nouja, hij had 600 Ap en zijn bommetjes deed ie 1200 dmg mee ( 600 per stuk ofzo)quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ben ik nou zo'n held of is een gefeedde Zilean nou niet echt enorm eng?
Nee, dat is de reden niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:34 schreef Zeroku het volgende:
Denk dat het voor Riot onmogelijk is om alle replays intern op te slaan. Na een paar dagen heb je al echt een gigantische bult replays waarvan veel niet eens gebruikt wordt.
En zoeken naar je eigen naam om te kijken of anderen een potje met jou hebben geupload. Zo staan er aardig wat games op waar ik hard geowned wordt : (quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:28 schreef Zeroku het volgende:
http://www.leaguereplays.com/
Hiermee kun je replays maken en terugkijken.
Hehe 1 game gevonden. Kan hem alleen nu niet kijken ivm stage :<quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:42 schreef Zith het volgende:
[..]
En zoeken naar je eigen naam om te kijken of anderen een potje met jou hebben geupload. Zo staan er aardig wat games op waar ik hard geowned wordt : (
mijn naam staat er nergens tussen.... gelukkig?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:42 schreef Zith het volgende:
[..]
En zoeken naar je eigen naam om te kijken of anderen een potje met jou hebben geupload. Zo staan er aardig wat games op waar ik hard geowned wordt : (
mijne ook nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:44 schreef jagga het volgende:
[..]
mijn naam staat er nergens tussen.... gelukkig?
Huh? Volg je niet?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Nou allemaal even wat epic plays maken, huiswerk voor morgen
Was je ingame name?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:18 schreef Lamabal het volgende:
Haha mijn faal blitzcrank jungle staat er ook op.
Van gister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |