Ik maak altijd jus met die zakjes, zou niet weten hoe anders zonder vlees?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Programmaatje zegt "spring in de sloot"
Serieus, die zakken zijn niet echt gezond.
Zonder vlees gaat het niet lukken, zonder vlees geen jus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik maak altijd jus met die zakjes, zou niet weten hoe anders zonder vlees?
Thanks.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toch sterkte, Mini.. Blijf jij nu hier in het hoge Noorden?
ik zie alleen maar carbs, carbs en carbsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:02 schreef Probability het volgende:
[..]
Valt mee, een oliebol en wat koekjes? Heb genoeg fruit/groente daarnaast gegeten.
Oja en nog cherrytomaatjes
Zal zo eens kijken waar ik nog trek in heb..
Ik heb nog een avocado, neem ik morgen weer zuivel..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:16 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind het een normale dag van probje. Nog wat zuivel of noten en klaar is het. Zou een lijstje van mij kunnen zijn
Lijstje
O. kwark en boterham speculoos
t. 3 geweldige bonbons uit de koeling van de aldi
l. Pompoenrisotto + witlofsalade met kaki en blauwe kaas
t. 2 pannenkoeken met jam + appel
d. Kip tandoori met rijst en sperziebonen + appeltaartvla
Overigens kan je ook jus maken van boter, water, wijn, ketjap en kruiden en specerijen. Een beetje op gevoel.
In Groningen zijn hele leuke mannen hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:23 schreef Mini. het volgende:
[..]
Thanks.Yep, vanaf nu woon ik hier fulltime.
En vrouwenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In Groningen zijn hele leuke mannen hoor.
Enwant het is toch niet leuk.
12 koekjes en bijna geen avondeten, is er iets aan de hand? Of had je gewoon zin in koekjes?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:20 schreef sigme het volgende:
lijst
• half uur roeien
• yoghurt met muesli
• 2 roggebrood pindakaas
• 1250gr groente/fruit
• 12 koekjes (bastogne / prince)
• 1 glas wijn
• avondeten: wat gemengde groenten, klein hapje lasagne
• toe: custardpudding met koekkruimels
Weer naar kantoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:35 schreef Mini. het volgende:
[..]
12 koekjes en bijna geen avondeten, is er iets aan de hand? Of had je gewoon zin in koekjes?
Oh, in dat geval is het niet zo'n ramp voor een keer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Weer naar kantoor. Met overal koekjes. En omdat ik veel te veel koekjes gegeten had, weinig avondeten. Overigens ben ik alweer de lunch vergeten, die moet ik nog even toevoegen (4 boterhammen).
De calorieen uit die koekjes zijn natuurlijk stom, maar ik denk dat ik al met al redelijk aan de juiste voedingsstoffen kom. Alleen een overmaat aan suiker, helaas.
Speltbrood proberenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:48 schreef kruidkoekje het volgende:
Maar dat is het punt, wat zou ik dan moeten eten? Brood vult gewoon niet vind ik.. En wil die 2 uur wel zonder hongergevoel kunnen overbruggen..
Eet al donkerbruin brood met pitjes. Soms ook met ham, tomaat, eitje. Maar alleen dat vind ik dan zo weinig. Moet om de 2 uur ook redelijk wat naar binnen werken.
Waar kan dat aan liggen dan?
Ik beweeg wel veel, 2uur fietsenlopen dus en werken, loop ik ook tig x op en neer.
Mocht je eens behoefte hebben aan afleiding...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:23 schreef Mini. het volgende:
[..]
Thanks.Yep, vanaf nu woon ik hier fulltime.
Je weet dat het zijn donkerbruine kleur krijgt door kleuring (met gebrande suiker nog wel)? Donkerbruin is eigenlijk wit met een kleurtje. Volkoren is beter voor je en verzadigd langer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:48 schreef kruidkoekje het volgende:
Maar dat is het punt, wat zou ik dan moeten eten? Brood vult gewoon niet vind ik.. En wil die 2 uur wel zonder hongergevoel kunnen overbruggen..
Eet al donkerbruin brood met pitjes. Soms ook met ham, tomaat, eitje. Maar alleen dat vind ik dan zo weinig. Moet om de 2 uur ook redelijk wat naar binnen werken.
Waar kan dat aan liggen dan?
Ik beweeg wel veel, 2uur fietsenlopen dus en werken, loop ik ook tig x op en neer.
Ik zou het oprecht niet wegkrijgen om 7 uur 's ochtends.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:03 schreef Tinkepink het volgende:
Kruidkoekje, je zou het eens kunnen proberen
met een opgewarmd kliekje avondeten als ontbijt. Bij mij werkt het.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kruidkoekje: 'iets vettigs' --> makreeltje of avocado proberen?![]()
Ik heb na Aurum's verbale schop onder mijn kont wel meteen weer even makreelfiletjes en Griekse yoghurt enzo ingeslagen
Een frikandelbroodje wel dan? Ik wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou het oprecht niet wegkrijgen om 7 uur 's ochtends.
je bent uit de snoeppot gebleven!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lijstje:
O: twee knackebrod pindakaas
T: mandarijntje
L: soep, salade van witlof, bleekselderij en groene appel met honing-mosterddressing, karnemelk
T: 2 boterhammen kaas
D: pasta quick![]()
T: granaatappel, mango
Absoluut niet. Tenzij ik tot 6:30 gestapt en gezopen heb. Maar op een normale werkdagquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een frikandelbroodje wel dan? Ik wel.
You asked.quote:En doen eens een lijstje? Volgens mij valt dat teveel wel mee, jouw eetgewoonten kennende
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Met al die verkleinwoorden raken we heus niet onder de indruk XM
Moet dat dan? Verkleinwoorden of niet, blijft een kutlijst.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Met al die verkleinwoorden raken we heus niet onder de indruk XM
Maar jij zegt teveel. Van unieks wokavonturen bijvoorbeeld ben ik wel onder de indruk!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet dat dan? Verkleinwoorden of niet, blijft een kutlijst.
Ik wel en voel me niet fijn bij zo'n lijst. Zeker omdat het sporten nog niet wil.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind het nog steeds niet teveel xm.
We kunnen onszelf ook maar beter niet met hen vergelijken, zij hebben veel meer lichaamsbeweging door hun werk (bij Sigme als ze thuis werkt, dan).quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, maar niemand hier haalt 't bij unieks hoeveelheden. Sigme doet soms een dappere poging, maar dan nog!
Eens met bovenstaande.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:18 schreef Phaidra het volgende:
Wat er niet goed aan is: 2 koekjes, 1 kerstkransje. Verder juist een prima lijstje!! Echt, jouw beeld van te veel eten klopt niet XM.
En Perr, why?!?
Voel je je nu beter dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Eens met bovenstaande.
En omdat het buiten koud is, ik me kut voel en even 4 jaar geleden wil leven
Wauw Mo, jouw lijstje klinkt heerlijk! En de foto's beamen dat...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
De lasagne was echt masterlijk goed gelukt!
Heerlijke volkoren lasagnebladen, wat tomaten/gehaktsaus en ertussenin ook nog wat bechamel en spinazie om te binden. En hij was zó mooi stevig! Ik ben verliefd, ik blijf er naar kijken!
Lijstje vandaag daarmee op:
O: 2 boterhammen, geroosterd, met hummus
T: banaan
L: omelet van 2 eieren met spinazie, makreel en creme fraiche
T: mok melk, chocoladekoekje
S: uur sporten in de sportschool
D: flinke portie lasagne
Woei!! Vertel!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Onweer,Storm
,hagel,
wijn,
Duutser
Die misschien in Juli in Zweden komt wonen...
ik weet niet zo goed wat ik anders moet eten. Maar, als ik straks in Zweden ben ga ik het weer eens proberen te veranderen. minstens 1 carbloze maal per dag, ofzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Als het voor jou werkt mag je van mij carbs eten.
Werkt het voor jou?
nog niet zoveel te vertellen, het is een grote misschien. Maar, het is z'n eerste keuze op dit moment, hang er wat vanaf watvoor aanbiedingen er op z'n weg terecht komen. Over een maand of 3 weet ik meer, denk ik. Zou wel fijn zijn!quote:
Ik vind hem ook leuk! De oranje (of is het rode) vogeltjes maken het minder truttig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:48 schreef kwakz0r het volgende:
woei Jägar!
vriendje en ik hebben net een vinyl muursticker zitten uitkiezen deze, vast heel truttig, maar wij vinden t leuk, en er staan 4lege
billy's van 80 cm x 2 meter
gekregen uit de zolder van familie
die ik vandaag in de storm heb opgehaald met een bestelbus
en die ik morgen mag gaan vullen met boeken van ons beide en servies van mij en fossielen van m'n liefje
Locatie, locatie, locatiequote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:58 schreef Perruche het volgende:
Ik heb ook een nieuwe indeling voor ons krotje gemaakthopelijk gaan de 2 heren des huizes ermee akkoord
Hopelijk heel veelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:00 schreef anna82 het volgende:
[..]
Locatie, locatie, locatie
Wat gaat er veranderen?
^^quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:59 schreef anna82 het volgende:
En een Duutser in Zweden bij een Twentse Friezin zou inderdaad tof zijn!
Oh, leuk!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik zie kinderkamerstickers?Heeft deze mevrouw ook iets van je gading dan?
Tof nieuws Jagar!
haha, die had ik wel eens gezien al, leuke prints, maar nog geen kinderkamer in de planningquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik zie kinderkamerstickers?Heeft deze mevrouw ook iets van je gading dan?
Tof nieuws Jagar!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:59 schreef anna82 het volgende:
En een Duutser in Zweden bij een Twentse Friezin zou inderdaad tof zijn!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:30 schreef Sarabi het volgende:
Vanmorgen even het domme idee in mijn hoofd om te gaan crashen, met als gevolg honger en snoepen
Ooit leer ik het wel....
quote:Gelukkig voel ik me na het buikdansen vanavond een stuk blijer met mijn lichaam en kan ik met dit gevoel er ook weer normaal voor gaan zorgen
Tof! En heb je wel verdiend met zoveel werken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:36 schreef Sjaapje het volgende:
Och en ik moet nu tot volgende week zaterdag werken maar daarna ga ik naar Praag 5 dagen.
Heerlijk!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Tof! En heb je wel verdiend met zoveel werken.
* MevrouwPuff gaat overmorgen naar istanbul
Dat stond ook op ons lijstje, maar Praag is gewonnenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Tof! En heb je wel verdiend met zoveel werken.
* MevrouwPuff gaat overmorgen naar istanbul
Gaat je ook niet lukken. Je bent waarschijnlijk ook 'gezegend' met wortelkanalen met allemaal kleine vertakkingen waar nooit een naaldje bij kan. Wortelkanalen zijn zo specifiek en uniek, niet zoals een auto.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
1e is mn eigen tandarts die vulling had uitgeboord en nieuwe heeft gelegd. Die heeft niks verkeerds gedaan.
2e was Goudse tandarts die eerste wortelkanaalbehandeling heeft gedaan.
3e was Gorsselse tandarts die de wortelkanaalbehandeling opnieuw heeft gedaan.
Ik zou hooguit nummer 2 kunnen benaderen dat hij 'm niet goed genoeg heeft gedaan. Maar ik weet niet, ik vind dat lastig.
Oh, IJslandquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:15 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Dat stond ook op ons lijstje, maar Praag is gewonnen. En dan binnenkort IJsland vastleggen voor in juni, dan ben ik helemaal happy!
Ik zou XM graag eens bij mijn mama sturen, die met haar microscoop en andere aanpak van dergelijke problemen echt wel succes boekt. (en daar wetenschappelijk over publiceert enzo). En ze is zeker goedkoper! Maar jah aan de andere kant van Vlaanderen jammer genoeg...quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Gaat je ook niet lukken. Je bent waarschijnlijk ook 'gezegend' met wortelkanalen met allemaal kleine vertakkingen waar nooit een naaldje bij kan. Wortelkanalen zijn zo specifiek en uniek, niet zoals een auto.
ach jouw faal 2 is een stuk beter dan mijn faal vanmorgen: ontbijten met een oliebol.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:11 schreef loveli het volgende:
Faal 1: zakje chips uit automaat willen trekken en code van gevulde koek kiezen (weggegeven).
Faal 2: wijntje + kaasje na middernacht als je laatste eetmoment je D om 17 uur was
Uitzieken, hoe doe je dat? De hele dag in bed liggen en je vervelen? Computerspelletjes? Ik heb serieus waar geen idee hoe je dat moet doen want ik verveel me veel te snelquote:Op woensdag 4 januari 2012 04:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beterschap Chico! Goed voer eten en uitzieken, anders duurt 't alleen maar langer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |