nouja, hij had 600 Ap en zijn bommetjes deed ie 1200 dmg mee ( 600 per stuk ofzo)quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ben ik nou zo'n held of is een gefeedde Zilean nou niet echt enorm eng?
Nee, dat is de reden niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:34 schreef Zeroku het volgende:
Denk dat het voor Riot onmogelijk is om alle replays intern op te slaan. Na een paar dagen heb je al echt een gigantische bult replays waarvan veel niet eens gebruikt wordt.
En zoeken naar je eigen naam om te kijken of anderen een potje met jou hebben geupload. Zo staan er aardig wat games op waar ik hard geowned wordt : (quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:28 schreef Zeroku het volgende:
http://www.leaguereplays.com/
Hiermee kun je replays maken en terugkijken.
Hehe 1 game gevonden. Kan hem alleen nu niet kijken ivm stage :<quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:42 schreef Zith het volgende:
[..]
En zoeken naar je eigen naam om te kijken of anderen een potje met jou hebben geupload. Zo staan er aardig wat games op waar ik hard geowned wordt : (
mijn naam staat er nergens tussen.... gelukkig?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:42 schreef Zith het volgende:
[..]
En zoeken naar je eigen naam om te kijken of anderen een potje met jou hebben geupload. Zo staan er aardig wat games op waar ik hard geowned wordt : (
mijne ook nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:44 schreef jagga het volgende:
[..]
mijn naam staat er nergens tussen.... gelukkig?
Huh? Volg je niet?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Nou allemaal even wat epic plays maken, huiswerk voor morgen
Was je ingame name?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:18 schreef Lamabal het volgende:
Haha mijn faal blitzcrank jungle staat er ook op.
Van gister
Als je je items aanpast aan de hand van wat je nodig hebt in die game is dat alleen maar een goede zaak. Flexibiliteit is een van de sterke punten van Udyr.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:36 schreef Salamando het volgende:
het leuke aan Udyr is wel dat ik hem elke keer anders build.
Dat sowieso, vaak genoeg dat gefarmde carries niet ff een beetje MR pakken om zo'n AP burst te overleven en dan het team blamenquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:08 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Als je je items aanpast aan de hand van wat je nodig hebt in die game is dat alleen maar een goede zaak. Flexibiliteit is een van de sterke punten van Udyr.
Ik pas mezelf altijd zo aan, mijn teams daarentegen niet. En het gek vinden dat ze meteen neergeburst worden in 2 seconde.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:09 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dat sowieso, vaak genoeg dat gefarmde carries niet ff een beetje MR pakken om zo'n AP burst te overleven en dan het team blamen.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:32 schreef Lamabal het volgende:
Haaaaahaha. 0/9/8 met jarvan. En toch nog winnen
Is zeer eenvoudig, Jarvman is ook een van de weinige champions waarvan ik werkelijk niets kan. Samen met Shaco.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:41 schreef nyny83 het volgende:
[..]hoe doe je dat, feeden met Jarvan? JArvan is nou een van de poppetjes waarmee ik het vrijwel altijd redelijk doe.
Haha met Shaco kan ik ook niks (evenals de meeste ap/ad carries en Eve overigensquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:40 schreef Keselo het volgende:
[..]
Is zeer eenvoudig, Jarvman is ook een van de weinige champions waarvan ik werkelijk niets kan. Samen met Shaco.
Die potjes daarna scalen ook nog fucking hard, 48 rating ofzo per potje.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:58 schreef Zith het volgende:
nou, placement matches met 8-2 afgesloten, direct daarna van 1500 ELO naar 1400 gegaan
quote:Buy Evelynn and only play her, she's a pubstomp OP champion that can just destroy everyone.
Any time you get a kill, say "LOL NOOBS" in all chat. Any time you die, say "LOL NOOBS" in all chat. Actually, any time anything happens, just say "LOL NOOBS" in all chat. If they respond, just say "CRY MOAR TO ME FEGGOTS."
Never buy green wards, only 50g more and you get true vision with a pink ward, only buy those.
Smite isn't just for junglers
Flash sucks, it's like a DotA blink except it has a fucking 270 second cd instead of a 5 second one.
Summoner heal is pro clutch, use it every game.
Surge gives bonus AP, good for bursting people down with Anivia
Clairvoyance is stupid, and so are wards, just walk places to see what's there.
Attack minions as fast as you can so you can get to the turret to kill it as fast as you can.
Attack speed before damage on people like Ashe, so you can do more slows.
If you lose, blame your team. There are so many stupid people in League of Legends. Also, don't get too mad because the people that beat you probably have no life and play video games all day then take short breaks to masturbate in between them because they're 40 year old virgin fat people with acne all over their face.
To see who is best on the team, look at K/D. Whoever has the best is the best.
BEST TIP: spam spells immediately after getting to lane, any mana you have when you go back to heal is mana wasted. Same goes with health.
Dat zal de 'nickname' zijn van die support medewerker. Daarmee zul je hem op het forum kunnen vinden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Was 'decrepit' echt deel van het originele bericht?
Eerste keer jarvan en ik had geen zin meer om lol te doen. Als resultaat ga je nog 1 potje doen en dan weet je al dat je het gaat verkrachten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:41 schreef nyny83 het volgende:
[..]hoe doe je dat, feeden met Jarvan? JArvan is nou een van de poppetjes waarmee ik het vrijwel altijd redelijk doe.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:03 schreef Lamabal het volgende:
Vind die van MC hammer met malzahar ook wel vet
Want zo dans jij?quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:56 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Napoleon Dynamite dansjes blijven het beste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |