Volgens mij vinden ze het gewoon leuk om een kliekje te zijn met hun eigen geheimtaal.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan klinkt het intelligenterderder![]()
[..]
Fijn wel dat je het dan goed hebt afgesloten![]()
Desalnietteplus wel eenvoor de grote stap. Knap van je, is denk ik niet voor iedereen makkelijk!
Nah zou die 1e en 2e mooi benaderen van goh..niet geschoten enzoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ik nou bij dezelfde tandarts zou zijn geweest, had ik dat kunnen proberen. Maar ik heb 3 verschillende gezien. En die willen allemaal wel hun centen zien. Dus ja. Helaas pindakaas.
U mag mijn tandarts zijn obv No cure No payquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nah zou die 1e en 2e mooi benaderen van goh..niet geschoten enzo
1e is mn eigen tandarts die vulling had uitgeboord en nieuwe heeft gelegd. Die heeft niks verkeerds gedaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nah zou die 1e en 2e mooi benaderen van goh..niet geschoten enzo
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:14 schreef Mini. het volgende:
[..]
Volgens mij vinden ze het gewoon leuk om een kliekje te zijn met hun eigen geheimtaal.
Thanks.
Hoe heet jij?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:28 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Thx! Gedownload.
Iedereen nog een gezond nieuwjaar gewenst he![]()
De mijne stuurt me ieg niet meer voor een enorme prijs naar de mondhygiëniste om haar 1x met het haakje tussen 2 tanden door te laten gaan..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Volgens mij was dit de laatste filevrije dag weer! Steeds drukker toch.
[..]
U mag mijn tandarts zijn obv No cure No pay
Ook in dit geval is het natuurlijk genuanceerder dan wij het opschrijven, maar nu gaat het over ons eigen gebied, dus dan doe je dat alsnog (niet helemaal eerlijk inderdaad). Ik vond het bijvoorbeeld bij de oudejaarsconference van Youp een beetje stom. Ja, natuurlijk is het makkelijk scoren met Stapel, en is het alleen grappig als je het zo absurd opschrijft ('winkelmandjes zijn slecht voor je tanden'), maar ik denk dat een groot deel van het publiek er daardoor te makkelijk over denkt. Aan de andere kant maakte ik me hier tijdens mijn studie ook schuldig aan, door me als beta boven alfa's en gamma's verheven te voelen omdat dat onderzoek niet relevant zou zijn. Daar ben ik gelukkig wel overheen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:56 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ook. Ben zo' n vervelende journalist geweest die het waagde iets te schrijven over een onderzoek zonder academisch gevormd te zijn
waar zijn de groenten, het fruit of de goede vetten? *rondkijkt*quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: twee sneetjes met shoarmarollade, los een stukje brie
T: beker melk
L: left over mais-witte bonen-spekjes-soep
T: broodkapje met chocovlokken
D: ?
Boh de hele dag al kopfschmerzenZo krijg ik niet echt wat gedaan he!
Ik vind mais groente! Maar dat is vast niemand met me eensquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:33 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
waar zijn de groenten, het fruit of de goede vetten? *rondkijkt*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 bit is 20kcal dus dat wil zeggen dat ik nu 78 bits of wel 1560 kcal heb gegetenWorry is a misuse of imagination
Doe eens?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh maar waarom bits?
Ik zal Kjoules gaan rekenen
Of punten..
En ik ga een kokos dieet volgen
Nu ze tegenwoordig per maand opzegbaar zijn wordt het leukerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm er opent een fit for free in mn buurt.
Ja dat zit standaard in dat programmaatje! Vind het wel prima, tel toch geen calorien..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh maar waarom bits?
Ik zal Kjoules gaan rekenen
Of punten..
En ik ga een kokos dieet volgen
Valt mee, een oliebol en wat koekjes? Heb genoeg fruit/groente daarnaast gegeten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:57 schreef _aurum_ het volgende:
wat een hoop snoep/troep Billy. En 1560 is te weinig.
Oh dat is mooi, al heb ik vast weinig mogelijkheid voor de daluren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doe eens?
Enne was jij niet van de kokos?
[..]
Nu ze tegenwoordig per maand opzegbaar zijn wordt het leuker
En nog leuker als je in de "daluren" gaat.
Nah 8924.552 Joulequote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doe eens?
Enne was jij niet van de kokos?
[..]
Nu ze tegenwoordig per maand opzegbaar zijn wordt het leuker
En nog leuker als je in de "daluren" gaat.
En maggi jusquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:02 schreef Probability het volgende:
[..]
Valt mee, een oliebol en wat koekjes? Heb genoeg fruit/groente daarnaast gegeten.
Oja en nog cherrytomaatjes
Zal zo eens kijken waar ik nog trek in heb..
Jus hoort bij de hutspotquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En maggi jusvoor mij zou het een snaaidag zijn..
Lees het pakje eensquote:
Das een optie uit het programmaatje, anders werd het vlees jus en dat eet ik sowieso niet.. Geen idee of de jus daadwerkelijk van maggi is.. Het is gewoon jus ja, kan mij het wat schelenquote:
Programmaatje zegt "spring in de sloot"quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:10 schreef Probability het volgende:
[..]
Das een optie uit het programmaatje, anders werd het vlees jus en dat eet ik sowieso niet.. Geen idee of de jus daadwerkelijk van maggi is.. Het is gewoon jus ja, kan mij het wat schelenDe andere optie was 'jus' in een hoog drinkglas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |