Daar heb je ook gelijk inquote:
Misschien heb ik het gemist, maar kan je mij wijzen naar je onderbouwing dat evolutie onzin is?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Oh ja waar ben ik dan arrogant in? Betweterig? Lacherig? Onredelijk?
Mmm jep jij bent een typische anti-gelovige die nooit iets kunnen onderbouwen.
Betweterig en ik, ja idd mmm
Vandaar dat ik geen persoonlijke meningen aanhaal maar het onderbouw.
quote:Op zondag 1 januari 2012 13:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
1. Haha en nu heb jij alles weer aangetoond.
Zo wat ben jij goed zeg, wat een genie!!
Je hebt no ghelemaal niets aangetoond man......![]()
Als mensen het scheppingsverhaal letterlijk nemen, dan zie ik niet in waarom je deze tekst niet letterlijk neemt. Beide kun je poëtisch lezenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:07 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk inAlleen gaat het betoog van prediker zoals je weet over de leegte van de wereld zonder de richting van een God, het is dan ook niet uit zijn verband te rukken.
Laten we die discussie in een ander topic voerenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:09 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Als mensen het scheppingsverhaal letterlijk nemen, dan zie ik niet in waarom je deze tekst niet letterlijk neemt. Beide kun je poëtisch lezen
Dat is evolutie van de discussiequote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:12 schreef Murvgeslagen het volgende:
Maar even, sinds wanneer gaat een topic over het stenigen door christenen opeens over het feit of Jezus God of mens is vanuit het oogpunt van de bijbel en zijn vertalingen?
Verschuiving va het onderwerp bij een langdurige discussie is normaal. Zie het als de evolutie van een discussie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:12 schreef Murvgeslagen het volgende:
Maar even, sinds wanneer gaat een topic over het stenigen door christenen opeens over het feit of Jezus God of mens is vanuit het oogpunt van de bijbel en zijn vertalingen?
Het hoeft wmb geen discussie te worden, het laat vooral zien hoe selectief sommige mensen zijn in het letterlijk nemen van bijbelteksten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:10 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Laten we die discussie in een ander topic voeren
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:13 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat is evolutie van de discussie
Het was een reactie op mij, bedoel je dat ik daar selectief mee omga? (Kan mij eigenlijk niet voorstellen n.a.v. mijn kleine bijdrage aan de discussie.)quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:14 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Het hoeft wmb geen discussie te worden, het laat vooral zien hoe selectief sommige mensen zijn in het letterlijk nemen van bijbelteksten.
Neequote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:16 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Het was een reactie op mij, bedoel je dat ik daar selectief mee omga? (Kan mij eigenlijk niet voorstellen n.a.v. mijn kleine bijdrage aan de discussie.)
Dus God, die allesomvattend is, leg jij buiten de mens?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:05 schreef Haushofer het volgende:
Dat kan prima. Zelfs in de wetenschap doen we dat, zij het op een hele andere manier natuurlijk. Denk b.v. aan het concept "donkere materie"
Gelukkig, Dan hoef ik mij ook niet aangevallen te voelenquote:
Of het nou wel of niet bestaat... Er is domweg geen feitelijk bewijs voor. Nu kan iemand wel naar buiten wijzen van: ooh kijk alles zit zo complex in elkaar.. Dat is gewoon geen bewijs maar een aanname en onwetendheid.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:22 schreef Aneurysma het volgende:
God creëert het universum (= alles dat bestaat).
God -> Universum
Nu zetten we haakjes om alles dat bestaat.
God -> [Universum]
Conclusie. God bestaat niet.
Het verschil is alleen dat er geen bewijs nodig is om er niet in te geloven. Maar wel bewijs nodig is om er wel in te geloven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:26 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Of het nou wel of niet bestaat... Er is domweg geen feitelijk bewijs voor. Nu kan iemand wel naar buiten wijzen van: ooh kijk alles zit zo complex in elkaar.. Dat is gewoon geen bewijs maar een aanname en onwetendheid.
good bye en bedankt voor de inbreng die er niet was.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:00 schreef falling_away het volgende:
[..]
Deze 2 opmerkingen (samen met de 'het is maar een theorie' opmerking) doen de deur dicht.. je bekijkt het je maar met je ENORME plank voor je kop. Blijkbaar heb je echt niet de mentale gesteldheid om op niveau te reageren.
Het jammere is, als iemand anders zo zou reageren zou ik bijna denken dat het een Troll is, maar jij meent het ook nog serieus!
Ja precies, helemaal mee eens hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik lees het alweer, ik praat/tik tegen een gehersenpoelde muur.
Oh dus de onderbouwing die ik zelfs in deze nieuwe topic heb geplaats heb je dan zeker niet gelezen? Misschien verstandig om even te doen, scrol maar ff.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:06 schreef UltraR het volgende:
Alles wat jij zegt is 'het woordje andere veranderd niets aan de betekenis.' Zonder verdere onderbouwing. Probleem is echter dat jij de enige bent die dat zo ziet. Verder is volgens mij -iedereen- van mening dat dit de betekenis -volledig- omgooit. Kortom, je bent geïndoctrineerd.
Evolutie creert nieuwe soorten(althans dat is de theorie).quote:Stuk meer bewijs dan voor religies.
Bovendien snap ik je antipathie tegen evolutie niet. Evolutie en religie hoeven elkaar absoluut niet uit te sluiten (God schept, schepping evolueert?).
Ja idd nog complexer dan lego!! Dus nog moeilijker.quote:Je denkt veel te oppervlakkig. Het gaat hier niet over 1 worp met lego. Het gaat hier over honderden miljarden jaren van worpen met vele malen complexere materie dan lego.
Er zijn al genoeg punten over evolutie aangetoond.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:08 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Misschien heb ik het gemist, maar kan je mij wijzen naar je onderbouwing dat evolutie onzin is?
Vooralsnog zie ik je alleen maar posten in de trand "HAHAHAHAHA evolutie is bullshit HAHAHA ik heb gelijk NANANA *stopt vingers in de oren* om vervolgens de overwinning te claimen.
Voorbeeld:
Hier wil ik trouwens een bron van zien. Is bullcrap namelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alles is te perfect, bv de afstand van aarde naar de zon!
Hoeft niets af te wijken of leven is onmogelijk.
Nee hoor, helemaal niets met onderbuikgevoelens maar met koppie koppie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:08 schreef Haushofer het volgende:
Bianconeri redeneert vrijwel volledig op basis van onderbuikgevoelens als het om wetenschap gaat. Het enige wat daar tegen te doen is, is met oprechte interesse literatuur hierover te lezen
Oftewel: evolutie is bullshit omdat ik het zeg, zoek maar op google HAHAHA NANANANA *vingers in oren*quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
good bye en bedankt voor de inbreng die er niet was.![]()
Het is ook maar een theorie en er is geen missing link gevonden.
Jij hebt een enorme plank voor je hoofd en niet ik.
Mentale gesteldheid? Nou dat zal je tegenvallen hoor, mijn Iq ligt nou niet bepaald onder de 100 ofzo hoor.
Ja natuurlijk meen ik het serieus, simpelweg omdat het een feit is!
Niet iets wat ik verzin, maar een duidelijk feit.
Dat jij in evolutie gelooft zegt meer over jouw.
[..]
Ja precies, helemaal mee eens hoor.
[..]
Oh dus de onderbouwing die ik zelfs in deze nieuwe topic heb geplaats heb je dan zeker niet gelezen? Misschien verstandig om even te doen, scrol maar ff.
[..]
Evolutie creert nieuwe soorten(althans dat is de theorie).
Terwijl de Bijbel leert dat God alles schiep.
Ik ben zelf jarenlang verblindt door evolutie, heb er gewoon een hekel aan dat
iedereen roept dat het een feit is en alles. Waarmee velen gewoon misleidt worden.
Terwijl als je alleen al op google zoekt naar evolutie je een lijst met 100 onderwerpen krijgt tegen evolutie.
[..]
Ja idd nog complexer dan lego!! Dus nog moeilijker.
Gooi jij ook maar honderden miljarden jaren achter elkaar met dat lego.
Zal je nooit lukken hoor, bespaar je de moeite.
Omdat ineens uit het niets een stel evolutionisten binnen kwamen en reageerden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:12 schreef Murvgeslagen het volgende:
Dan wil jij niet lezen wat evolutionisten altijd zeggen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:34 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Oftewel: evolutie is bullshit omdat ik het zeg, zoek maar op google HAHAHA NANANANA *vingers in oren*
Alright, en heb je ook al gekeken naar mijn reactie van 12:52?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Omdat ineens uit het niets een stel evolutionisten binnen kwamen en reageerden.
En omdat de ''discussie'' partners uit vorige topic ineens verdwenen waren.
Maar die waren natuurlijk allang blij om excuus te hebben om te stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |