Hmm valt me mee, dan speelde ik zeker met mijn beste champion.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
0/41/3 stond hij laatst..
Add me ingame: Cyniahquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:47 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Ik heb ook wel interesse als support (indien nodig), nog geen ranked gespeeld maar wel ervaring.
Ik heb ook wel interesse, heb inmiddels 2 jaar ervaring. En totaal zo'n 500 games over dominion, clasic enz.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:33 schreef Wesleyk91 het volgende:
Hallo,
Een paar vrienden en ik hebben besloten om een ranked team te maken.
Hiervoor zoeken wij een aantal mensen die interesse hebben in een premade team.
Wijzelf zijn rond de 1500 elo en zoeken uiteraard spelers met gelijke ervaring, het gaat hierbij om een 3on3 en 5on5 team.
Indien je interesse hebt kan je mij ingame toevoegen (IGN: Cyniah).
Tijden wanneer we spelen bespreken we wel onderling.
gr gr
Wesley
Meestal doe jij dat toch met je pro ks'ende Gangplank?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:15 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Aaaaah juistWie moet dan de boel carryen als jij het niet gaat doen
Denk niet dat ik er ben vanavond, not sure. Anders zie ik je wel weerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:16 schreef jespertje het volgende:
Zijn er nog mensen die vanavond weer zin hebben in een potje 5 vs 5 oid???
Zegt alleen meer over de tijd die er in gestoken is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ken iemand met 1400+ wins, die niet veel beter speelt dat ik met mijn 350 wins. Wins en gespeelde games zeggen inderdaad vrij weinig over de kwaliteiten van de speler.
Niet altijd hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:04 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Meestal doe jij dat toch met je pro ks'ende Gangplank?
Jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:12 schreef znarch het volgende:
Was TF een tijdje geleden niet gebuffed btw?
Vraag me dan toch heftig af welke factoren de matchmaking wel meeneemt in classic blindpick want de teams waarin ik terecht komquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:06 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
omdat dat redelijk weinig met elkaar te maken heeft?
iemand met 500 games kan 400 games verloren hebben, en slechter zijn dan iemand met 200 games en ook 150 wins
Gewoon hidden ELO. De teams waarin jij terecht komt zijn dus enigszins 'terecht'quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:27 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Vraag me dan toch heftig af welke factoren de matchmaking wel meeneemt in classic blindpick want de teams waarin ik terecht kom
En daar mag imo nog wel een klein bufje overheen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:12 schreef znarch het volgende:
Was TF een tijdje geleden niet gebuffed btw?
ELO?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:27 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Vraag me dan toch heftig af welke factoren de matchmaking wel meeneemt in classic blindpick want de teams waarin ik terecht kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |