quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
jij wel ?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:58 schreef macondo het volgende:
[..]
Ah, nog geen huissleutels uitgewisseld dus?
Ik zat er vannacht wel over na te denken.. dan hoefde ik m'n bed niet uitquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:58 schreef macondo het volgende:
Ah, nog geen huissleutels uitgewisseld dus?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:19 schreef Silenus het volgende:
Tennisbal openknippen, sleutel indoen en dan uit het raam gooien.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:23 schreef Silenus het volgende:
Haha, gewoon laten vallen en de kerel vangt 'm dan op. Heb ooit gedate met een meisje uit Amsterdam, die woonde helemaal bovenin een 17e-eeuws pand, met allemaal nauwe trapjes. Die flikkerde 'm dan ook uit het bovenste raam.
Ik liet 'm ook altijd uit m'n handen vallen maargoed.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:26 schreef Silenus het volgende:
Ja en de sleutel flikkert bij het stuiteren dan uit de tennisbal, de bal stuitert bijna in de gracht en de sleutel moet je zoeken in het donker.
Bij nader inzien was het gewoon een hele slechte tip.
Ik verwijder niks... ik voeg toe.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat lees je verkeerd![]()
denk ikgeen idee wie splash is
![]()
Aaah jij plakt weer terugquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:59 schreef -Splash- het volgende:
Ik verwijder niks... ik voeg toe.
En inderdaad... ik ken Cue_ niet. Ik kopte alleen de grap in die iemand anders zou maken als ik het niet deed.
Het bericht was gewoon echt een tijdje wegquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:08 schreef -Splash- het volgende:
Ik ben me er niet van bewust wat ik weg gelaten zou hebben. Maar ik heb het bericht aangepast van wat ik getypt had. Misschien dat je dat bedoelde?
Denial!!!!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat lees je verkeerd![]()
denk ikgeen idee wie splash is
![]()
Ja, en vergeleken met Spirit ben ik natuurlijk een slak maar dat vind ik prima..quote:
Leeg fotoboek... kan geen uitspraken doen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:41 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben bij een date eerder bang dat de ander hoge verwachtingen heeft dan dat ikzelf nou zulke hoge verwachtingen heb.
Zegt waarschijnlijk wel het 1 en ander over m'n zelfvertrouwen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |