Tsja. Ik vergelijk het altijd met de pro's die nooit problemen hebben om high elo te halen in de soloqueue. Als je nog niet goed genoeg bent om je team te carryen hoor je misschien wel gewoon op die elo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
"Terecht" is dan ook weer zoiets om te zeggen. Ik weet bijvoorbeeld zeker dat mijn huidige ranked ELO absoluut voor het grootste deel aan de teams geweten kan worden. Ik had de vijftien a twintig eerste games erg veel leavers, feeders en mensen die nieuwe (falende) builds willen uitproberen.
Je kunt erg makkelijk met je ELO genaaid worden, aangezien je er bijna niet meer uitkomt door de teams die je krijgt. Hoeft dus niet per sé verdient te zijn.
Bij HoN was ik continu de speler met de hoogste rating, dan ging het meer om het feit wiens kant de hardste faler heeft wie er wonquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Tsja. Ik vergelijk het altijd met de pro's die nooit problemen hebben om high elo te halen in de soloqueue. Als je nog niet goed genoeg bent om je team te carryen hoor je misschien wel gewoon op die elo.
Met HoN heb ik ook een hele tijd gestreden om uiteindelijk 1800 elo te halen. Met WoW kwamen ook uitsluitend de beste personen op de hoge ratings.
Naja, stiekem wel. Niet na 20 games natuurlijk. Maar naar mate je meer speelt is het wel degelijk van jezelf afhankelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
"Terecht" is dan ook weer zoiets om te zeggen. Ik weet bijvoorbeeld zeker dat mijn huidige ranked ELO absoluut voor het grootste deel aan de teams geweten kan worden. Ik had de vijftien a twintig eerste games erg veel leavers, feeders en mensen die nieuwe (falende) builds willen uitproberen.
Je kunt erg makkelijk met je ELO genaaid worden, aangezien je er bijna niet meer uitkomt door de teams die je krijgt. Hoeft dus niet per sé verdient te zijn.
Dat klopt. Doch, is dat niet bij de meeste games het geval? Wachten op een fout van je tegenstander?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:37 schreef Salamando het volgende:
[..]
Bij HoN was ik continu de speler met de hoogste rating, dan ging het meer om het feit wiens kant de hardste faler heeft wie er won.
Nou ja, probleem bij games als LoL en HoN is dat je je eigen lane kan domineren, maar als een andere lane gruwelijk hard faalt je alnog geraped wordt als een koorknaapjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:39 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat klopt. Doch, is dat niet bij de meeste games het geval? Wachten op een fout van je tegenstander?
ik had gisteravond een jungle sonaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Klopt ook wel, ik ben niet goed genoeg om een heel team te carryen. Maar ik ben wél goed genoeg om in ieder geval positieve scores te halen, fatsoenlijke builds te gebruiken, met het team te communiceren e.d., in andere woorden: ik hoef niet gecarryed te worden.
Je hoort me niet zeggen dat ik rond 1500+ ELO o.i.d. thuis hoor, maar sowieso niet waar ik nu zit. Ik verdien het niet om met een jungle karthus of solo top zilean opgescheept te worden.
En je kunt je voorstellen dat ik met jungle Karthus of solo top Zilean's in mijn team geen enorm goede ELO opbouw.
Ik speel nu gewoon géén ranked meer, ik vermaak me wel met de blind/draft pick normals, waar ik wél in leuke teams zit.
Dan zit er toch echt iets fout in wat volgens het "hidden ELO systeem"Moest hier aan denkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:30 schreef znarch het volgende:
[..]
ELO?
Hoe lullig ook, de mensen met wie/tegen wie je speelt zijn ongeveer even goed dan jijzelf.
Jiskefet is zo geniaalquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dan zit er toch echt iets fout in wat volgens het "hidden ELO systeem"Moest hier aan denkeneen goede of slechte speler is. Of de foutmarge is veel te groot.
Heb het idee dat er bij Blind Pick zo snel mogelijk teams moeten worden gevormd. Terwijl ik zelf best 3 minuten in een queue wil zitten als ik daarvoor een team krijg met meer dan 3 hersencellen.
Blijkbaar meer KS champs spelen....
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Uitleg over matchmaking
Nog naar de caravan geweest?quote:
Als je werkelijk op te lage elo zit, carry je jezelf gewoon naar je "echte" elo, als je dit niet kunt hoor je thuis op de elo waar je nu zit. Dit zal niet met 2 dagen spelen opgelost zijn, het is een proces dat een tijdje kan duren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:44 schreef Zeroku het volgende:
Elo zegt ook niet alles. Ik weet zeker als ik een nieuw account zou maken en dat naar 30 zou knallen dat ik minstens 2/300 elo hoger zou zijn, in LoL zijn helaas de eerste 10 matches veel te belangrijk gemaakt.
De K factor hoort bij het elo systeem en is niet typisch LoL.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:44 schreef Zeroku het volgende:
Elo zegt ook niet alles. Ik weet zeker als ik een nieuw account zou maken en dat naar 30 zou knallen dat ik minstens 2/300 elo hoger zou zijn, in LoL zijn helaas de eerste 10 matches veel te belangrijk gemaakt.
Lujan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 05:04 schreef Sjappel het volgende:
1700 elo moet je wel een beetje de game snappen volgens mij :p wat is je ign trouwens?
gg gister, al was de sample een beetje kleinquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:22 schreef Wesleyk91 het volgende:
Vergeten te melden, wij spelen op EUW.
[..]
Add me ingame: Cyniah
Ging niet verkeerdquote:Op woensdag 4 januari 2012 08:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
gg gister, al was de sample een beetje klein
niet eensquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
op lvl1 als er iemand je brush facechecked , 2x Q en 3 autoattacks met GP en firstbloodez game ^_^
ik had 3x arp quintsquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Support GP is nog best leukvooral met full AD runes ^^
Mwoah zou ongeveer het zelfde zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:47 schreef EpicKnife het volgende:
Is skarner goed in dpsen zoals Udyr / Lee Sin / Nocturne? Of meer een tank jungler (rammus)
Tanky dpsers kunnen nog de game carryen, rammus niet echt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:53 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Mwoah zou ongeveer het zelfde zijn.
Ik dacht aan deze endgame build (van mobafirequote:Op woensdag 4 januari 2012 10:57 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Tis een beetje een mix , en afhankelijk van je build. Je kan heel veel damage doen of heel tanky zijn of een combinatie. Fulltank skarner speelt het fijnst imo
Leer rammus. Rammus kan een game vies hard carryenquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:56 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Tanky dpsers kunnen nog de game carryen, rammus niet echt.
Wie zegt dat het om kills gaat. Als jij voor gaat en alle klappen opvangt help je je team heel erg.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:03 schreef EpicKnife het volgende:
niet qua kills, lee sin zou bv sneller triple kills halen dan rammus.
Dat is niet eens leuk singed spelen. Als het team slim is letten ze niet eens op je want ej dealt geen damage.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:18 schreef EpicKnife het volgende:
Maar ik speel dus singed, 200 armor & magic resist en 3,5k hp enzo + guardian angel. Maar ik verlies alleen maar omdat mijn team meestal niet met tanks weet om te gaan ( en dan gaat het om normals )
Ben ik nou zo'n held of is een gefeedde Zilean nou niet echt enorm eng?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:00 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ik dacht aan deze endgame build (van mobafire)
Merc Threads > Trinity Force > Banshees Veil > Randuims Omen > Atma's > Hextech Gunblade.
dus half om half. ben je met die build gamechanging? Gister alleen maar feeders gehad, laatste potje hadden ze een zilean in lane naar 11/0 gefeed en stonden onze akali en kyle beiden op 3/18
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:44 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Niche nog wel, en zo vroeg op de dag
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:44 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Huh? Wat is er mis met dat woord?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:44 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Een held ben jij sowiesoquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ben ik nou zo'n held of is een gefeedde Zilean nou niet echt enorm eng?
ik mis het ook denk ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Huh? Wat is er mis met dat woord?
maar wel elke keer zijn ult op teamfights gooien en biddend voor een killsteal?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:19 schreef Zeroku het volgende:
Sjongejonge, gewoon potjes verliezen omdat een Gangplank nooit zijn laan uitkomt met teamfights. 50 fucking minuten lang.
mee eens.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:27 schreef ems. het volgende:
Nee. Je kan wel een apart programmaatje ervoor downloaden maar hij slaat geen replays op.
Ze hadden iets dergelijks wel al een hele tijd geleden beloofd, maar tot noch toe is het niet toegevoegd. Beetje laks wat mij betreft, zoiets hoort thuis in een spel als dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |