Hoogstens ernstig twijfelenquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:39 schreef Provinciaaltje het volgende:
Dadelijk gaat ie de date nog afzeggen ook vanwege het commentaar hier
Effe nog een reactie op je vorige bericht, ik ga gewoon van het positieve uitquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:39 schreef Provinciaaltje het volgende:
ja maar kom op: zo een Wijf dat voor een eerste date al gaat bellen en het over relatie heeft. Ik bedoel...quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:39 schreef Provinciaaltje het volgende:
Denk dat hij blij moet zijn dat ze gebeld hebben, anders kwam het nog erger/enger overquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja maar kom op: zo een Wijf dat voor een eerste date al gaat bellen en het over relatie heeft. Ik bedoel...
In mijn geval geen cynisme, maar bittere ervaring. Die van mij had het niet over een relatie maar had mij zo op een voetstuk gehesen dat ik nooit en te nimmer meer aan de verwachtingen kon voldoen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Effe nog een reactie op je vorige bericht, ik ga gewoon van het positieve uit
En ik kan trouwens wel lachen om de cynische Fokkers hier in dit topic, dat is gewoon geinig.
Moet je zeker doenquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Effe nog een reactie op je vorige bericht, ik ga gewoon van het positieve uit
Toch neem je dit mee a.s vrijdagquote:En ik kan trouwens wel lachen om de cynische Fokkers hier in dit topic, dat is gewoon geinig.
Wil je hem overnemen ?quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:46 schreef Cue_ het volgende:
Spirit.. ben ji ondertussen al uitgekeken op baarmans uhm degene die je nu hebt?
Nee gek!! We wonen per 1 januari officieel samenquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:46 schreef Cue_ het volgende:
Spirit.. ben ji ondertussen al uitgekeken op baarmans uhm degene die je nu hebt?
Ik ben heel stabiel, als het niks wordt meld ik me zaterdag hier en zal ik verslag doen van hoe het ging.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:45 schreef Spirit82 het volgende:
He jongens toch. Nou. He, laat die jongen lekker! Misschien ist zelf ook wel een hopeloos geval en dan passen ze goed bij elkaar. Wie weet ist wel ware liefde!!Voorbestemd
Voor altijd samen
De realiteit is echter... de ervaring leert... wetenschappelijk onderzoek heeft echter aangetoond dat de slagingskans bijzonder klein is. Ronaldsen, jongen, lieverd, je mag hier altijd uithuilen alst niks wordt hoor
quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee gek!! We wonen per 1 januari officieel samen
Heb al (sort of) iemand hequote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee gek!! We wonen per 1 januari officieel samen
Uhohquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:48 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik ben heel stabiel, als het niks wordt meld ik me zaterdag hier en zal ik verslag doen van hoe het ging.![]()
Bovendien kan ik haar eenvoudig wissen uit m'n leven, het enige wat ze heeft is m'n telefoonnummer.
Ja man, fuck rustig aan doenquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb al (sort of) iemand he
[..]feli! wat snel, maar leuk!
"Sort of" klinkt altijd een beetje als bij gebrek aan beterquote:
Dat zeker niet!quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:53 schreef Provinciaaltje het volgende:
"Sort of" klinkt altijd een beetje als bij gebrek aan beter
Het klink vooral onzekerquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:53 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Of 'het is nu heel gezellig, maar we zien wel wat het wordt. Niet te snel op de zaken vooruitlopen'quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:53 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Hij is heel liefquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:55 schreef Spirit82 het volgende:
Het klink vooral onzeker![]()
CUE! Zoek nou eens een leuke vent, tuttefrut! Gewoon eentje die voor jou gaat en jij voor hem en wat helemaal klopt enzo. Hoe moeilijk is dat nou?!
Ja en je zaad, DNA enzo. Check die verhaaltje van boris becker gast. Kort ging het zo: meid zuigen, boris komen, meid niet doorslikken maar in punani stoppen, 9 maanden later zo een kleine rooie boem boem becker erbij. Mvg rp.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:48 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik ben heel stabiel, als het niks wordt meld ik me zaterdag hier en zal ik verslag doen van hoe het ging.![]()
Bovendien kan ik haar eenvoudig wissen uit m'n leven, het enige wat ze heeft is m'n telefoonnummer.
Dat klinkt al een stuk beterquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is heel liefen goed voor me
en ik voor hem
Maar ik durf gewoon niet te zeggen dat we al echt iets hebben zeg maar totdat het gewoon zeker isquote:
Je kunt heul niet zwanger worden via internetquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja en je zaad, DNA enzo. Check die verhaaltje van boris becker gast. Kort ging het zo: meid zuigen, boris komen, meid niet doorslikken maar in punani stoppen, 9 maanden later zo een kleine rooie boem boem becker erbij. Mvg rp.
Dat is wel altijd een rotperiode ja, zo lekker onzeker en allesquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik durf gewoon niet te zeggen dat we al echt iets hebben zeg maar totdat het gewoon zeker is![]()
Klinkt bekend.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik durf gewoon niet te zeggen dat we al echt iets hebben zeg maar totdat het gewoon zeker is![]()
Dat lees je verkeerdquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:26 schreef Spirit82 het volgende:
Jullie zijn een stelletje? Of lees ik dat nu verkeerd?
Ah, nog geen huissleutels uitgewisseld dus?quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
jij wel ?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:58 schreef macondo het volgende:
[..]
Ah, nog geen huissleutels uitgewisseld dus?
Ik zat er vannacht wel over na te denken.. dan hoefde ik m'n bed niet uitquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:58 schreef macondo het volgende:
Ah, nog geen huissleutels uitgewisseld dus?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:19 schreef Silenus het volgende:
Tennisbal openknippen, sleutel indoen en dan uit het raam gooien.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:23 schreef Silenus het volgende:
Haha, gewoon laten vallen en de kerel vangt 'm dan op. Heb ooit gedate met een meisje uit Amsterdam, die woonde helemaal bovenin een 17e-eeuws pand, met allemaal nauwe trapjes. Die flikkerde 'm dan ook uit het bovenste raam.
Ik liet 'm ook altijd uit m'n handen vallen maargoed.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:26 schreef Silenus het volgende:
Ja en de sleutel flikkert bij het stuiteren dan uit de tennisbal, de bal stuitert bijna in de gracht en de sleutel moet je zoeken in het donker.
Bij nader inzien was het gewoon een hele slechte tip.
Ik verwijder niks... ik voeg toe.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat lees je verkeerd![]()
denk ikgeen idee wie splash is
![]()
Aaah jij plakt weer terugquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:59 schreef -Splash- het volgende:
Ik verwijder niks... ik voeg toe.
En inderdaad... ik ken Cue_ niet. Ik kopte alleen de grap in die iemand anders zou maken als ik het niet deed.
Het bericht was gewoon echt een tijdje wegquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:08 schreef -Splash- het volgende:
Ik ben me er niet van bewust wat ik weg gelaten zou hebben. Maar ik heb het bericht aangepast van wat ik getypt had. Misschien dat je dat bedoelde?
Denial!!!!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat lees je verkeerd![]()
denk ikgeen idee wie splash is
![]()
Ja, en vergeleken met Spirit ben ik natuurlijk een slak maar dat vind ik prima..quote:
Leeg fotoboek... kan geen uitspraken doen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:41 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben bij een date eerder bang dat de ander hoge verwachtingen heeft dan dat ikzelf nou zulke hoge verwachtingen heb.
Zegt waarschijnlijk wel het 1 en ander over m'n zelfvertrouwen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |