Nee, je hebt helemaal geen fouten gemaakt. Ze vertelt ze een gegronde mening. Ze accepteren je standpunten niet. Zo stelt Duke dat je precies doet wat Ryan wil, maar ik weet zeker dat dat mannetje opgewonden achter zijn pc'tje zit te vloeken en te schelden dat jij het niet met hem eens bent.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat gevoel van onrecht heb ik niet meer. Ik heb fouten gemaakt, maar als Ryan op dezelfde voet doorgaat wil ik wel dat er iets aan gedaan wordt.
En dat zal misschien met de jaren nog komen
Dus juist. Niet zo zeuren, doe waarvoor je je geroepen voelt en laat de kritiek langs je heen waaien.quote:Of je stopt met zeuren.
Als je eerst een topic opent over zwarte auto's,en later over antraciete auto's, zal het niet lang duren tot men over zwaar donkergrijze auto's een topic opent. Hierna volgen nog topics over matzwarte auto's etc.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je snapt het niet en wil het niet begrijpen, maar veel succes ermee
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je snapt het niet en wil het niet begrijpen, maar veel succes ermee
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:05 schreef Tem het volgende:
De periodieke motivatie stimulans voor de mods.
[ afbeelding ]
Daarvoor moet je bij VS zijn!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Heel leuk, maar ik val op mensen van het soort dat een los eindje heeft...
[ afbeelding ]
O, okee, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:54 schreef du_ke het volgende:
Hij heeft de afgelopen weken al een handvol zeer vage topics geopend en die verduidelijking komt er gewoon niet. Hij mag het opnieuw proberen en dan zien we wel verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |